فال حافظ امروز یکشنبه 9 اردیبهشت اسفند با تفسیر { پیشگویی دقیق }

فال حافظ روزانه امروز با پیشگویی دقیق زندگی

در این بخش روزانه فال حافظ امروز و فردا به تاریخ یکشنبه 9 اردیبهشت اسفند ماه سال 1403 با تفسیر دقیق و صد در صد درست ویژه پیشگویی دقیق روزها و هفته های آینده را ارائه کرده ایم. با فال روزانه دقیق حافظ امروز همراه ما باشید.

فال حافظ امروز

فـال حـافـظ امروز متولدین فروردین

نقدها را بود آیا که عیاری گیرند

تا همه صومعه داران پی کاری گیرند

مصلحت دید من آن است که یاران همه کار

بگذارند و خم طره یاری گیرند

تعبیر:

مصلحت در این است که به کمک دوست(یار) بشتابید. خودتان را کنترل کنید. در گفتار و کردار صادق باشید. عده‌ای می‌خواهند به شما آسیب برسانند از آنها دوری کنید. منتظر خبرهای خوش باشید.

مطلب مشابه: فال روزانه عشق و احساس (تشخیص عشق با طالع بینی و فال)


فـال حـافـظ روزانه متولدین اردیبهشت

دوش می آمد و رخساره برافروخته بود

تا کجا باز دل غمزده ای سوخته بود

یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد

آن که یوسف به زر ناسره بفروخته بود

تعبیر:

ذات و طینتی زیبا داری و همین برای معرفی تو کافی است. احتیاج به آراستن ظاهر نیست. اعتماد به نفس خود را تقویت کن. هر کس که تو را انتخاب کند عاشق طینتت می شود. همواره وفادار باش که در بی وفایی خیری نیست.


فـال حـافـظ دقیق متولدین خرداد

الا ای طوطی گویای اسرار

مبادا خالیت شکر ز منقار

بیا و حال اهل درد بشنو

به لفظ اندک و معنی بسیار

تعبیر:

شانس فقط یک بار در خانه‌ی شما را می زند پس چرا آن را پس می‌زنید و ندانسته به بازی می‌گیرید. فکر می‌کنید با زور می توانید همه چیز را به دست آورید ولی اینطور نیست. دل و دینتان را به خدا بسپارید تا به یمن خوبی‌تان دولت و مال و سلامت به شما عطا فرماید.


فـال حـافـظ پیشگویی متولدین تیر

ببرد از من قرار و طاقت و هوش

بت سنگین دل سیمین بناگوش

اگر پوسیده گردد استخوانم

نگردد مهرت از جانم فراموش

تعبیر:

نگرانی را کنار گذاشته و آرامش خودتان را حفظ کنید. اگر می‌خواهید به اهداف خود برسید باید صبر و شکیبایی داشته باشید. از یاس و ناامیدی بپرهیزید؛ زیرا در آینده نزدیک به آرزوی خود خواهید رسید.عشقی در دل دارید که شما را بی تاب کرده طوری که در تمام لحظات به او فکر می کنید، اما بدانید که اگر از خط تعادل خارج شوید دچار رنج خواهید شد.


فـال حـافـظ با تقسیر دقیق متولدین مرداد

ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل

سلسبیلت کرده جان و دل سبیل

یا رب این آتش که در جان من است

سرد کن زان سان که کردی بر خلیل

تعبیر:

آتش سوزنده عشقی را در دل داری که قدرت تحمل آن را از خدا می‌خواهی اما برای رسیدن به آن، مقدمات بسیاری لازم است که تو آنها را در اختیار نداری، اما با کمی تلاش و کوشش و با توسل به خدا و با استفاده از همین امکانات محدودی که در اختیار داری، می توانی این مقدمات را فراهم نمایی.

مطلب مشابه: فال ابجد امروز


فـال حـافـظ روزانه متولدین شهریور

گر دست دهد خاک کف پای نگارم

بر لوح بصر خط غباری بنگارم

بر بوی کنار تو شدم غرق و امید است

از موج سرشکم که رساند به کنارم

تعبیر:

در دوستی از جان مایه می گذارید و هرچه بتوانید برای دوستان انجام می دهید، اما لازم است از یکرنگ بودن آن ها نیز مطمئن شوید که آیا در همه لحظات با شما همراهی می کنند یا فقط شریک شادی و خوشی این روزها هستند.


فـال حـافـظ امروز متولدین مهر

بیا با ما مورز این کینه داری

که حق صحبت دیرینه داری

نصیحت گوش کن کاین در بسی به

از آن گوهر که در گنجینه داری

تعبیر:

این همه کینه و عصبانیت دردی را دوا نمی‌کند. سعی کنید خود را کنترل کرده و عقل خود را به کار بیندازید. برای حل مشکلات با تدبیر و درایت عمل کنید و از دوستان مورد اعتماد کمک بگیرید. چاره کار تو دعای خیر دیگران است. پس از اطرافیان خود غافل مشو و حق هم صحبتی را فرو مگذار.


فـال حـافـظ درست متولدین آبان

ساقی حدیث سرو و گل و لاله می‌رود

وین بحث با ثلاثه غساله می‌رود ‌

از ره مرو به عشوه دنیا که این عجوز

مکاره می نشیند و محتاله می‌رود

تعبیر:

خوشحال باش که به مراد دل می‌رسی و کار و صنعت تو بالا می‌گیرد و زبانزد همه‌ی مردم می‌شوی. تو ره صد ساله را می خواهی یک شبه طی بکنی. مواظب آدم های شیطان‌صفت باش که می‌خواهند خرابت کنند. نعمت بسیاری به سویت روانه است. دنیا فانی و زودگذر است سعی کن از تک تک لحظات عمرت نهایت استفاده را ببری.


فـال حـافـظ دقیق متولدین آذر

خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز

پیشتر زان که شود کاسه سر خاک انداز

عاقبت منزل ما وادی خاموشان است

حالیا غلغله در گنبد افلاک انداز

تعبیر:

از لحظه های عمر بهره ی کافی بگیر و زندگی را در طلب آرزوهای دور و دراز به هدر نده. به آنچه داری قانع باش و از زندگی لذت ببر. کمی هم به فکر عاقبت خود باش که عاقبت همه‌مان مرگ است. نام نیک و کردار نیک تنها یادگارهایی است که از انسان جاودانه می‌ماند.


فال حافظ زیبای متولدین دی

تاب بنفشه می‌دهد طره مشک سای تو

پرده غنچه می‌درد خنده دلگشای تو

شاه‌نشین چشم من تکیه گه خیال توست

جای دعاست شاه من بی تو مباد جای تو

تعبیر:

تمام تلاشت را کرده ای و با لطف الهی زندگی آرامی برای خود ساخته‌ای. اکنون شاد و خندان زندگی کن و از آنچه خدا نصیبت کرده لذت ببر. دوستان نزدیک را از خود نران، زیرا هر انسانی هرقدر بزرگ و کامل به دوستان صادق نیازمند است. از شر و شور دنیا دلگیر مشو که زندگی زیباست.

مطلب مشابه: فال تاروت روزانه


فـال حـافـظ روز و هفته متولدین بهمن

خیز تا از در میخانه گشادی طلبیم

به ره دوست نشینیم و مرادی طلبیم

زاد راه حرم وصل نداریم مگر

به گدایی ز در میکده زادی طلبیم

تعبیر:

بهترین فرصت در اختیارت قرار گرفته. هرچه زودتر برخیز و تحولی در زندگی خود ایجاد کن؛ زیرا آنچه تو طالب آن هستی در زندگی فعلی‌ات نخواهی یافت. رکود و سکون دیگر کافی است. زمان حرکت و همت رسیده است. از خدا یاری بخواه و وارد عمل شو که موفق خواهی شد.


فـال حـافـظ امروز روزانه متولدین اسفند

ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک

حق نگه دار که من می‌روم الله معک

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد

من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک

تعبیر:

دارای خصلت های خوبی هستید و اراده آهنین شما باعث شده در شرایط سخت زندگی استوار و ثابت قدم بمانید. به خاطر آن شاکر خداوند باشید. برای رسیدن به آرزوها و اهداف خود سعی کنید صداقت پیشه کرده و با خلوص نیت رفتار کنید. به زودی مشکلات و موانع برطرف می شود و قطعا به سرمنزل مقصود خواهید رسید.

مطلب مشابه: فال روزانه واقعی

مطالب مشابه را ببینید!

تعبیر خواب گردنبند؛ انواع تعابیر خواب گردنبند و معنای آنها تعبیر خواب مردن؛ تعبیر خواب انواع مرگ و مردن از دید تعبیرگران معروف چجوری فال حافظ و فال روزانه بگیرم که جوابش درست باشه؟ تعبیر خواب طلا برای زن و مرد و تعابیر مختلف از معبران معروف تعبیر خواب ساخت خانه؛ معنی دیدن خواب ساخت خانه کوچک بزرگ و … تعبیر خواب نظافت؛ انواع معنی و تعبیر تمیز کردن خانه تعبیر خواب استفراغ کردن؛ معنای بالا آوردن در خواب از معبران مختلف تعبیر خواب خون؛ انواع تعبیر خواب خون از دید معبران تعبیر خواب دریاچه؛ تعابیر خواب دریاچه، دریاچه زلال و کثیف از دید معبران تعبیر خواب افتادن؛ انواع تعبیر خواب سقوط و افتادن از بلند