استایل تام بوی + اطلاعاتی در مورد این تیپ و استایل دخترانه و تصاویر این مدل برای خانم ها

در این بخش از سایت روزانه شما را با استایل تام بوی و نحوه پوشیدن لباس به این سبک آشنا می کنیم. استایل تام بوی یک تیپ برای خانمها است که متفاوت است و بیشتر به تیپ مردان شباهت دارد.

استایل تام بوی بیشترم ورد پسند دختران جوان است که به سادگی استایل پسرانه علاقه دارند و مایل هستند که شبیه به پسرها لباس به تن کنند. تام بوی مورد توجه دخترانی می باشد که بیشتر طرز فکر پسرانه دارند و به تفریحات پسرانه بیشتر علاقه دارند.

استایل تام بوی

تیپ تام بوی مخصوص خانمها و دختران جوان می باشد و برای مرادان و پسران کاربرد ندارد و اگر بخواهیم جزیی تر به این سبک و پوشش نگاه داشته باشیم باید بدانید که تام بوی با انگیزه به تفاوت های جنسیتی و کمبودهای اجتماعی خانمها شکل گرفته است ولی امروزه با برابری جنسیتی این سبک پوشش حالت اعتراض گونه خود را از دست داده است و به یک تیپ سلیقه ای تبدیل شده است.

استایل تام بوی

سبک لباس پوشیدن تام بوی چطور است؟

تام بوی امروزه میان خانم های جوان بسیار طرفدار پیدا کرده است و این نوع سبک پوشش بیشتر از کت و شلوار، پیراهن مردانه مخصوص خانمها، شلوار فاق بلند، اکسسوری های پسرانه، کفش های بدون پاشنه و شلوار پارچه ای، جیرن راسته  و … استفاده می شود.

استایل تام بوی

۱. استفاده پیراهن مردانه برای خانمها

اگر مایل هستید از پیراهنهای مردانه که برای خانمها طراحی شده اند استفاده کنید در انتخاب پیراهن خود باید حساسیت لازم را به خرج دهید. پیراهنهایی که در سبک تام بوی برای دختران و خانمهای جوان طراحی می شوند شبیه به پیراهنهای مردانه می باشند و یقه آنها در انواع مدل های مختلف دوخته شده اند.

پیراهنهای تام بوی دارای طرح شلوغ شطرنجی و راه راه می باشند و به دلیل محدودیت هایی که در کشور ما وجود دارد در صورت تمایل شما می توانید این نوع سبک پیراهن را زیر مانتو یا کت به تن کنید.

 

استایل تام بویاستایل تام بویاستایل تام بوی

۲. تی شرت و هودی های اورسایز 

دیگر آیتم لباس پوشیدن به سبک تام بوی استفاده از تی شرت های اورسایز در روزهای گرم سال است و برای روزهای سرد سال هم می توانید از هودی های اورسایز استفاده کنید.

استایل تام بویاستایل تام بویاستایل تام بوی

۳. شلوار فاق بلند

شلوار فاق بلند جزو لباس هایی هستند که می توانید آن را براحتی با پیراهن و تی شرت و هودی ست کنید. استفاده از این طرح شلوار در کشور ایران رایج است و برای زیباتر به نظر رسیدن آنها بهتر است از کمربندهای چرم استفاده کنید. شلوار فاق بلند در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود است که انتخاب طرح و رنگ این نوع شلوار به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

استایل تام بوی

۴. کت و شلوار

یکی از آیتمهای پرکاربرد مورد استفاده در این سبک استایل کت و شلوار است. برای دوخت کت و شلوارهای تام بوی از انواع پارچه های ساده و طرح دار استفاده می شود که انتخاب هر کدام از این طرح ها سلیقه ای می باشد.

این طرح کت و شلوار اگر دارای دوختی مناسب باشند می توانند در حالی که هاله ای از یک پوشش مردانه در بردارند بر ظرافتهای زنانه هم تاکید داشته باشند. اگر شما مایل هستید از کت و شلوارهای تام بوی در پوشش خود استفاده کنید بهتر است اندازه کت را تا روی زانو انتخاب کنید و آن را با شلواری با دم پای راسته بپوشید.

استایل تام بویاستایل تام بوی

۵. استفاده از کت تک پاییزه و زمستانه

اگر مایل هستید در فصول سرد سال استایلی جذاب و خاص داشته باشید بهتر است کت تک گرم را برای پوشش انتخاب کنید. بلندی بعضی از این کت ها تا روی زانو است و شما می توانید از آنها با شلوار جین یا شلوار پارچه ای استفاده کنید.

استایل تام بوی

۶. استفاده کتانی سفید و کفش کلاسیک

در سبک تام بوی از کتانی سفید و کفش کلاسیک استفاده می شود و با توجه به اینکه کتانی های سفید رنگ در هر سبک استایلی قابل استفاده هستند به همین دلیل شما می توانید براحتی لباس خود را با آن ست کنید. کفش های کتانی سفید را می توایند با شلوار جین بلند بپوشید و جذابیت و زیبایی ظاهر خود را تکمیل کنید.

اگر مایل هستید از کت شلوار تام بوی استفاده کنید بهتر است آن را با کفش چرمی و بدون پاشنه ست کنید تا ظهر و تیپ شما کلاسیک باشد.

استایل تام بویاستایل تام بویاستایل تام بوی

۷. استفاده از اکسسوری های مناسب سبک تام بوی

هر نوع سبک استایلی دارای اکسسوری های خاص خود است و تام بوی هم همینطور است و اگر مایل هستید از این سبک در پوشش خود استفاده کنید بهتر است با اکسسوری هایی که مناسب آن هستند آشنا شوید.

اکسسوری ها مناسب برای تام بوی شامل کوله پشتی و کیف کلاسیک ساده و کلاه نقاب دار و یا ساده و ساعت مچی و دیگر وسایل هستند.

استایل تام بویاستایل تام بوی

برای انتخاب رنگ لباس ها و اکسسوری ها در این سبک محدودیت خاصی وجود ندارد ولی بهتر است شما رنگ لباس و اکسسوری مورد استفاده خود را طوری انتخاب کنید که با یکدیگر همخوانی داشته باشند تا تیپی منحصربفرد داشته باشید.

استایل تام بوی

۸. آرایش مو و صورت در سبک تام بوی

در سبک تام بوی حفظ سادگی ظاهر بسیار اهمیت دارد. آرایش صورت باید ملایم باشد و برای داشتن این سبک استایل به هیچ وجه نباید از آرایش های غلیظ و زنانه استفاده کرد زیرا دیگر استایل شما معنی نمی دهد.

استایل تام بوی

موها را به صورت پسرانه کوتاه کنید ولی اگر مایل هستید مویی بلند و یا متوسط داشته باشید این نوع سبک پوشش باز هم برای شما مناسب است و البته لازم نیست از قوانین خاص پیروی کنید.

باید توجه داشته باشید که مدل موی کوتاه برای سبک تام بوی باید از میان مدل موهای پسرانه نوجوان انتخاب شود و مدل موهای کوتاه مردانه و رسمی برای طرفداران تام بوی انتخاب مناسب و ایده آل است.

 

استایل تام بوی استایل تام بوی

در این مطلب با استایل تام بوی Tom Boy آشنا شدید و تصاویری از این نوع پوشش را مشاهده کردید.

مطالب مشابه را ببینید!

آموزش بافت کلاه زنانه؛ ابزار لازم، الگو و نمونه هایی از کلاه های بافتنی مدل نیم بوت پاشنه دار + 30 مدل شیک نیم بوت پاشنه دار دخترانه و زنانه نکات انتخاب لباس خواب و راهنمای خرید بهترین مدل برای خواب راحت نکاتی که برای خرید شلوار بارداری باید بدانید ست لباس زن و شوهر جذاب + 40 مدل از لباس های ست زن و مرد شیک و زیبا مدل مانتو چهارخونه؛ مانتوی زیبای چهارخانه ویژه تمام فصول با طرح های متنوع انواع مدل شلوار چرم زنانه شیک مناسب استایل خانم های شیک پوش ژاکت بافتنی بچه گانه؛ 30 مدل ژاکت زیبا و شیک پسرانه و دخترانه مدل دامن لی بلند، کوتاه و میدی + شیک ترین مدل های اسپرت دامن لی مدل کتانی دخترانه شیک و جدید + نکات مهم برای خرید که دختران باید بدانند