بهترین منابع جمع بندی کنکور سراسری

1 6 e1637047018586

بعد از یک سال تلاش مستمر برای شرکت در آزمون سراسری آخرین مرحله از این موضوع جمع بندی کنکور میباشد.

روش های زیادی برای جمع بندی و منابع زیادی تا به امروز برای این موضوع آورده و معرفی شده است.

بسیاری از رتبه های برتر تجربه های خود را به همراه منابع خود معرفی نموند، بسیاری از اساتید و مولین شیوه ها و روش های مختلفی رو ابداع نمودند که در ادامه ما به معرفی انتشارات های تولید کننده منابع کمک آموزشی جمع بندی کنکور میپردازیم.

انتشارات های خیلی سبز، گاج، نشر الگو، مهروماه، قلم چی و مبتکران برای رشته های ریاضی و تجربی و انسانی و کارنامه کتاب، شباهنگ و اتود برای کنکور هنر منابع جمع بندی گوناگونی تولید میکنند که در ادامه با آن ها آشنا میشویم.

خیلی سبز

دو سری کتاب توسط خیلی سبز برای جمع بندی تولید و عرضه میشود: چند کنکور برای رشته های ریاضی،تجربی و انسانی و عمومی تمامی رشته ها(قابل استفاده برای رشته های هنر و رشته های دیگر که میخواهند دروس عمومی را تست بزنند)

جمع بندی که برای دروس رشته های ریاضی و تجربی انسانی میباشد.

چند کنکور تجربی و سایر رشته ها حاوی چند دوره نمونه سوالات اخیر آزمون سراسری به همراه پاسخ نامه تشریحی میباشد که برای تسلط و قرار گرفتن در شرایط آزمون و دیدن نقاط ضعف و قوت عالی میباشد و جمع بندی نیز برای کسانی است که قادر به خلاصه نویسی مطالب مهم درس نبوده اند و دنبال منبعی کامل برای آن درس میباشند که بتوانند به طور کامل مطالب رو باز یادآوری بکنند.

گاج

انتشارات گاج همانند چند کنکور خلیلی سبز سری کتاب هایی تحت عنوان دور دنیا در چهار ساعت که برای هر سه رشته به همراه عمومی تمامی رشته ها در کتاب دور دنیا عمومی تولید میکند.

همچنین برای یاد آوری و جمع بندی خلاصه دروس کتاب های کوچکی تحت عنوان مینی میکرو طلایی که در برگیرنده مباحث اصلی به صورت نکته و خلاصه هر درس میباشد از سوی این انتشارات تولید شده است.

برای داوطلبانی که میخواهند تست های بیشتری اعم از سراسری و تالیفی را از یک درس خاص داشته باشند برای دوران کنکور و جمع بندی،کتاب های دور دنیا در نیم ساعت که هر کدام مخصوص یک درس میباشد به چاپ رسیده است.

نشر الگو

نشر الگو برای دوران جمع بندی سری کتاب هایی را تحت عنوان موج آزمون به چاپ رسانیده است.

این سری کتاب های نشر الگو اختصاصی رشته های ریاضی و تجربی میباشد و برای دروس رشته انسانی کتابی به چاپ نرسیده است.

کتاب ها به صورت تک درس میباشد و دارای نکات جمع بندی به همراه تست های تالیفی و سراسری سالهای گذشته میباشد.

مهروماه

انتشارات مهروماه برای دوران جمع بندی کنکور دو سری کتاب تولید کرده است.

کنکوریوم مهروماه که برای رشته های تجربی،انسانی و ریاضی و همچنین عمومی سایر رشته ها است.

حوی چند دوره آزمون سراسری سالهای گذشته به همراه نرم افزار شبیه ساز آزمون و چند دوره آزمون آنلاین و همچنین اپلیکیشن اسکن پاسخ برگ و صدور کارنامه میباشد.

سری کتاب های نکته و خلاصه درس مهروماه با عنوان جمع بندی مهروماه شناخته میشوند.

برای هر درس جداگانه به تولید رسیده و مطابق با کنکور همان سال میباشد.

کنکوریوم تجربی مهروماه یکی از پرفروش ترین کتاب های چند سال اخیر بوده است.

قلم چی

کانون فرهنگی آموزش(قلم چی) با تولید سری کتاب های زرد که همانند دور دنیا در چهار ساعت گاج،کنکوریوم مهروماه،چند کنکور خیلی سبز میباشد پا به عرصه منابع کمک آموزشی جمع بندی کنکور گذاشته است.

سوالات چند سال اخیر آزمون های کانون نیز در این کتاب ها آورده شده است که از ویژگی های آن میباشد.

همچنین برای جمع بندی دو نوع کتاب نیم سال اول و نیم سال دوم به چاپ رسانیده است که به دو بخش با دروس اختصاصی و عمومی تقسیم میشود که نیمه هر سال به چاپ میرسد.

مبتکران

انتشارات مبتکران برای دوران جمع بندی منابعی همچون ناشران دیگری ندارد.

در برخی دروس مانند شیمی یا ریاضیات تجربی کتاب هایی به چاپ رسانیده و در دوران جمع بندی این انتشارات به طور جد کار نکرده است.

کنکور هنر

با توجه به منابع متعدد کنکور هنر، عدم منابع زیاد، فقط چند ناشر هستند که برای این رشته کتاب تولید کرده اند

برای دروس عمومی از تولیدات جمع بندی دروس عمومی انتشارات های مختلف ذکر شده در این مقاله میتوانید استفاده بکنین ولی برای دروس اختصاصی از قلم چی، کارنامه کتاب و نشر اتود باید استفاده بکنین.

اگر برای خرید کتاب کنکور و خرید منابع جمع بندی کنکور خود به دنبال فروشگاهی هستین که تمامی این منابع را از بهترین انتشارات ها داشته باشد میتوانید از فروشگاه کتاب جم خرید بکنین.

دنیایی از کتاب های کمک آموزشی، کمک درسی و عمومی در کتاب جم وجود دارد که میتوانید به راحتی آنها را خرید و با بالاترین تخفیف ها و ارسال رایگان دریافت بکنین.

مطالب مشابه را ببینید!

خودشناسی چیست؟ همه چیز در مورد اصول Self-knowledge ویژگی های زنان موفق؛ دلایلی که باعث موفقیت زنان می شوند پیام تبریک موفقیت فرزند + جملات ویژه تبریک موفقیت فرزند در تحصیلات و مسابقه معنی ایکیگای در زندگی و پیدا کردن ایکیگای درونی خود پند حکیمانه + سخنان ارزشمند و جملات قصار از بزرگان جهان بهبود مکالمات انگلیسی؛ 25 روش برای افزایش مهارت زبان انگلیسی ده قانون انیشتین برای زندگی بهتر؛ نکات آموزنده از این دانشمند هدیه روز پدر؛ راهنمای انتخاب بهترین هدیه برای روز پدر و مرد روش‌های ایجاد انگیزه؛ چگونه به انسانی با انگیزه و با هدف تبدیل شویم؟ معرفی زنان موفق ایرانی در تمامی حوزه ها (از قدیم تا به حال)