معرفی ظروف سرامیکی دست ساز

11 2 e1627940089760

ظروف سرامیکی یکی از بهترین ظروف برای سرو انواع غذا و تنقلات به شمار می‌آیند. ظروف سرامیکی دست ساز نیز الهام گرفته از ذوق و سلیقه هنرمندان ایرانی هستند.

در واقع هنرمند در تولید هر یک از این ظروف از روش‌های خاصی استفاده کرده است؛ این روش‌ها باعث شده‌اند که ظرف‌های سرامیکی دست ساز نسبت به سایر ظروف منحصر به فردتر و خاص‌تر باشند. یکی از انتخاب‌های ویژه برای پذیرایی تهیه ظروف سرامیکی به‌ صورت ست است. در حقیقت این ظروف دست ساز برای هر نیازی طراحی و تولید شده‌اند و ستی زیبا و خاص را تشکیل داده‌اند.

سرو غذا در ظروف سرامیکی دست ساز

سرو غذا در ظرف‌های سرامیکی دست ساز که با در نظر گرفتن تمامی موازین بهداشتی و اصولی تهیه و تولید شده‌اند، هیچ موردی ندارد. نه تنها در تولید این ظروف تمامی اصول ساخت رعایت شده، بلکه پس از ساخت در بخش کنترل کیفیت نیز مورد بررسی کامل قرار گرفته‌اند.

از این رو هیچگونه جای نگرانی برای سرو غذا در آن‌ها وجود ندارد. تنها نکته‌ای که در این میان باید در نظر بگیرید این است که چاقو یا وسایل نُک تیز را به‌ صورت مستقیم روی این ظروف نکشید. برای مثال اگر قصد برش دادن کیک را دارید، بهتر است در خارج از ظرف کیک را برش دهید و سپس آن را درون ظرف قرار دهید تا آسیب نبیند.

22 e1627940408559

 

انواع ظروف سرامیکی دست ساز:

یکی از مزیت‌های ظرف‌های دست ساز سرامیکی، تنوع بالای این محصولات است. این محصولات در رنگبندی‌های زیبا و متفاوت همگام با کاربری‌های گوناگونی تهیه و تولید شده‌اند.

انواع بشقاب و سینی سرامیکی

یکی از اصلی‌ترین المان‌های میز غذا، دیس‌ها و بشقاب‌ها هستند. تناژ رنگی دیس و بشقاب‌ها به نحوی است که با قرار دادن غذا در آن‌ها جلوه‌ای ویژه‌تر و زیباتر پیدا می‌کنند.

از آنجایی که ظرف‌های سرامیکی دست ساز در رنگ‌های متنوعی عرضه شده‌اند حتی این امکان را دارید که دو رنگ از آن‌ها را با یکدیگر ست کنید. برای مثال ترکیب رنگی کرم و صورتی تلفیقی زیبا و چشم‌نواز را تشکیل می‌دهد.

کاسه و لیوان سرامیکی

از دیگر ظروف سرامیکی دست ساز می‌توان کاسه‌ها در ابعاد متفاوت را نام برد. همچنین ماگ های سرامیکی مخصوص هر ست غذا خوری نیز متناسب با رنگ‌های آن ست در اختیار شما قرار داده شده‌اند.

dfdfdf e1627940439572

نحوه شستشوی ظرف‌های سرامیکی دست ساز

برای طول عمر بیشتر ظرف‌های سرامیکی دست ساز بهتر است به نحوه شستشوی آن نیز دقت کنید و روشی اصولی را انتخاب کنید. برای شستشوی ظروف سرامیکی دست ساز به اسفنج نرم، مایع ظرفشویی، آب ولرم و حوله نیاز دارید.

دقت کنید که از سیم ظرفشویی برای شستشوی ظروف سرامیکی استفاده نکنید؛ زیرا باعث آسیب رساندن به سطح ظرف می‌شود. برای شستشوی این ظروف کافیست که اسفنج نرم را به مایع ظرفشویی با آب ولرم آغشته کرده و روی سطح ظرف بکشید. سپس ظروف را با آب ولرم آب کشی کنید. پس از شستن ظروف آن‌ها را با پارچه یا حوله نرم خشک کنید.

طول عمر ظروف دست ساز سرامیکی

طول عمر ظرف‌ های سرامیکی دست ساز بستگی به سلیقه مصرف کننده دارد. برای مثال اگر در شستشوی این ظروف از سیم ظرفشویی استفاده کنید، باعث آسیب رساندن به آن‌ها می‌شوید.

همچنین اگر در شستشوی این ظروف از موادی مثل آبلیمو یا سرکه استفاده کنید، پوشش سرامیکی این ظروف را از بین خواهید برد. یکی دیگر از عواملی که باعث کاهش ماندگاری ظروف سرامیکی می‌شود، قرار دادن آن‌ها در بین سایر ظروف بدون ایجاد هیچگونه مانع و محافظی است.

55 e1627940446152

قیمت ظروف سرامیکی دست ساز

عوامل موثر بر قیمت ظروف سفال و سرامیکی عبارتند از: نحوه تهیه شدن این ظروف، مواد اولیه به کار رفته در ظروف سرامیکی، نوع لعاب و رنگ‌های به کار رفته شده در آن‌ها و غیره.

مزیت استفاده از ظرف‌های سرامیکی دست ساز

یکی از مهم‌ترین مزایای ظروف سرامیکی، تمیز کردن آن‌ها است. این ظروف در مقایسه با سایر ظروف چینی و غیره بسیار راحت‌تر تمیز و شسته می‌شوند.

خاص بودن این ظروف از دیگر ویژگی‌هایی است که آن‌ها را منحصر به فردتر کرده است. خوب است بدانید با خرید این ظروف محصولاتی که نتیجه زحمت هنرمندان ایرانی هستند را خریداری کرده‌اید و از تولید ملی نیز به نوبه خود حمایت کرده‌اید.

نقش و نگاری که در ظروف سرامیکی دست ساز به کار رفته است، در نوع خود ویژه و خاص است. چراکه این ظروف به‌ صورت کارخانه‌ای تولید نمی‌شوند که همگی دارای یک نوع مشخص باشند. در واقع وجود تفاوت‌های جزئی در این ظروف حاکی هنر دست بودن آن‌ها است که آن‌ها را نیز ارزشمندتر کرده است.

لذت غذا خوردن را در ظروف سرامیکی دست ساز تجربه کنید

یکی از احساساتی که در هنگام غذا خوردن در ظروف سرامیکی دست ساز رخ می‌دهد، تجربه متفاوتی است که از آن حاصل می‌شود. در حقیقت غذا خوردن در این ظروف حس و حال بهتری به ما می‌دهد. این احساس شاید برگرفته از دست ساز بودن این ظروف است؛ شاید هم به این دلیل است که درون ظرفی که سر منشایی طبیعی دارد، در حال صرف غذا هستیم.

666 e1627940453387

یکی از بهترین آیتم‌های دکوراتیو

ظروف دست ساز سرامیکی علاوه‌بر جنبه کاربردی ویژه‌ای که برای صرف غذا دارند، یکی از عناصر ویژه دکوراتیو نیز به شمار می‌آیند. شما با قرار دادن این ظروف در ویترین منزل خود، شاهد جلوه‌ای خاص نیز خواهید بود. چراکه رنگ و لعاب این ظروف توجه هر شخصی را به خود جلب می‌کند و همچنین اشتهای افراد را نیز باز می‌کند.

ظروف سرامیکی دست ساز را از کجا بخریم؟

فروشگاه اینترنتی جویا تنوع لازم را برای انتخاب مجموعه مناسب، متناسب با سبک فعلی فضای خانه شما را دارد. گزینه‌های بسیاری وجود دارد که علاوه‌بر کاربردی بودن آن‌ها، برای هدیه دادن نیز مناسب هستند. فرقی نخواهد کرد که آشپزخانه یا فضای پذیرایی شما یک سبک سنتی داشته باشد، یا قصد داشته باشید بیشتر به سمت یک مجموعه پذیرایی مدرن و معاصر بروید، می‌توانید با خرید ظروف آشپزخانه و پذیرایی سرامیکی دست‌ساز احساس خاص و دلنشینی به فضای خود ببخشید.

صرف‌نظر از قیمت مناسب، تنوع گوناگون، امکان تعویض تا یک هفته، ارسال سریع و ایمن، گارانتی کیفیت و اصالت محصول، تضمین دریافت محصول سالم و خرید عمده، امکاناتی هستند که جویا در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

مطالب مشابه را ببینید!

نکات مهم و راهنمای خرید عینک آفتابی با توجه به کارکرد آن و فرم صورت راهنمای خرید کاپشن؛ نکات مهم انتخاب کاپشن و شناخت مدل های مختلف آن مدل های مختلف کاپشن؛ انتخاب کاپشن گرم با توجه به جنس و ساختار رنگساژ مو؛ نحوه ساخت با مواد طبیعی، مدت زمان گذاشتن روی مو و رنگساژ کردن انواع مو مدل لباس دخترانه شب یلدا + 40 مدل لباس بچه گانه با تم شب یلدا اصطلاحات دنیای عطر و ادکلن که برای خرید این محصول باید بدانید نکات خرید کیف زنانه؛ اصول مهم انتخاب کیف شیک قوانین مهم و ناگفته انتخاب اکسسوری؛ نحوه انتخاب انواع اکسسوری شیک نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه؛ توصیه های خاص لباس پوشیدن تعاریف و اصطلاحات جالب دنیای مد و استایل که باید بدانید