تعبیر خواب دریا و معنی دیدن خواب دریا و تعابیر خواب دریا از دید معبران

4e13d019 3ea7 4654 b100 ff43075e3d5c

تعبیر خواب دریا

تعبیر خواب دریا و ماهی تعبیر خواب شنا در دریا تعبیر خواب دریای صاف و زلال تعبیر خواب دریاچه تعبیر خواب عروس دریایی تعبير خواب درياي سياه تعبیر خواب قایق تعبیر خواب قدم زدن در ساحل دریا
با تعبیر خواب دریا،تعبیر خواب آب دریا،تعبیر خواب ساحل دریا،تعبیر خواب شنا در دریا،تعبیر خواب کشتی در دریا و تعبیر خواب دریای طوفانی آشنا شوید

دیدن دریا در خواب را معبرین قدیمی به پادشاه تعبیر کرده‌اند اگر بخواهیم به طور دقیق تر بررسی کنیم تمامی افرادی که نسبت به ما از جایگاه بالاتر و یا قدرت بیشتری برخوردار هستند در خواب‌های ما به صورت نمادهای قدرتمندی مانند دریا، طوفان، شیر، ببر و… پدیدار می‌گردند. در گذشته بیشترین قدرت در اختیار پادشاه بوده بنابراین دریا را به قدرت مطلق یعنی پادشاه تعبیر کرده‌اند حال در دوران امروزی می‌توان دیدن دریا در خواب را به مدیر کل، رییس اداره و یا سران مملکتی که نسبت به ما از قدرت بیشتری بهره مند هستند اطلاق کرد.

تعبیر خواب دریا

نفایس الفنون: در خواب پادشاهی است یا عالمی. اگر بیند که آب دریا روشن و صاف است، دلیل که پادشاه عالم و فاضل است. اگر تیره و صاف بود، دلیل که مفسد و ظالم است.
ابراهیم کرمانی گوید: اگر کسی بیند که در دریا است، دلیل که به خدمت پادشاه شود، یا مطیع مردی عالم و فاضل شود. اگر بیند درمیان دریا متحیر فرومانده است، دلیل که کار او بر خطر است. اگر بیند که از دریا بیرون آید، دلیل است بی غم شود.

تعبیر خواب خوردن آب دریا

نفایس الفنون: اگر بیند که از آب دریا برخی بخورد، دلیل که به قدر آن چه خورده است عزت یابد.
محمد بن سیرین گوید: اگر بیند که از دریا آب خوشگوار همی خورد، دلیل کند که به قدر آن، از پادشاه مال و نعمت یابد و اگر بیند که جمله آب دریا را بخورد، دلیل کند که پادشاهی همه جهان را بگیرد. و بعضی گویند که به قدر آن که از آب دریا خورده بود وی را بزرگی و مال و نعمت حاصل شود، جون آب روشن و صافی بود.
ابراهیم کرمانی: اگر بیند که آب دریا بخورد و به غایت سرد است. اگر بیننده عالم است از علم بهره تمام یابد. اگر بیند که آب دریا می‌خورد و سخت گرم است، دلیل که گناه کند و تأویل آن به غایت بد است. اگر بیند که آب دریا گنده و ناخوش است، دلیل که او را خصمی بزرگ پیش آید و او را آن خصم بیم سخت است.
جابر مغربی گوید:
  • اگر بیند که برخی از آب دریا بخورد و بر وی هیچ پدید نیامد، دلیل که پادشاه یا عالمی را هلاک کند. اگر بیند که آب از دریاها و رودها جمع شدند، دلیل که پادشاه آن دیار مال و خزانه خویش را به یکجا جمع کند.
  • اگر بیند که آب دریا شور است که خورد، دلیل که کسب حلال بگذارد و کسب حرام کند.
مطیعی تهرانی: اگر بیننده خواب ببیند که آب دریا را نوشید به طوری که چیزی باقی نماند به قدرت و شوکت و عظمت می‌رسد.
آنلی بیتون می‌گوید:
  • شنیدن زمزمه دریا با ساحل در خواب، نشانه‌آن است که زندگی ای ملال آور و بی ثمر را سپری خواهید ساخت، زندگی ای تهی از عشق و محبت.
  • دیدن دریا در خواب، نشانه آرزوهای بی ثمر است.
دیدن دریا در خواب همواره به تنهایی رخ نخواهد داد و پدیده‌هایی مانند خشک شدن دریا، طوفانی بودن آن و… هستند که تعیین کننده جریان خواب و تفسیر آن می‌باشند.
تعبیر خواب خشک شدن دریا

تعبیر خواب شنا در دریا

نفایس الفنون: اگر بیند که از دریا به شنا بیرون آمد، دلیل است از زندان و خدمت پادشاه به سلامت بیرون آید. اگر بیند که در دریا غرق شد و بمرد و بعد از آن وی را بالا افکند، دلیل که در کار دنیا به حرص غرق شود. اگر بیند که غرق شد و باز از دریا بیرون آمد، دلیل است که از کار دنیا خلاصی یابد.
آنلی بیتون: اگر زنی خواب ببیند با همسر خود در دریا شنا می‌کند، نشانه آن است که به نخستین آرزوهای خود دست می‌یابد.
نکته:
برای درک و مفهوم تعابیر خوابی همچون شناکردن بایستی به نوع و رنگ آب بسیار دقت نمود بنابراین به طور کلی آگاهی از تعبیر خواب شنا کردن در انواع آب‌ها لازم و ضروری است.
تعبیر خواب شنا کردن

تعبیر خواب دریای طوفانی

جابر مغربی: اگر بیند که از دریا موج‌ها برخاست و جهان از ابر تاریک شده بود. دلیل بود بر گناه و عصیان مردم آن دیار. اگر بیند که از دریا موجی برخاست یا از دریا شکار می‌گرفت، دلیل است که به اندازه و قدر آن، روزی حلال یابد و عیش بر عیال او فراخ و گشاد شود.
لوک اویتنهاو:
  • دریای متلاطم: ناراحتی وغصه
  • دریای مواج: نیکبختی در تمام اموری که در آن گام برمی‌دارید

تعبیر خواب راه رفتن روی آب

مطیعی تهرانی: اگر بیننده خواب ببیند که روی آب دریا راه می‌رود در کار خطرناکی مداخله می‌کند که احتمال لغزش و سقوط او می‌رود ولی موفق می‌شود.

تعبیر خواب ساحل دریا

مطیعی تهرانی:
  • معبران نوشته‌اند در ساحل دریا بودن و منظره تلاطم دریار را مشاهده کردن نشانه ای است از بیماری فرزندان.
  • چنانچه ببینید که از کشتی بیرون می‌آیید و به ساحل قدم می‌نهید فرزند بیمار یا عزیز دیگری که بیمار دارید شفا می‌یابد.
معبرین غربی نمادهای مختلفی را برای دیدن ساحل دریا در خواب بیان کرده‌اند که در زیر می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.
تعبیر خواب ساحل دریا

تعبیر خواب کشتی در دریا

مطیعی تهرانی: بودن در کشتی در دریای آرام نشان امنیت و آرامش زندگی است.
لوک اویتنهاو می‌گوید: کشتی رانی در دریا: شهامت ریسک کردن

تعبیر خواب غرق شدن دریا

لوک اویتنهاو: در آن غرق شدن: بدبختی که به دست خود موجب شده‌اید
مطیعی تهرانی: اگر خود را در دریا در حال غرق شدن ببینید گرفتار مشکلاتی می‌شوید.

مطالب مشابه را ببینید!

فال حافظ امروز جمعه 10 فروردین اسفند با تفسیر { پیشگویی دقیق } تعبیر خواب گردنبند؛ انواع تعابیر خواب گردنبند و معنای آنها تعبیر خواب مردن؛ تعبیر خواب انواع مرگ و مردن از دید تعبیرگران معروف چجوری فال حافظ و فال روزانه بگیرم که جوابش درست باشه؟ تعبیر خواب طلا برای زن و مرد و تعابیر مختلف از معبران معروف تعبیر خواب ساخت خانه؛ معنی دیدن خواب ساخت خانه کوچک بزرگ و … تعبیر خواب نظافت؛ انواع معنی و تعبیر تمیز کردن خانه تعبیر خواب استفراغ کردن؛ معنای بالا آوردن در خواب از معبران مختلف تعبیر خواب خون؛ انواع تعبیر خواب خون از دید معبران تعبیر خواب دریاچه؛ تعابیر خواب دریاچه، دریاچه زلال و کثیف از دید معبران