متن تسلیت سالگرد فوت مادر + جملات غمگین و احساسی سالروز درگذشت مادر عزیز

جملات و متن تسلیت سالگرد فوت مادر

جملات و متن های کوتاه تسلیت سالگرد فوت مادر را در این بخش روزانه گرد آوری کرده ایم. این متن های غمگین و احساسی ویژه سالروز فوت مادر عزیز هستند.

لالایی مادر مهربونم، لالایی مادر عزیزم. راست می گن فرشته ها نمی تونن، رو زمین بمونن. جای فرشته ها تو آسمونه. مادرم، یک سال از آسمانی شدنت گذشت. خانه بی نور شد…

***

مادرم، به دادم برس. بی تو هیچ بهاری، بهار نبود. بی تو هیچ گلی، شکوفه نداد. زندگی ام را مدیونت هستم. مدیون کسی که از بچگی صدایم می زد ” دخترم”.

***

زندگی بی حضور مادر، معنا ندارد. مادرم، همه چی بدون تو یعنی غم. کاش می شد جوانی ام را بدهم، تا تو کمی بیشتر کنارمان بمانی. افسوس که یک سال است کنارمان نیستی.

***

مرگ شکوفه زندگی‌تان و کم شدن عطر

و بوی او از این جهان خاکی را خدمت شما تسلیت میگوییم.

امیدواریم شمیم دل‌پذیر این … فراخنای ملکوت

و محضر حق تعالی را عطرآگین سازد.

متن تسلیت سالگرد فوت مادر

چه شب ها که تا صبح کنار گهواره ام، برایم لالایی نخواندی. مادر دلسوزم، شاید از هیچ خط پایان مسابقه ای نگذشته باشد، اما برای من همیشه یک قهرمان است. یک سال است که از آسمانی شدنت می گذرد، اما دل های ما خون است. خودت آرامم کن…

***

متن کوتاه سالگرد فوت مادر

قدر مادرتان را بدانید. زیرا هرگز همانند او در این دنیا نخواهید یافت. این حرف را از منی که یک سال است، مادرم را از دست داده ام می شنوید. دختران با از دست دادن مادر، یتیم می شوند.

***

مادر مهربانم بعد از رفتنت، کلمات هم معنای متفاوتی گرفتن. حسرت برای من مساوی با نبود مادرم شد.

***

در بوی باران، نرمای نسیم، سبز کاج

و سرخِ گل هم نقش زیبای مرگ پیداست.

کوچِ عطرانگیز روح پدر از سرای فانی انتقالی

از عالم ویرانی به سرزمین بقاست.

غیبت ظاهری او را به شما تسلیت می‌گویم.

متن تسلیت سالگرد فوت مادر

میگن دخترا بابایی هستن ولی مادر برای دخترش یک کوه است تا دخترش بتواند آنقدر راحت به او تکیه کند تا تمام حرف هایش را بدون هیچ ترسی با او در میان بگذارد. مادرم یک سال است که آنقدر در دلم غم هست که هیچ کس نتوانسته ذره ای از آن را کم کند، تنها دوای درد هایم تو بودی مادر.

***

جملات تسلیت سالگرد فوت مادر

حالا که نیستی با خاطرات شیرینی که با بودنت در کنارمان ساخته ایم، سپری می کنیم. مادرعزیزم حسرت تکرار  دوباره ی روز های خوش در کنارت را به گور می برم.

***

مادر عزیزم یک سال است که خواهر کوچکم که قبلا هیچ چیزی از خانه داری و غذا پختن و طرف شستن و انجام امورات خانه را نمی دانست، کدبانو شده و سعی می کند کارهایی که تو انجام می دادی را به نحو احسن انجام می دهد تا من و پدر کمتر کمبود تو را حس کنیم. مادرم دلم برای یک لحظه دیدنت پر می کشد.

***

مادر، تنها کسی است که نمی شود از او قهر کرد… همیشه زندگی اش را فدای فرزندانش می کند…رنگ و بوی تمام گل های دنیا در مقابل مادر، هیچ اند.

***

دوست عزیز

مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان

تسلیت عرض میکنیم

وبرای آن عزیز سفر کرده علو درجات را

مسئلت داریم

متن تسلیت سالگرد فوت مادر

حسرت یعنی به جای مادر، دلخوش به قاب عکس مادرت باشی. شادی روح همه ی مادران از دنیا رفته، صلوات.

***

جملات کپشن تسلیت سالروز مرگ مادر

هیچ آرزویی ندارم، جز آنکه دوباره صدای مادرم را بشنوم. مادرم حرف بزند و تعریف کند و من فقط نگاهش کنم. فقط خدا می داند که چقدر دلم برای بودنش تنگ شده است.

***

مادر جانم، تو رفتی و من بی قرارم. یک سال جدایی… دیگر بس است. دلم برای کودکی ام که برایم لالایی می خواندی تنگ شده است. لالایی مادرها، بهترین سمفونی هستی است. چه خاطرات شیرینی برایمان به جا گذاشتی.

***

ببار باران که مادرم یک سال است رفته، همدم و همراه پدرم رفته… مادرم تمام دنیا فدایت، کاش ترک مان نمی کردی. روز های بی تو عجیب سخت می گذرد.

***

یک سال گذشت… سال ها خواهند آمد و خواهند رفت… اما یاد تو هرگز از دلم بیرون نمی رود. یاد تو، همراه و همدم بی کسی هایم است. مادر، بدون تو نظم زندگی به هم ریخته. ای کاش عکس هایت نفس می کشیدند.

***

مصیبت درگذشت …

مهربانتان رابه شما و خانواده محترم تسلیت گفته،

برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو دارم،

امید که روح آن مرحوم آسوده از همه ی رنج‌های‌ دنیا،

در حریم امن الهی آرام گیرد.

متن تسلیت سالگرد فوت مادر

مادرم روزی که از پیشم رفتی، روز شروع سرگشتی های من بود. با رفتنت، بزرگترین غم های عالم بر دلم نشست. امان از وقت هایی که صدایت می کنم، بی آن که متوجه باشم که یک سال است که دیگر نیستی. صدایت می کنم و منتظر جوابت هستم. تا ابد دوستت دارم مادرم.

***

مادر همون کسیه که همیشه آخر از همه غذا می کشه تو بشقابش و زودتر از همه سیر می شه. حسرت هایی در زندگی هست که تا ابد بر دلت می ماند. حسرت یک بار دیگر دیدن مادر و بوسیدن دستانش، یک سال است که بر دلم مانده است.

***

متن غمگین پروفایل فوت مادر

چه متنی برای سالگردت بنویسم… باورم نمی شود، که یک سال بی تو گذشته باشد…دلم را خوش کرده ام به خواب هایی که گهگاهی می توانم ببینمت. مثل گذشته عاشقت هستم مادرم.

***

در فراقت دلم تا ابد گریه می خواهد. مادرم یک سال است که رفته و تنهایم گذاشته، انگار کل دنیا با من غربیه اند. سنگ قبر سردت را هر هفته محکم در آغوش می گیرم. خیلی زود بود، خیلی.

***

متن تسلیت سالگرد فوت مادر

آغوش مادر بهترین جا برای زندگی است. کافیست در آغوش مادرت بروی، تمام غصه هایت را به یکباره فراموش می کنی. یک سال است که هر وقت دلم تنگ می شود، سنگ قبرت را بغل می کنم. انصاف نیست، انصاف نیست…

***

مادرجون، دلم برای نوازش مادرانه ات تنگ شده. الان یک سال است که بهار زندگی ام، خاکستر شده. تا وقتی بودی، غمخوارم بودی، نمی ذاشتی غم به دلم راه پیدا کنه.

***

مادرم با اینکه یک سال است که دیگر در این دنیا در بین ما نیستی، اما من هر روز صبح ها، صبحانه ام را با تو می خورم، درست مثل زمانی که بچه بودم. مثل روز هایی که صبح زود می رفتم مدرسه و می گفتی تا صبحانه ی مان را با هم نخوریم، نمی گذاری بروم مدرسه… مادر جانم هر لحظه ام با مرور خاطرات خوشی که داشتیم، می گذرد. آرزویم این است، که می شد زمان به عقب برگردد و بار دیگر در آغوشت جا بگیرم. افسوس…

***

مادرم بهترین معلم من در تمام عمرم بوده است. همه ی آنچه که بلدم، را مدیون مادرم هستم که بی منت همه ی زندگی اش را وقف ما کرد. مادر عزیزم، این یک سال برایم به اندازه ی صد سال گذشته است. بی تو همچون گل های باغی که باغبان به آن نرسیده و آن را آبیاری نکرده، پژمرده و افسرده شده ام. می دانم همه یک روز از این دنیا می رویم، اصلا آمده ایم که رشد کنیم و برویم. اما مادر، کاش بودی.

***

متن تسلیت سالگرد فوت مادر

از دست دادن فرشته ای به اسم مادر، دردناک تر از آن است که در کلمه بگنجد. شرایط سختی است که ناگزیر باید پذیرفت، اما مگر می شود جای خالی بهترین فرد زندگی ات را ببینی و قبول کنی که دیگر نیست. فوت مادر، داغی است که هر روز فرزند را مثل شمع آب می کند. یک سال هم که بگذرد، باز هم دلتنگ عطر مادر هستی.

***

مادرم چه زود از پیش ما رفتی. یک سال است که همه فقط بر مزار تو گرد هم می آییم. یک سالی که با غصه و اندوه به سر شده است. با رفتنت یک تکه از قلبم با تو دفن شد. تکه ای از وجودم که دلتنگت شده است.

***

مادر عزیزم نیستی و ما در غم نبودنت روز های سردی را می گذرانیم …. همیشه خودت را فدای ما می کردی … دلمان برایت خیلی تنگ شده، کاش می شد فقط یک بار دیگه روی ماهتو می بوسیدیم

بعد از تو حس کردم پشتم خالی شده، حتی تصورش هم سخته. یک ساله که روز ها و شب ها می آیند و میروند و من کماکان منتظر یک نگاه پر مهر مادرانه ات مانده ام.

مطالب مشابه را ببینید!

متن تبریک تولد مادربزرگ + جملات زیبای تبریک روز تولد مامان بزرگ عزیزم متن تبریک تولد مادر + جملات عاشقانه تبریک تولد مادر و مامان تولدت مبارک متن احساسی مادر پسری + جملات محبت آمیز و عاشقانه مادر برای فرزند پسر متن تبریک تولد عروس + جملات تبریک تولد مادر شوهر به عروس خانواده با متن های زیبا متن تبریک عید عزیزان فوت شده؛ جملات تبریک سال نو به پدر، مادر، برادر، خواهر و عشق از دست رفته جملات غمگین تبریک سال نو و عید به مادر فوت شده با متن های غمگین و سوزناک جملات تبریک عید نوروز به مادر + چندین متن زیبای تبریک سال نو به مامان تبریک رمضان به پدر و مادر؛ متن و جملات تبریک شروع ماه مبارک رمضان متن تبریک تولد مادر زن + جملات تبریک روز تولد مادر زن از سوی داماد تبریک عید نوروز به پدربزرگ و مادربزرگ با جملات زیبا