13 هدیه خلاقانه برای روز گرامیداشت عشق

روز عشق! و یا به اصطلاح همان ولنتاین، روزی است که اکثر افراد و بخصوص زوج‌های عاشق و جوان به فکر تهیه هدیه های خلاقانه و یادگاری افتاده و برای خرید اقدام می‌کنند. در روز گرامیداشت عشق، بیشتر مردم برای ابراز احساسات خود نسبت به کسانیکه دوستشان دارند و برای‌شان عزیزند، یادبودی می‌خرند. مرسوم‌ترین هدیه‌های گرامیداشت عشق، گل، خرس و شکلات و قلب و اینگونه چیزها هستند. این روز که نمادی از عشق می‌باشد، هر سال در ۱۴ فوریه در سرتاسر جهان جشن گرفته می‌شود و بزرگ و کوچک و کسانیکه همدیگر را دوست دارند، به یکدیگر کادو و هدیه می‌دهند.

شاید بیشتر شما بدنبال هدیه‌های جالب‌تری باشید که منحصر بفرد، خلاقانه و تا حدی متفاوت‌تر از هدیه‌های تکراریِ معمول باشند، در این‌صورت می‌‌توانید از ایده‌های اشاره شده در این مطلب استفاده نمایید. در ادامه ما شما را با 13 نمونه از هدیه های خلاقانه و یادبود عشق آشنا خواهیم کرد.

13 نمونه هدیه خلاقانه برای گرامیداشت عشق

13 هدیه خلاقانه برای روز گرامیداشت عشق

البته تعداد هدیه‌هایی که می‌توانید برای این روز تهیه کنید بسیار زیاد است اما ما سعی کرده‌ایم در این مقاله متفاوت‌ترین و خلاقانه‌ترین هدیه‌ها را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

1- شکلات‌های سفارشی خلاقانه‌ترین هدیه برای روز عشق

اگر می‌خواهید هدیه‌ای خلاقانه، متفاوت و البته منحصر به فرد تهیه کنید شکلات‌های سفارشی را انتخاب نمایید. شکلات محبوب‌ترین خوراکی جهان است و کمتر کسی می‌تواند در مقابل خوردن آن مقاومت کند. حال تصور کنید که این امکان وجود دارد تا بتوانید، شکل شکلات، طرح روی آن، نوشته روی آن، طرح بسته بندی و حتی جعبه را نیز بر اساس سلیقه خودتان انتخاب کنید. چقدر کادو جذابی شد.

شوکوبرند تمامی این امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید یک هدیه خاص و متفاوت که دقیقا سلیقه خودتان است را برای روز ولنتاین تهیه نمایید. بهتر است سری به صفحه اول سایت ما زده و نمونه شکلات‌ها را مشاهده کنید.

13 هدیه خلاقانه برای روز گرامیداشت عشق

برای اینکه با شکلات‌های سفارشی بیشتر آشنا شوید به وبسایت شوکوبرند با آدرس www.ChocoBrand.ir مراجعه کرده نمونه‌های این نوع شکلات را مشاهده کنید. مطمئنا وقتی هزینه خرید آن را نیز ببینید بسیار تعجب خواهید کرد چراکه در مقابل دیگر هدیه‌ها بسیار باصرفه‌تر است.

2- تابلوهای گلدانی

علاوه براینکه می‌توانید دلنوشته و یا شعری را بر روی این تابلو‌های رومیزی هک کنید، همچنین می‌توانید خلاقیت بیشتری بخرج دهید و جا گلدانی را در این تابلوهای ایستاده سفارش داده و هدیه خود را خلاقانه‌تر سازید.

13 هدیه خلاقانه برای روز گرامیداشت عشق

3- ساعت روز عشق

شما برای روز گرامیداشت عشق می‌توانید از این ساعت‌های دیواری و یا رومیزی با سفارش طرح یا دیزاین عکس دونفری خودتان بر روی صفحه آن تهیه کنید و از آن یک هدیه بیادماندنی بسازید.

13 هدیه خلاقانه برای روز گرامیداشت عشق

هدیه‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، بیشتر از ارزش مادی، دارای ارزش معنوی هستند و بیانگر میزان عشق و محبت شما نسبت به شخص مقابلتان می‌باشند، از این جهت امیدواریم تا باعث خوشحالی بیش از حد دوستان و عزیزانتان شوند. برای مشاهده ادامه مطلب و 10 ایده‌ی باقیمانده، به مقاله‌ی هدیه های خلاقانه برای روز ولنتاین (روز گرامیداشت عشق) در وبلاگ شوکوبرند، سر بزنید.

پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

روش های صحیح نصیحت کردن؛ مهارت های اصولی برای صحبت و نصیحت ایده های عالی برای خوشحال کردن همسر؛ 30 روش برای داشتن همسر شاد ازدواج مجدد با همسر سابق؛ از حل مشکلات قبلی تا بخشیدن و برگشت دوباره مدیریت بحث و دعوا در رابطه، تکنیک های خاص برای آرام کردن اوضاع نشانه‌ های مثبت دعوا در رابطه عاطفی و مدیریت رابطه هنگام دعوا با همسر رفع دلخوری همسر؛ دلایل و راهکارهای جلوگیری از قهر همسر و آشتی با او نکات روانشناسی برای تفاهم در زندگی مشترک و درک متقابل همسر دلایل بی‌ تفاوتی همسر؛ شناسایی همسر بی تفاوت و روش های حل این مشکل بهبود روابط خانوادگی؛ عوامل موثر بر بهبود رابطه افراد خانواده و احترام به همدیگر اطلاعات درباره زوج درمانی؛ دلیل مراجعه به مشاوره زوج درمانی و اهداف آن