بهترین کتاب های کمک درسی کنکور سراسری رشته تجربی

بهترین کتاب های کمک درسی کنکور سراسری رشته تجربی

کنکور یکی از آزمون‌های تاثیرگذار در زندگی دانش‌آموزان است. کنکور تجربی را می‌توان پرمتقاضی‌ترین کنکور در بین گروه‌های آزمایشی به شمار آورد. سطح رقابت در این رشته بسیار بالا است و همگی برای رسیدن به نتیجه دلخواه و قبولی در رشته‌های پزشکی دائما در حال تلاش هستند. در این میان کسانی موفق می‌شوند که با یک برنامه‌ریزی اصولی و با کمک کتاب‌های کمک درسی در کنار کتاب درسی به یک جمع‌بندی اصولی و کامل دست پیدا کنند.

رسیدن به رتبه و رشته دلخواه به دلیل کمبود ظرفیت دانشگاه‌ها و پراکندگی مطالب کار دشواری به‌نظر می‌رسد. اما با تلاش و پشتکار و انتخاب درست مطالب آموزشی می‌توانید رتبه قابل قبولی برای شرکت در رشته‌های پزشکی و فراپزشکی به دست آورید. در این‌جا قصد داریم شما را با 5 تا از بهترین کتاب‌های کمک درسی تجربی برای قبولی در کنکور تجربی آشنا کنیم. همراه ما باشید.

 

کتاب شیمی نشر الگو، کتابی با حجم کم و تاثیر گذاری بالا

درس شیمی یکی از درس‌های مهم و کلیدی در کنکور رشته تجربی است. برای درس شیمی کنکور، کتاب‌های بسیاری منتشر و چاپ شده‌اند. کتاب شیمی نشر الگو یکی از بهترین کتاب‌های جمع‌بندی برای رشته تجربی است.

این کتاب نسبت به باقی کتاب‌های جمع‌بندی شیمی حجم کمتری دارد و انتخابی مناسب برای کسانی است که وقت کمتری برای جمع‌بندی و یادگیری مطالب دارند. با خرید کتاب کنکور شیمی نشر الگو، مرور و انجام تمرین‌های این کتاب درصد خوبی در بخش شیمی کنکور تجربی به دست خواهید آورد.

بهترین کتاب های کمک درسی کنکور سراسری رشته تجربی

مجموعه کتاب‌های چند کنکور خیلی سبز، آمادگی کامل برای شرکت در کنکور

مجموعه کتاب‌های کمک آموزشی چند ‌کنکور خیلی سبز در 2 جلد پرسش‌نامه و پاسخ‌نامه سوالات برای تمامی رشته‌های شاخه نظری به چاپ رسیده‌ است. دانش آموزان رشته تجربی در این کتاب با 3 نوع سوال روبرو می‌شوند؛ سوالات کنکور که همان سوالات کنکور نظام قدیم هستند، سوالات کنکور با کمی تغییر که با نظام جدید سازگاری پیدا کرد‌ه‌اند. نوع سوم سوالات نیز سوالات تالیفی هستند که با توجه به مباحث اضافه شده به کتاب ‌درسی، جایگزین پرسش‌های مطرح شده در کنکور‌های نظام قدیم شده‌اند.

داوطلبان رشته تجربی با استفاده از مباحث کتاب چند کنکور خیلی سبز با تنوع و میزان سختی سوالات کنکور آشنا می‌شوند. دانش آموزان می‌توانند در خانه به راحتی با استفاده از سوالات این کتاب شرایط کنکور را برای خود شبیه‌سازی کنند. کتاب‌های چند کنکور خیلی سبز بهترین انتخاب برای افزایش سرعت تست‌زنی و مرور مطالب مهم و پر‌تکرار در کنکور هستند.

 

کتاب فیزیک جامع کنکور تجربی قلم چی

کتاب فیزیک جامع آبی قلم‌چی انتخابی مناسب برای آمادگی در سوالات بخش فیزیک آزمون سراسری است. کتاب آبی قلم چی شامل فیزیک پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است.هر بخش کتاب شامل آموزش دروس مختلف به همراه تست‌های متنوع آن بخش است.

بخش‌بندی این کتاب شامل درسنامه خلاصه، تست‌های متنوع، تست‌های آزمون قلم‌چی و پاسخ تشریحی کامل سوالات و تست‌ها است. هدف اصلی این کتاب افزایش قدرت و سرعت شما در پاسخ به سوالات فیزیک کنکور سراسری است.

بهترین کتاب های کمک درسی کنکور سراسری رشته تجربی

 

مجموعه کتاب‌های کنکوریوم مهروماه، کتاب تست کامل رشته تجربی

انتشارات مهروماه را می‌توان یک ناشر قدرتمند و دقیق برای کتاب‌های کمک آموزشی و به ویژه کتاب‌های تست کنکور به شمار آورد. بخش‌بندی کتاب‌های جامع کنکوریوم رشته تجربی به شرح زیر است:

  • طراحی سوالات تست استاندارد و منطبق با آخرین آزمون کنکور
  • ارائه پاسخنامه کاملا تشریحی با نکات طلایی ارزشمند و تحلیل تست‌ها
  • دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی برای شبیه‌سازی کنکور
  • اپلیکیشن اسکن برگه پاسخ و صدرو کارنامه هوشمند به صورت الکترونیکی
  • رعایت بودجه بندی، چیدمان و تنوع طراحی سوالات برای آمادگی بیشتر دانش آموزان

مجموعه کتاب‌های کنکوریوم مهروماه را می‌توان یک منبع مطمئن برای جمع‌بندی و آشنایی با سوالات کنکور رشته تجربی به شمار آورد.

 

مجموعه کتاب‌های دور دنیا در چند ساعت، آشنایی کامل با کنکور تجربی

هدف اصلی کتاب‌های دور دنیا در چند ساعت آشنایی کامل شما با سوالات کنکور است. این کتاب شامل 12 دوره آزمون‌ داخل و خارج از کشور در طول سال‌های 94 تا 99 در دروس عمومی و اختصاصی رشته تجربی است.

کتاب‌های دور دنیا در چند ساعت با جمع‌آوری 12 دوره از آزمون‌های کنکورهای تجربی سال‌های پیش، مجموعه‌ای کامل از تست‌های دروس ادبیات فارسی، عربی، دین و زندگی، زبان انگلیسی، زمین‌شناسی، ریاضی، زیست‌شناسی، فیزیک و شیمی را در اختیار دانش‌آموزان رشته‌ی تجربی قرار می‌دهند.

 

خرید کتاب‌های کمک درسی کنکور رشته تجربی از مارکا کتاب

فروشگاه اینترنتی مارکا کتاب همراه و حامی دانش‌آموزان عزیز در خرید کتاب‌های درسی، کتاب‌های کمک درسی و کتب آموزشی است. در این مطلب شما را با بهترین کتاب‌های کمک درسی کنکور رشته تجربی آشنا کردیم.

برای خرید اینترنتی بهترین کتاب‌های کنکور در همه رشته‌ها می‌توانید به صفحه اصلی سایت مارکا کتاب مراجعه کنید و یا با شماره 02166400400 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان هستند. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

خودشناسی چیست؟ همه چیز در مورد اصول Self-knowledge ویژگی های زنان موفق؛ دلایلی که باعث موفقیت زنان می شوند پیام تبریک موفقیت فرزند + جملات ویژه تبریک موفقیت فرزند در تحصیلات و مسابقه معنی ایکیگای در زندگی و پیدا کردن ایکیگای درونی خود پند حکیمانه + سخنان ارزشمند و جملات قصار از بزرگان جهان بهبود مکالمات انگلیسی؛ 25 روش برای افزایش مهارت زبان انگلیسی ده قانون انیشتین برای زندگی بهتر؛ نکات آموزنده از این دانشمند هدیه روز پدر؛ راهنمای انتخاب بهترین هدیه برای روز پدر و مرد روش‌های ایجاد انگیزه؛ چگونه به انسانی با انگیزه و با هدف تبدیل شویم؟ معرفی زنان موفق ایرانی در تمامی حوزه ها (از قدیم تا به حال)