متن در مورد نظم + جملات و سخن بزرگان در مورد نظم داشتن و ترتیب

مجموعه جملات و سخنان خواندنی در مورد نظم، انضباط و ترتیب را در این بخش روزانه آماده کرده ایم که حاصل تجربه بزرگان است. شما نیز می توانید با خواندن این متون زیبا به بزرگان همکلام شده و از این اساتید بزرگ یاد بگیرید. پس تا انتها با روزانه همراه شوید.

photo 2024 03 25 16 33 38

نظم، اولین قانون آسمانی است.

الکساندر پوپ

***

یک مدیر حقیقی هیچگاه گمان و باور ندارد که یک هدف که برآورده شد، دیگر همه ی کارها جاودانه و منظم و روبه راه شده است.

آندره موروا

***

زمانی انسان می خواهد همگام با نظم جاودانه باشد که خودش خوب است.

فریدریش نیچه

***

نیچه scaled 1

اشخاص همیشه گناه را به گردن شرایط و بی نظمی می اندازند؛ من به شرایط و بی نظمی باور ندارم. مردان کامیاب، شرایط و نظم را جستجو می کنند و آن را می آفرینند.

وینستون چرچیل

***

متن زیبا در مورد نظم و انضباط

یک زن از نتایج زحمت های خود در تنظیم خانه که دنیای کوچک کاملی است باید به همان میزان مغرور و مفتخر باشد که یک رجل دولتی برجسته ای که توانسته مملکتی را نظم و ترتیب بخشیده و سازمان دهد.

آندره موروا

***

برنامه ریزی دقیق و منظم، پیمودن نیمی از راه است.

ناپلئون هیل

***

زندگی من قهرمانانه است و با معیارهای نافرهیختگان، دکان داران یا انسان های عادی سنجیده نمی شود…بنابراین نباید افسرده شوم وقتی ملاحظه می کنم که چطور فاقد چیزهایی هستم که بخشی از جریان عادی زندگی افراد است. بنابراین نباید شگفت زده شوم اگر زندگی شخصی من نابسامان و بدون برنامه به نظر آید.

آرتور شوپنهاور

***

arthur schopenhauer 1

در خواب، یا رؤیایی جالب ببین یا اصولاً رؤیا نبین؛ به همین ترتیب باید بیداری صحیح را بیاموزیم، یعنی باید تنها برای دلیلی جالب بیدار باشیم و بس.

فریدریش نیچه

***

متن در مورد نظم

تله پاتی، امری ناخودآگاه است که نمی توان آن را کنترل کرد و هیچ گونه برنامه ریزی را نمی پذیرد. تله پاتی را نمی توان فهمید مگر اینکه به کمال برسد و در غیر این صورت، خود به خود ناکام خواهد ماند.

گابریل گارسیا مارکز

***

نهالهای درختان بارور را کنار هم با نظم کامل در خاک بنشانید، زیرا تنها آن کشتزاری از رحمت یزدانی بهره خواهد برد که منظم و آراسته باشد.

یوهان ولفگانگ فون گوته

***

Goethe

جملات زیبا درباره نظم داشتن در کارها

وزن شعر همان قدرتی است که تمام ذرات جمله را دوباره منظم ساخته و انتخاب کلمات را ایجاب کرده، اندیشه را از نو رنگ آمیزی کرده و آن را عجیب تر، غریب تر و مبهم تر می سازد.

فریدریش نیچه

***

برنامه ریزی لزوماً بد نیست، اما عاشق شدن طبق برنامه دیوانگی محض است.

وین دایر

***

هر عمل دسته جمعی وقتی درست رهبری نگردد دچار آشفتگی و بی نظمی می شود.

آندره موروا

***

یکی به دنبال قابله ای برای زایش اندیشه هایش است و دیگری به دنبال کسی که به او یاری رساند و به این ترتیب، گفتگویی خوب پدید می آید.

فریدریش نیچه

***

تمام پیشرفت های جهانگیر خود را مدیون اندیشه منظم و یادداشت برداری دقیق هستم.

توماس ادیسون

***

خواندن آثار فلان نویسنده تنها با هدف رد کردن سخنان او، راه شناخت آن نویسنده نیست. خواندن کتاب طبیعت نیز با این باور که سراسر این کتاب خرافات است به همان ترتیب، راه شناخت طبیعت نیست.

برتراند راسل

***

GettyImages 515180094

یک ذهنِ حقیقتاً توانا همواره قاطعانه و به روشنی می داند که چه می خواهد بگوید، خواه بوسیله ی نثر، نظم و یا موسیقی.

آرتور شوپنهاور

***

حقیقتی تشویق کننده تر از این سراغ ندارم که انسان با تلاش آگاهانه و منظم می تواند زندگی خود را متعادل سازد.

هنری دیوید ثورو

***

متن در مورد نظم

آینه ای وجود ندارد که بتواند ما را به خود ما به هیات موجودی خارجی نشان دهد، چرا که آینه ای نیست که بتواند ما را از درونمان بیرون بکشد. پس روانی دیگر و نظمی دیگر برای نگریستن و اندیشیدن دیگر لازم است.

فرناندو پسوآ

***

انبوهی از برنامه های سازمانی را که من دیده ام همانند آیین های رقص بارانند، به هیچ وجه تأثیری بر هوای پس از آن ندارند، اما کسانی که در آن شرکت می کنند فکر می کنند دارد. افزون بر این، بسیاری از پیشنهادها و روش های مربوط به برنامه ریزی درباره بهتر کردن رقص است، نه تغییر هوا.

راسل لینکلن اکاف

***

شیرین ترن نتیجه ی دقت و نظم، پیروزی است.

ایمانوئل کانت

***

immanuel kant 1

عشق، ویژگی والا و پنهان عاشق را آشکار می کند، یعنی همان ویژگی های نادر و استثنایی را و به این ترتیب، معشوق به آسانی در باب ویژگی های معمول او مرتکب اشتباه می شود.

فریدریش نیچه

***

کتابخانه می تواند بسیار بزرگ و در همان حال در هم ریخته و نامرتب باشد و در این صورت نسبت به کتابخانه ای کوچک و منظم کاربرد و بازده کمتری خواهد داشت.

آرتور شوپنهاور

***

هر کاری که با نظم عمومی و رسوم و آداب مطابقت داشته و از روی پرهیزگاری باشد، هرگز سزاوار ملامت نتواند بود.

افلاطون

plato neweduc

مطالب مشابه را ببینید!

متن تبریک روز معماری در 3 اردیبهشت [ جملات کوتاه تبریک روز معماری ] متن تبریک روز کارآفرین سوم اردیبهشت { جملات تبریک و سخن کارآفرینان بزرگ } شعر سفر + اشعار زیبا در مورد سفر کردن با شعرهای کوتاه و بلند زیبا دلنوشته های زیبای پر احساس + جملات دلی عاشقانه و احساسی برای عشق اشعار یاد خدا + مجموعه شعر یاد خداوند بزرگ و پرودگار جهان از شاعران مختلف اشعار غمگین + شعر کوتاه و بلند از شاعران برجسته در مورد جدایی و عشق متن و جملات محبت کردن + جمله های کوتاه در مورد مهر و محبت و بخشیدن متن عاشقانه سنگین + جملات فاز سنگین تیکه دار و عاشقانه جدید سخنان مارلون براندو + سخنان آموزنده از اسطوره بازیگری متن عاشقانه زیبا برای اولین دیدار آشنایی + عکس نوشته رمانتیک