نسخه های دیجیتال و چاپی برای یکدیگر سودمند می باشند

بسیاری از افراد در صنعت چاپ نگران این هستند که چگونه محصولات آنها در دنیای دیجیتالی ما قرار می گیرد. ما دیده‌ایم که سازمان‌ها چاپ دیجیتال را نادیده می‌گیرند یا – در جهت مخالف – نشریات خود را به جای چاپ آن‌ها به صورت آنلاین قرار می‌دهند. هر حرکتی به ضرر شرکت شما و مصرف کننده است. ترکیب دیجیتال و چاپ باعث می شود کلی محصول شما بهتر شود. به جای اینکه حرف خود را قبول کنیم، بیایید مسائل ترکیبی را بررسی کنیم که مجموع اجزا را تأثیرگذارتر می کند.

چرا مجله شما به نسخه دیجیتالی نیاز دارد؟

از برخی جهات، یک مجله محدود است. به عنوان مثال، همه مقاله ها باید به طور همزمان منتشر شوند و خواننده نمی تواند به راحتی به منابع خارجی مانند مسائل گذشته یا اطلاعات اضافی دسترسی پیدا کند. هنوز مزایای زیادی برای مجلات چاپی وجود دارد، اما بعداً به آنها خواهیم رسید. در حال حاضر، بیایید دلایل زیادی را در نظر بگیریم که چرا یک نسخه دیجیتال را با قابلیت دسترسی شروع کنیم.می توانید آموزش سئو سایت سئو ورد را مطالعه کنید.

اینترنت دائماً در جیب ما است: می‌توانیم آخرین نسخه از هر مجله دیجیتالی را هر زمان که برای آن وقت داشته باشیم، دریافت کنیم. یک مزیت بزرگ برای نسخه‌های دیجیتال نشریات استفاده از ویدیو و پیوندها برای تقویت محتوایی است که مشترکان شما در مجله چاپی شما انتظار دارند. یکی دیگر از راه های عالی برای استفاده از مزایای دیجیتال استفاده از داده های آنلاینی است که برای بهبود محصول و فرآیند خود دریافت می کنید. با این داده‌ها، می‌توانید تعیین کنید که کدام مقاله‌ها جذاب‌ترین هستند، روی چه پیوندهایی کلیک می‌شوند و بر اساس زمانی که مشتریانتان به محتوای شما نگاه می‌کنند، ببینید چه زمانی باید پست بگذارید. با یک سایت دیجیتال می توانید تیترهای مختلف را نیز تست کنیدتا ببینید چه چیزی بهتر عمل می کند. این به بسیاری از شرکت‌ها کمک کرده تا تعامل را افزایش دهند و می‌تواند به نویسندگان شما کمک کند تا بهتر بفهمند کدام سرفصل‌ها مشتریان شما را جذب می‌کنند. متعاقباً می توانید از عناوین با عملکرد بالاتر در مواد چاپی و مثلا چاپ کاتالوگ خود استفاده کنید.

چرا نسخه دیجیتال شما به یک مجله چاپی نیاز دارد؟

در میان دلایل زیادی که چرا شما به یک مجله فیزیکی و چاپی نیاز دارید این است که مردم همچنان آنها را ترجیح می دهند. داده‌های مربوط به خوانندگان مجلات ایالات متحده از سال 2019 نشان می‌دهد که 74 درصد از مردم چاپ را به دیجیتال ترجیح می‌دهند. در حالی که این اطلاعات پیش از همه گیری است، تعداد کمی از مشاهده ادامه این روند شگفت زده می شوند، به خصوص با توجه به اینکه سال گذشته بسیاری از مردم را خسته کرده است.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا نسخه های دیجیتال هرگز نباید تنها نسخه باشند، اما شاید بزرگترین آنها تأثیر روانی اشیاء فیزیکی و چاپی بر خواننده باشد. آیا می دانید بسیاری از مطالعات نشان داده اند که مردم کلماتی را که روی اشیاء فیزیکی می خوانند بسیار بهتر از دیجیتال به یاد می آورند؟ سه دلیل اصلی آن این است: مقاله باعث می شود مطالب به طور مستقیم تر کشتیرانی، آن را تسهیل نقشه برداری روانی بهتری از اطلاعات و تخلیه منابع شناختی کمتر است، بنابراین حفظ بهتر است. علاوه بر این، با یک شی فیزیکی مانند یک مجله، ایجاد یک ارتباط بسیار آسان تر است. وقتی احساس می کنید مالک چیزی هستید، برای محتوای «مالک» ارزش بیشتری قائل هستید و به آن دلبستگی بیشتری می دهید. شما آن را لمس می‌کنید، آن را برمی‌دارید، گمش می‌کنید و بعد تعجب می‌کنید که کجا رفته است. آن چیزها با نسخه های دیجیتال نمی توانند اتفاق بیفتند.

نسخه های دیجیتال و چاپی برای یکدیگر سودمند می باشند

دلایل زیادی وجود دارد که باید به چاپ مجله خود ادامه دهید. ما در یک پست وبلاگ آینده به طور عمیق توضیح خواهیم داد، اما در حال حاضر برخی از موارد کلی را به شما ارائه خواهیم داد. چاپ هنوز بسیار بیشتر از دیجیتال قابل اعتماد است. با سؤالاتی در مورد قابل اعتماد بودن محتوای آنلاین، مردم به رسانه ای که همیشه به آن اعتماد داشته اند باز می گردند: چاپ. در طول این همه‌گیری، بسیاری از مردم را نیز دیده‌ایم که دچار خستگی دیجیتال از نظر سایت های که با سئو سایت رشد کرده اند شده‌اند. یک احساس بین نسلی وجود دارد که نیاز به قطع برق، روی آوردن به سایر راه های محتوا، مانند مجلات وجود دارد. در نهایت، مجلات چاپی بصری تر هستند. هنگامی که آنها را مشاهده کردید، بلافاصله می دانید که چگونه به آنها دسترسی داشته باشید. با چاپ، هیچ چالشی وجود ندارد که روی کدام پیوند کلیک کنید یا چگونه می‌توان به مقاله‌ای که ممکن است در نسخه دیجیتال وجود داشته باشد، برسید.

نسخه های دیجیتال و چاپی برای یکدیگر سودمند می باشند

چگونه نسخه های دیجیتال و نسخه های چاپی مجله شما با هم کار می کنند

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، استفاده از داده‌های نسخه‌های دیجیتالی شما می‌تواند با استفاده از آزمایش تیتر و محتوا، مجله چاپی شما را بهتر کند. همچنین، ارائه یک گزینه آنلاین، راهی را برای جذب افراد بیشتر باز می کند و منجر به یافتن خوانندگان جدید نشریه شما می شود. در دسترس‌تر کردن مجله‌تان می‌تواند برای هر دو نسخه چاپی و دیجیتال چیز خوبی باشد. هنگامی که نسخه دیجیتال خود را ایجاد کردید، به محض انتشار مقالات شما، خواندن آنها برای مردم آسان تر خواهد بود. همچنین ممکن است تصمیم بگیرید که برخی از مقالات را منحصراً برای نسخه چاپی بگذارید و فقط پیش نمایش آنها را در نسخه دیجیتالی خود مشاهده کنید تا مردم را به خرید نسخه فیزیکی ترغیب کنید. عکس آن را می توان با کپی چاپی شما انجام داد که ترافیک بیشتری را به نسخه دیجیتال شما برای بررسی محتوای ویدیویی یا مقالات اخیراً به روز شده هدایت می کند. بسیاری از مردم عاشق نوستالژی نسخه های قدیمی مجلات هستند اما نمی توانند به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنند. با نسخه دیجیتالی، می‌توانید فایل‌های انتشارات قبلی خود را آپلود کنید تا مشترکین شما به مقالات قدیمی‌تر یا فقط مقاله‌ای که چند ماه پیش از دست داده‌اند، دسترسی داشته باشند.

اکنون شما آماده بهره مندی از مزایای چاپی و دیجیتال هستید. عقب نمانید و این فرصت را برای افزایش خوانندگان خود از دست ندهید. امروز با نماینده فروش خود در مورد گزینه های انتشار دیجیتال و توسعه برنامه صحبت کنید. آنچه را که چاپ آرمانی printarmani باید در اینجا ارائه دهیم را ببینید .

منبع: چاپ دیجیتال آرمانی | printarmani

مطالب مشابه را ببینید!

زندگی در فرانسه چگونه است؟ مزایا+معایب عادات روزانه مفید برای زندگی بهتر؛ 7 کار موثر برای داشتن زندگی خوب افزایش انگیزه شغلی؛ 17 روش برای بالا بردن انگیزه برای کار کردن موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی متن نامه گواهی اشتغال به کار به فارسی و انگلیسی + 5 نمونه فارسی و انگلیسی نامه نکات کلیدی در بهبود مهارت مکالمه زبان انگلیسی راهنمای انتخاب بهترین گل برای هدیه به آقایان در مناسبت‌ها زبان بدن در فروش؛ تکنیک های استفاده از زبان بدن برای فروش بهتر و جذب مشتری همه چیز درباره کلاس خصوصی آیلتس آداب و رسوم شب یلدا در ایران و تاریخچه شب چله در شهرهای مختلف