روغن خراطین برای صورت + روش استفاده از روغن خراطین برای زیبایی پوست

روغن خراطین خواص زیادی دارد و بیشتر به دلیل خاصیت بزرگ کنندگی اندام های جنسی معروف شده است ول برای زیبایی صورت هم می تواند مفید باشد. برای بهره مندی از خواص روغن خراطین باید آن را به پوست صورت ماساژ بدهید.
این روزها یکی از معیارهای زیبایی، حجم بخشیدن به بعضی از اندام های بدن است، شاید شما هم به دنبال روشی طبیعی و بدون جراحی برای این مورد باشید. اما خبر خوب این است که روغن خراطین می تواند به صورت طبیعی بافت بدن را حجیم تر کند. اگر روش استفاده از روغن خراطین برای صورت را بدانید، می توانید به صورت طبیعی به صورت خود حجم بدهید.

فواید روغن خراطین برای زیبایی صورت

شاید بخواهید به لب ها و گونه های خود حجم بدهید و بدین منظور می توانید توسط روغن خراطین براحتی به صورت خود زیبایی بدهید. با وجود کرم ایزنفتیدا در روغن خراطین، که نوعی از کرم خاکی با مبدا کشور هند است. می توانید با این روغن به بافت های بدن حجم بدهید. این کرم دارای الانتئین است که به صورت مستقیم باعث حجم گرفتن بافت های بدن انسان می شوند.

دلیل این عملکرد هم وارد شدن و جذب روغن کرم ایزینفتیدا که باعث می شود گردش خون در ناحیه مورد نظر به صورت موضعی افزایش پیدا کند و تا چیزی نزدیک به 1.75 برابر شود. این افزایش پیدا کردن گردش خون می تواند باعث حجم گرفتن و افزایش سایز بافت ها و اندام های بدن شود.

شما می توانید برای رفع معایب چهره خود و با اضافه کردن ویژگیهای مثبتی که در ذهن دارید، از روغن خراطین به عنوان عامل و ماده طبیعی استفاده نمایید.

افزایش سایز لب، حجم دادن به گونه ها و حتی برطرف کردن گود افتادگی زیر چشم، این روغن میسر می شود. اضافه بر این به دلیل حجم دهندگی این روغن، می توانید از آن برای باز کردن و رفع چین و چروک پوستی هم استفاده کنید. روغن خراطین به پوست حجم می دهد و با این کار، مانند یک کرم ضد چروک، چروک ها را از بین خواهد برد.

در ادامه مطلب این سایت روزانه روش استفاده از روغن خراطین را می خوانید.

در ادامه به روش استفاده از روغن خراطین برای صورت می‌پردازیم.

 

روغن خراطین برای صورت

چگونه از روغن خراطین برای صورت استفاده کنیم؟

برای بهره بردن از روغن خراطین می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

در ابتدا پوست صورت را خوب بشویید و چربی و آلودگی ها را بزدایید. باید توحه کنید که آلودگی پوست صورت شما، مانعی در راه جذب روغن است و ضریب عملکرد آن را کاهش می دهد.

سپس پوست خود را با انگشتان دست ماساژ دهید و از یک کمپرس گرم هم بر روی آن استفاده کنید تا منافذ پوست خوب باز شوند.

حالا کمی از روغن خراطین را بر روی محل مورد نظر خود بریزید و با ریتمی یکنواخت و منظم آن را ماساژ دهید.

برای به دست آوردن نتیجه دلخواه، باید این کار را برای 40 تا 60 روز ادامه دهید.

روغن خراطین برای صورت

استفاده از روغن خراطین چه عوارضی دارد؟

روغن خراطین تقریبا هیچ نوعی عوارضی ندارد، ولی شاید بوی تند آن کمی شما را ناراحت کند. اگر روغن خالص نباشدظف احتمال جوش زدن روی پوست صورت وجود دارد. طبع این روغن گرم است و به همین دلیل ممکن است زمینه جوش زدن را تشدید کند. احتمال خارش پوست هم به دلیل طبع گرم این روغن وجود دارد و اگر چنین شد، باید از کیسه یخ روی پوست استفاده کنید.

تذکر: از روغن خراطین نزدیک به چشم و یا دهان خود استفاده نکنید و دقت کنید که وارد چشم شما نشود یا آن را به دهان وارد نکنید. اگر از این روغن برای حجم دادن به لب استفاده می کنید، حتما بعد از آن دهان خود را آبکشی کنید. همین طور اگر از روغن برای رفع گودافتادگی زیر چشمان بهره می برد، باید دقت کنید به چشم شما وارد نشود و یا سریع چشم هایتان را با آب سرد بشویید.

روغن خراطین برای صورت

روغن خراطین چه ترکیباتی دارد؟

روغن خراطین دارای ویتامین E است و دارای موادی همچون الانتئین، پروتئین، کلاژن، گلیس، امگا 3، امگا 6 و امگا 6 است.

مطالب مشابه را ببینید!

درمان ریزش موهای جلوی سر؛ دلایل ریزش این ناحیه از سر و جلوگیری از آن مراقبت از پوست در فصل زمستان برای حفظ سلامتی و زیبایی اطلاعات در مورد کرم ضد آفتاب و انتخاب بهترین نوع آن با توجه به پوست مراقبت از ناخن؛ روش های خانگی تقویت ناخن و مراقبت از ناخن ها ماسک مو بعد از حمام؛ دلیل استفاده از ماسک و نکات خرید سفید کردن آرنج؛ دلایل تیره شدن آرنج و 17 روش سفید کردن این ناحیه رفع سفیدی مو؛ روش های کنترل و درمان سفید شدن موها در زنان و مردان روتین پوستی انواع پوست؛ مراحل مراقبت از پوست از پاکسازی تا تقویت خواص روغن کندش؛ 20 فایده این روغن از تقویت مو تا درمان جوش و نحوه استفاده آن انواع کرم شب و فواید آن؛ تفاوت کرم شب و روز، نحوه مصرف، راهنمای خرید و عوارض