تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره چگونه انجام می‌شود؟

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره چگونه انجام می‌شود؟ اگر در کوچه خیابان‌های شهر قدم بزنید و از بیرون به ساختمان‌های نوساز نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که دیگر اکثر ساختمان‌ها پنجره‌های دوجدا…

اگر در کوچه خیابان‌های شهر قدم بزنید و از بیرون به ساختمان‌های نوساز نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که دیگر اکثر ساختمان‌ها پنجره‌های دوجداره دارند. البته این موضوع صرفاً در مورد ساختمان‌های نوساز و به‌خصوص ساختمان‌های اداری صدق می‌کند. به طور معمول در و پنجره‌ها در ساختمان‌های قدیمی ساخت از هیچ استاندارد خاصی پیروی نمی‌کنند و در هر ابعاد و جنسی وجود دارند. طرح تعویض پنجره قدیمی هافمن به شما کمک می‌کند تا اگر در خانه و محل کارتان در و پنجره‌های قدیمی و غیر استاندارد دارید به راحتی آن را با پنجره دوجداره تعویض کنید.

اما چه لزومی برای تعویض پنجره‌های قدیمی وجود دارد؟ آن طور که از شواهد پیداست اکثر در و پنجره‌های قدیمی از ایمنی بسیار پایینی برخوردارند، آلودگی‌های صوتی را به درون ساختمان نشر می‌دهند و در گرما و سرما تنظیم درجه حرارت ساختمان را با مشکل مواجه می‌کنند. تنها یکی از این دلایل کافیست تا شما برای تعویض پنجره‌های قدیمی منزلتان اقدام کنید اما چرا افراد از انجام این کار واهمه دارند؟

اکثر افراد تصور می‌کنند برای تعویض پنجره، نیازمند تخریب و بنایی هستند، آن‌ها گمان می‌کنند که برای تعویض پنجره‌ها باید قاب‌بندی قدیمی به طول کامل از جا درآمده و قاب‌بندی پنجره جدید به جای آن نصب شود، پس از آن هم طبیعتاً نیازمند بساط گچ و سیمان و رنگ برای بازسازی اطراف پنجره هستیم؛ اما اگر تیم طراح و تولیدکننده را به درستی انتخاب کنید حقیقت امر چیزی خلاف این تصویر است، در طرح جایگزینی پنجره یو پی وی سی هافمن هیچ اثری از بنایی و تخریب قاب پنجره نیست.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره چگونه انجام می‌شود؟

چرا باید پنجره‌های قدیمی را با پنجره دوجداره تعویض کنیم؟

همان‌طور که گفتیم در قدیم پنجره‌ها بدون رعایت هیچ استانداردی با هر نوع متریالی ساخته می‌شدند. پنجره‌های قدیمی که الآن در ساختمان‌ها دیده می‌شوند اکثراً از جنس آهن هستند اما در میان آن‌ها پنجره‌های چوبی و آلومینیومی هم دیده می‌شود. این پنجره‌ها هرکدام مزایا و معایب خود را دارند؛ اما همگی در چند نقطه ضعف با یکدیگر مشترک هستند. هیچ یک از این پنجره‌های قدیمی عایق خوبی در برابر صدا، گرما و سرما نیستند، همگی ایمنی پایینی دارند و در نشست گردوغبار و هوای آلوده به درون ساختمان ناکارآمدند. حالا پنجره‌هایی به بازار آمده که علی رغم زیبا بودن در ساخت و طراحی، تمامی این ویژگی‌ها را دارند. پنجره‌های دوجداره UPVC بهترین انتخاب برای این روزهای ناامن، شلوغ و آلوده هستند.

البته عوامل بیشتری وجود دارد که شما را برای تعویض پنجره‌های قدیمی مصمم می‌کند. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین این عوامل را برایتان می‌نویسیم.

  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی با عایق‌بندی حرارتی بالا
  • جلوگیری از گسترش آلودگی‌های صوتی در محیط داخلی
  • جلوگیری از انتشار هوای آلوده در محیط
  • افزایش امنیت خانه و ساختمان اداری
  • مقاومت بیشتر در برابر زلزله
  • افزایش ارزش اقتصادی ملک
  • مناسب بودن قیمت پنجره دوجداره به نسبت کیفیت و کارایی

 

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره چگونه انجام می‌شود؟

مراحل تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

اگر تصمیمتان برای تعویض پنجره‌های قدیمی قطعی است و می‌خواهید آن‌ها را با چند پنجره دوجداره UPVC زیبا و کارآمد تعویض کنید،‌ بهتر است در قدم اول به دنبال یک مشاور متخصص و قابل اعتماد در زمینه طراحی، تولید و نصب پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی باشید. در چنین شرایطی پیشنهاد ما مشورت با تیم مشاوران تخصصی هافمن و دریافت خدمات از بخش طرح تعویض پنجره‌ قدیمی هافمن با پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی است. این فرایند شامل چندین مرحله است.

مرحله اول، انتخاب: در اولین مرحله پس از دریافت مشاوره باید به دفتر کار تیم منتخب تان مراجعه کرده و مدل موردنظرتان را سفارش ‌دهید. البته اگر طراحی اختصاص و خاصی مدنظرتون نباشد، می‌توانید برای سفارش پنجره یو پی وی سی هافمن به صورت آنلاین یا تلفنی هم اقدام کنید.

مرحله دوم، اندازه‌گیری: پس از ثبت سفارش به یکی از سه روش، حضوری، آنلاین و تلفنی، کارشناسان متخصص برای اندازه‌گیری استاندارد و دقیق به محل تعویض پنجره‌های قدیمی مراجعه می‌کنند.

مرحله سوم، ساخت: پس از مرحله اندازه‌گیری،‌ پنجره دوجداره مورد نظر شما توسط شرکت سازنده، ساخته می‌شود.

مرحله آخر، نصب: پس از ساخت برای نصب پنجره‌ها با شما تماس گرفته می‌شود و نصاب‌های باتجربه شرکت با هماهنگی‌های قبلی برای تحویل و نصب پنجره‌ها به منزل یا محل کارتان مراجعه می‌کنند. بد نیست یادآوری کنیم که تمام مراحل نصب پنجره‌های جدید بر روی پنجره‌های قدیمی بدون هیچ‌گونه تخریب صورت خواهد گرفت.

برای نصب و جایگزینی پنجره‌های دوجداره ابتدا تمام ستون‌های افقی و عمودی قاب پنجره قدیمی با استفاده از دستگاه فرز مخصوص بریده می‌شود، در این مرحله تنها فریم محیطی پنجره قدیمی داخل دیوار حفظ خواهد شد. سپس پنجره‌های جدید روی این قاب نصب می‌شود. پس از اتمام کار، فریم محیطی پنجره قدیمی به هیچ عنوان دیده نمی‌شود.

قیمت تعویض در و پنجره‌های قدیمی با دوجداره

قیمت پنجره دو جداره با توجه به عوامل مختلفی تغییر می‌کند، گذشته از این قیمت پنجره یو پی وی سی هافمن در طرح تعویض با قیمت پنجره‌های تولید شده برای نصب در ساختمان‌های نوساز متفاوت است چرا که در این طرح شما نیازمند به‌کارگیری نوع خاصی از پروفیل به نام پروفیل‌های بازسازی هستید.

به طور کلی عواملی چون نوع پروفیل، ابعاد و اندازه، نوع شیشه، نوع یراق‌آلات و نوع مراحل نصب از معیارهای تاثیرگذار بر قیمت نهایی این نوع پنجره‌ها هستند و به دلیل متغیر بودن این عوامل در سفارش‌های مختلف نمی‌توان یک قیمت ثابت برای اجرای چنین پروژه‌ای ارائه داد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طرح تعویض پنجره قدیمی هافمن از هر جای ایران، بدون نیاز به پیش‌شماره با اپراتورهای 1644 تماس بگیرید. همچنین امکان ثبت سفارش از طریق وب‌سایت هافمن نیز برای مشتریان فراهم است.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره چگونه انجام می‌شود؟

مطالب مشابه را ببینید!

زندگی در فرانسه چگونه است؟ مزایا+معایب عادات روزانه مفید برای زندگی بهتر؛ 7 کار موثر برای داشتن زندگی خوب افزایش انگیزه شغلی؛ 17 روش برای بالا بردن انگیزه برای کار کردن موسسه مهاجرتی چیست؟ نکاتی در مورد وظایف و مسئولیت های موسسات مهاجرتی متن نامه گواهی اشتغال به کار به فارسی و انگلیسی + 5 نمونه فارسی و انگلیسی نامه نکات کلیدی در بهبود مهارت مکالمه زبان انگلیسی راهنمای انتخاب بهترین گل برای هدیه به آقایان در مناسبت‌ها زبان بدن در فروش؛ تکنیک های استفاده از زبان بدن برای فروش بهتر و جذب مشتری همه چیز درباره کلاس خصوصی آیلتس آداب و رسوم شب یلدا در ایران و تاریخچه شب چله در شهرهای مختلف