3 نکته که زمان خرید کیف دوشی مردانه باید به آن دقت کنیم!

کیف دوشی مردانه

یکی از لوازم جانبی مهمی که آقایان همیشه خیلی به آن توجه نمی‌کنند کیف است. شاید خیلی اهمیت نداشته باشد اما نوع کیفی که استفاده می‌کنید می‌تواند روی استایل شما تأثیر بگذارد و باعث شود که دیگران چگونه شخصیت شما را قضاوت کنند. یکی از انواع کیف که آقایان کمتر استفاده می‌کنند کیف دوشی یا شانه‌ای است و ما در اینجا آمده ایم تا درباره زمان مناسب برای استفاده از کیف دوشی، نکاتی که موقع خرید کیف دوشی مردانه باید به آن توجه کنید و جدیدترین مدل های آن صحبت کنیم. همچنین قرار است چند نوع کیف دوشی زنانه هم نام ببریم. پس با ما همراه باشید.

از کیف دوشی مردانه در چه موقعیت‌هایی استفاده می‌شود؟

کیف دوشی یکی از کیف‌های شیک بین آقایان بوده و برای دانش‌آموزان، دوچرخه‌سواران و مسافران ایده‌آال است؛ زیرا این کیف با یک بند شانه‌ای بلند کنار بدن قرار می‌گیرد و حمل آن در سفر و طبیعت‌گردی خیلی مناسب است حتی گاهی استفاده از کیف دوشی از کوله‌پشتی هم راحت‌تر است چون وزن کمتری دارد. یادتان نرود یکی از نکاتی که موقع خرید باید به آن توجه کنید تنظیم شدن بند شانه‌ای آن است. نام دیگر کیف دوشی کیف پیک است زیرا مانند کیف‌هایی که نامه‌رسانان استفاده می‌کنند می‌توانید بند آن را از جلوی قفسه سینه عبور دهید تا راحت‌تر باشید.

محدوده استفاده از کیف دوشی گسترده است زیرا در اندازه‌های کوچک این کیف به راحتی می‌توانید اسناد، پول نقد یا کارت‌های خود را جای دهید در این صورت نیازی به کیف پول ندارید؛ اما در اندازه‌های بزرگ وسایل سنگین‌تری مثل گوشی یا تبلت هم جا می‌گیرد! جدا از این کیف دوشی از پارچه‌های محکم و بادوامی مثل برزنت ساخته می‌شود به آن خاصیت ضدآب می‌بخشد پس نیازی نیست نگران استفاده از کیف دوشی در روزهای بارانی باشید.

نکاتی که موقع خرید کیف دوشی مردانه باید به آن توجه کنیم!

کیف دوشی مردانه

نکته کلیدی که هنگام خرید کیف دوشی باید به آن توجه کنیم توجه به کاربردی بودن کیف است. شما حق دارید درباره زیبایی و ظاهر آن تصمیم بگیرید اما در ابتدا فکر کنید کیفی که می‌خواهید بخرید و برای آن سرمایه‌گذاری کنید چه کارایی برایتان دارد و آیا می‌تواند برایتان در موقعیت‌های مختلف با نگهداری وسایل کمکتان کند یا نه؟

سایز

همانطور که در بالا اشاره کردیم کلید انتخاب اندازه مناسب برای کیف دانستن کاربرد اصلی آن است تا بر اساس شکل استفاده بهترین گزینه را تهیه کنید.

رنگ

توصیه می‌شود هنگام انتخاب رنگ کیف از رنگ‌های عجیب و خیلی روشن دوری کنید؛ بهتر است رنگی انتخاب کنید که هم برای محل کارتان مناسب باشد هم بتوانید راحت با آن تفریح بروید. از طرفی باید کیف را با لباس‌های خود ست کنید. پس ترجیحاً رنگ‌هایی انتخاب کنید که در طیف تیره مثل مشکی یا قهوه‌ای قرار گرفته است.

اگر دوست دارید تنوع به خرج دهید و باز هم رنگ‌های بیشتری را تجربه کنید پس ترجیحاً رنگ‌های خنثی مثل قهوه‌ای مایل به زرد، شرابی، سبز خاکی، سرمه‌ای یا خاکستری را در نظر داشته باشید که هم برای شأن و شخصیت یک آقا مناسب است و همه جا می‌تواند استفاده کند هم بهتر با لباس‌های مردانه ست می‌شود.

جنس

عامل دیگری که لازم است موقع خرید کیف دوشی مردانه آن را در نظر بگیرید جنس و مواد سازنده آن است. توجه کنید آقایان بیشتر از خانم‌ها بیرون از خانه هستند پس باید بیشتر از خانم‌ها در انتخاب کیف دقت کنند. یک خانم می‌تواند کیف را عمدتاً بر اساس سلیقه انتخاب کند و بیشتر از جنس زیبایی و مدل آن را در نطر بگیرد اما آقایان بهتر است بیشتر به ساختار کیف توجه کنند. در اینجا سه نوع از بهترین پارچه‌ها برای ساخت کیف دوشی آورده شده است:

کیف دوشی چرم

چرم یک پارچه شیک و لوکس است و در هر سبک کیفی به کار رود جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. به علاوه به خاطر مقاومتی که دارد باعث دوام و ماندگاری کیف می‌شود فقط تنها عیبی که دارد این است که بوی حاصل از تعریق را به خود جذب می‌کند.

کیف دوشی برزنت

برزنت هم یکی ازانواع پارچه‌ای است که بادوام، کاربردی و مقرون به صرفه است. پارچه برزنت از پنبه ساخته می‌شود که محکم و ضخیم است و برای استفاده روزانه ارجعیت دارد اما در صورتی که با مواد مصنوعی مثل PVC هم پوشانده شود خواص ضدآب پیدا می‌کند.

کیف دوشی نایلونی

شاید بتوان گفت بهترین پارچه برای دوخت کیف دوشی نایلون است زیرا هم از زیبایی و درخشندگی برخوردار است، هم فوق‌العاده ماندگار و بادوام است هم وزن سبکی دارد و در هر موقعیت کاری به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

انواع کیف دوشی مردانه

تا حالا شده بود به خرید بهترین کیف دوشی مردانه فکر کنید؟ خب ما در اینجا یک راهنمای خرید از انواع کیف دوشی مردانه برایتان آورده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا موقع خرید بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید. چند نمونه از مدل‌های کیف دوشی مردانه عبارت‌اند از:

کیف دوشی برند آنتونی

یکی از بهترین کیف‌های شانه‌ای چرم برای آقایان که با بند قابل تنظیم، سگک چرخشی طلایی و فضای درونی جادار که یکی از شیک‌ترین کیف‌ها برای آقایان باسلیقه و جنتلمن است.

کیف دوشی پددار

اگر دنبال یک کیف شیک و منحصربه‌فرد می‌گردید پس این گزینه را امتحان کنید. کیف شانه‌ای پددار یکی از زیباترین کیف‌ها برای آقایانی که تیپ و ظاهر برایشان اهمیت دارد و دوست دارند شیک در عین حال سنگین خود را نشان دهند. شکل مستطیلی، وجود اتصالات نقره‌ای و بند قابل تنظیم از ویژگی‌های کیف پددار است.

کیف دوشی مردانه

کیف دوشی اوفیدیا گوچی

حتماً می‌دانید یکی از برندهای برتر دنیا برند گوچی است. خبر خوب این است که در رده بهترین کیف‌های دوشی مردانه برند گوچی هم نمونه دارد. اگر دنبال یک کیف کوچک می‌گردید که در عین حال فضای کافی برای نگهداری گوشی و بقیه وسایلتان داشته باشد کیف اوفیدیای گوچی بهترین گزینه است. از دیگر ویژگی‌های این کیف می‌توانیم رنگ زیبای بژ، ساختار کلاسیک برزنت، تزیینات چرمی، بست مغناطیسی، وجود چند جیب داخلی و بند شانه‌ای که قابلیت جدا شدن را دارد اشاره کنیم.

کیف دوشی مردانه

انواع کیف دوشی زنانه

جا دارد در کنار معرفی بهترین نمونه‌های کیف دوشی مردانه به کیف زنانه در این زمینه هم نگاهی داشته باشیم. دو نمونه از بهترین کیف‌های دوشی زنانه در زیر آورده شده است:

کیف دوشی چرم وگان

واقعاً یکی از زیباترین کیف‌های زنانه است که هیچ جوره نمی‌توان آن را انکار کرد! علاوه بر زیبایی این جنس کیف خواص دیگری مثل ساختار چرم درجه یک و پلاستیک بازیافتنی، ویژگی‌های ضدخش، ضد پارگی و ضد رطوبت دارد.

کیف دوشی مردانه

ست کیف‌های شانه‌ای زنانه هوبو

یکی از کیف‌های دوشی زنانه عالی و فوق‌العاده که از چرم مصنوعی باکیفیت ساخته شده است، به شکل ست عرضه می‌شود و برای همه موقعیت‌ها چه خرید و مهمانی چه مسافرت ایده مناسبی است.

نتیجه‌گیری

احتمالاً پاسخ هر سؤالی که درباره خرید کیف دوشی مردانه داشتید را به دست آوردید؛ به‌طور کلی کیف دوشی برای آقایانی که عاشق سفر، کمپین‌های طبیعت‌گردی و تفریحات پرچالش هستند مناسب است و علاوه بر فراهم کردن یک فضای کوچک و جادار وزن کمی دارد و راحت‌ حمل می‌شود. به علاوه خرید کیف دوشی مردانه مثل کیف دوشی زنانه کار مشکلی نیست فقط در ابتدا باید هدف خریدتان را مشخص کنید بعد با انتخاب جنس و رنگ عالی کیف دلخواهتان را تهیه نمایید.    https://dayanshop.com/

مطالب مشابه را ببینید!

راهنمای خرید کاپشن؛ نکات مهم انتخاب کاپشن و شناخت مدل های مختلف آن مدل های مختلف کاپشن؛ انتخاب کاپشن گرم با توجه به جنس و ساختار رنگساژ مو؛ نحوه ساخت با مواد طبیعی، مدت زمان گذاشتن روی مو و رنگساژ کردن انواع مو مدل لباس دخترانه شب یلدا + 40 مدل لباس بچه گانه با تم شب یلدا اصطلاحات دنیای عطر و ادکلن که برای خرید این محصول باید بدانید نکات خرید کیف زنانه؛ اصول مهم انتخاب کیف شیک قوانین مهم و ناگفته انتخاب اکسسوری؛ نحوه انتخاب انواع اکسسوری شیک نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه؛ توصیه های خاص لباس پوشیدن تعاریف و اصطلاحات جالب دنیای مد و استایل که باید بدانید لیست وسایل ضروری سیسمونی نوزاد؛ تمام وسایل مورد نیاز برای نوزاد