بهترین روش های لیفت ابرو

بهترین روش های لیفت ابرو

جذابیت و زیبایی هر چهره، در گرو نحوه قرارگیری چشم، ابرو، بینی، لب‌ها و گونه‌ها است. زمانی که هر یک از این اجزا ظاهر مناسبی داشته باشند و به زیبایی درکنار هم قرار گرفته باشند، فرد چهره‌ای جذاب خواهد داشت. در این میان، عامل اثرگذار سن در تغییرات صورت نیز دخیل است. با افزایش سن و افت ماهیچه‌ها، افزایش چین و چروک‌ها و موارد این‌چنینی، بدن دچار افت می‌شود. افتادگی ابروها و پلک از جمله پیامدهای افزایش سن است که گاهی به‌صورت مادرزادی در فرد وجود دارد.

در این بخش قصد داریم به بررسی بهترین روش ها برای لیفت ابرو بپردازیم و مزایا و معایب هریک را باهم بررسی کنیم.

پس تا پایان همراه ما باشید!

 

انواع روش ها برای لیفت ابرو چیست؟

معمولا زمانی که ابرو‌ها دچار افتادگی می‌شوند، افراد برای بهبود ظاهر و زیبایی‌شان به دنبال پیدا کردن راه‌هایی هستند تا بتوانند برای لیفت ابرو از آن استفاده کنند. زمانی که فرد به‌دلیل فرم نامطلوب ابرو، زیبایی و جذابیت چشم‌ها را نیز دراختیار ندارد، لیفت ابرو بهترین راه‌کاری است که با استفاده از آن می‌توان دوباره زیبایی ظاهری را به‌دست آورد.شما این روش را میتوانید در کلینیک دکتر آرش نجف بیگی انجام دهید و  در ادامه به انواع روش های لیفت ابرو اشاره می‌کنیم.

 

1- استفاده از بوتاکس برای لیفت ابرو

یکی از ساده‌ترین و در دسترس‌ترین روش‌هایی که می‌توانید از آن برای بالا بردن ابرو یا همان لیفت ابرو استفاده کنید، تزریق بوتاکس است. بوتاکس با غیرفعال کردن ماهیچه‌های صورت، شما را قادر می‌سازد تا ابروهای لیفت شده‌ای داشته باشید. معمولا تکنیک تزریق بوتاکس ابرو نیازمند یادگیری است. پس بهتر است برای چنین اقدامی به پزشک متخصص و باتجربه ای مراجعه کنید. زیرا تزریق بوتاکس ابرو در محل اشتباه، موجب بروز افتادگی ابرو و پلک می‌شود.

چنین رویدادی تا از بین رفتن اثر بوتاکس باقی می‌ماند. پس به این نکته توجه کنید تا دچار مشکلات متعددی نشوید.

بهترین روش های لیفت ابرو

2- استفاده از نخ برای لیفت ابرو

یکی از روش‌هایی که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است، نخ لیفت در ایجاد تغییرات چهره است. نخ لیفت اثرگذاری مستقیمی بر جوانسازی پوست و لیفت آن دارد. لیفت ابرو با نخ یکی از کاربردهای رایج این نخ‌ها است.

با استفاده از نخ لیفت می‌توانید تاحد زیادی ابروها را به سمت و سوی موردنظرتان بکشید و از جذابیت ایجادشده با این تغییر، لذت ببرید.

لیفت ابرو با نخ بدون ایجاد برش و جراحات جدی، زیبایی را برای‌تان ایجاد می‌کند. ماندگاری این نخ‌ها بسیار محدود است و معمولا 6 ماه الی یک سال باقی می‌ماند. در برخی موارد که مراقبت و نگهداری به بهترین شکل ممکن انجام شود، فرد اثرات لیفت نخ را تا حدود دو سال نیز تجربه می‌کند.

نخ کلاژن به شما این امکان را می‌دهد تا ضمن تجربه لیفت موفق، پوستتان را به کلاژن‌سازی تحریک کنید و حجم کلاژن در پوست را افزایش دهید تا جوانسازی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

3- استفاده از تکنیک لیفت آندوسکوپیک ابرو

پیشرفت‌هایی که این روزها در عرصه علم و تکنولوژی شاهد هستیم، بسیاری از کارهای ما را تغییر داده است و ساده‌ سازی مطلوبی را در همه ابعاد زندگی برای ما ایجاد کرده است. علم پزشکی نیز روز به روز پیشرفت می‌کند و تکنیک‌های مختلفی را در عرصه زیبایی و جراحی‌های پیرامون آن، به علاقه‌مندان ارائه می‌کند. لیفت آندوسکوپیک یکی از تازه‌ترین روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید ماهیچه‌های افت کرده صورت را به حالت اول باز گردانید و لیفت را به بهترین شکل ممکن با ماندگاری زیاد انجام دهید.

استفاده از تکنیک لیفت آندوسکوپیک ابرو این امکان را به شما می‌دهد تا با کم‌ترین میزان جراحت، لیفت قابل قبولی داشته باشید. جوانسازی و لیفت اندوسکوپیک ابرو، چهره را دچار تغییراتی اساسی می‌کند و دستیابی به جذابیت زیاد، شما را قادر می‌سازد تا در طولانی‌ مدت از آن لذت ببرید.

 

4- استفاده از اندوتاین برای لیفت ابرو

لیفت ابرو با اندوتاین یکی از تازه‌ترین روش‌هایی است که در جراحی زیبایی مورد توجه قرار گرفته است. در این روش با استفاده از اندوتاین‌های مثلثی شکل بزرگ و کوچک که بر روی سطح آن خارهای ظریفی وجود دارد، لیفت ابرو انجام می‌شود. افرادی که با این روش لیفت ابرو را تجربه می‌کنند، بعد از مدت زمان اندکی، شاهد جذب اندوتاین در بافت ناحیه استفاده شده هستند.

بدین ترتیب، اندوتاین باقی مانده در بدن جذب می‌شود، اما اثر فوق‌العاده قوی آن در لیفت، برای مدت‌ها باقی می‌ماند. این روش طرفداران بسیاری دارد و توسط پزشکان متخصص و باتجربه به خوبی انجام می‌شود.

 

5- استفاده از HIFU برای لیفت ابرو

هایفوتراپی یکی از روش‌های مطلوب برای لیفت ابرو است. این روش در دسته بندی روش‌های غیر تهاجمی قرار می‌گیرد. افراد بدون هیچ‌گونه جراحتی می‌توانند لیفت مطلوبی را در سطح پوست تجربه کنند. تکنولوژی به‌کار رفته در دستگاه هایفوتراپی، مشابه با سونوگرافی است. این دستگاه با تحریک پوست به کلاژن سازی، جوانسازی مطلوبی در آن ایجاد می‌کند. با استفاده از هایفوتراپی می‌توان به‌صورت موقتی برای حداقل 6 ماه الی یک سال لیفت ابرو را تجربه کرد.

بهترین روش های لیفت ابرو

6- استفاده از تزریق چربی برای لیفت ابرو

یکی از روش‌هایی که برای لیفت ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، تزریق چربی به ناحیه ابرو است. استفاده از این روش برای برخی افراد کاربرد دارد، اما نمی‌توان استفاده از آن را برای همه چهره‌ها با آناتومی‌های مختلف توصیه کرد. در این روش پزشک متخصص با استفاده از تکنیک لیپوساکشن، چربی موردنیاز برای تزریق را از نواحی مثل شکم، ران و باسن استخراج می‌کند. بعد از این مرحله، فرآوری چربی برای تزریق آغاز می‌شود.

سپس، پزشک متخصص و باتجربه، اقدام به تزریق چربی به ناحیه زیر ابرو می‌کند. بعد از این مرحله معمولا به دلیل حجم ایجاد شده در زیر ابرو، ابروها به سمت بالا لیفت می‌شوند.  حجم زیادی از چربی تزریق شده در اولین تجربه بعد از یک الی دو ماه جذب می‌شود. به همین جهت گاهی حجم زیادی از چربی تزریق می‌شود تا درصورت جذب چربی، نیازی به ترمیم نباشد. اما باید توجه کنید که ایجاد برجستگی در ناحیه ابرو تغییر اساسی در صورت ایجاد می‌کند.

پزشک متخصص باید با درک عمیق زیبایی شناسی، این تکنیک را برای تزریق انتخاب کند، در غیراینصورت ریسک افزایش افتادگی ابرو و افتادگی پلک بیشتر خواهد شد.

 

7-استفاده از جراحی کلاسیک برای لیفت ابرو

یکی از رایج‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی تهاجمی برای لیفت ابرو، انجام جراحی به‌صورت کاملا تهاجمی است. در این روش که معمولا به‌وسیله بی‌هوشی عمومی و بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، پزشک متخصص اقدام به ایجاد برش در نواحی خط رویش مو می‌کند. سپس با تقویت عضلات و کشیدن پوست، پوست اضافی را برش می‌زند و مجدد پوست را به خط رویش مو بخیه می‌کند. با این تکنیک ابروها و تاحدی چشم‌ها، لیفت می‌شوند. تغییرات حاصل از این جراحی لیفت ابرو، طولانی مدت است و معمولا زمانی به حالت اولیه بازمی‌گردد که فرد به‌دلیل افزایش سن دچار افت عضلات و چین و چروک‌های پوستی شده باشد.

 

در انتخاب پزشک متخصص دقت کنید!

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید، انتخاب پزشک متخصص و باتجربه برای انجام عمل‌های جراحی است. پزشکانی که درک عمیقی از زیبایی شناسی دارند و تجربیات بسیاری در عمل‌های جراحی مختلف کسب کرده‌اند، بهترین و مورد اعتمادترین افراد برای انتخاب هستند. با انتخاب یک پزشک متخصص و باتجربه می‌توانید ریسک بروز مشکلات متعدد را کاهش دهید و درگیر جراحی‌های ترمیمی نباشید.

رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

درمان ریزش موهای جلوی سر؛ دلایل ریزش این ناحیه از سر و جلوگیری از آن مراقبت از پوست در فصل زمستان برای حفظ سلامتی و زیبایی اطلاعات در مورد کرم ضد آفتاب و انتخاب بهترین نوع آن با توجه به پوست مراقبت از ناخن؛ روش های خانگی تقویت ناخن و مراقبت از ناخن ها ماسک مو بعد از حمام؛ دلیل استفاده از ماسک و نکات خرید سفید کردن آرنج؛ دلایل تیره شدن آرنج و 17 روش سفید کردن این ناحیه رفع سفیدی مو؛ روش های کنترل و درمان سفید شدن موها در زنان و مردان روتین پوستی انواع پوست؛ مراحل مراقبت از پوست از پاکسازی تا تقویت خواص روغن کندش؛ 20 فایده این روغن از تقویت مو تا درمان جوش و نحوه استفاده آن انواع کرم شب و فواید آن؛ تفاوت کرم شب و روز، نحوه مصرف، راهنمای خرید و عوارض