معرفی 2 برند پر فروش عطر و ادکلن در ایران

خرید و استفاده از ادکلن‌ها امروزه در میان همه‌ی اقشار جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند چرا که بوی خوشی که از بدن فرد به علت استعمال عطر و ادکلن ساطع می‌شود یکی از نشانه‌های اصلی پاکیزگی و اهمیت به بهداشت فردی است. گستره‌ی برندهایی که توسط کمپانی‌های تولید عطر و ادکلن ساخته و به بازار عرضه می‌شوند بسیار متنوع است اما برخی برندها به علت کیفیت، زیبایی، ماندگاری بالا و …. بیش از سایر برندها در میان مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

معرفی 2 برند پر فروش عطر و ادکلن در ایران

از جمله بهترین‌های این عرصه محصولات عرضه شده توسط کمپانی‌های سازنده ادکلن‌‌ های دیور و بولگاری است. هر یک از محصولات این برند و ساختار عمومی که در تک تک محصولاتشان وجود دارد مشخصه‌های خاصی دارند که موجب می‌شوند افراد زیادی این محصولات را همواره برای استفاده شخصی و حتی هدیه دادن انتخاب کنند. ادکلن‌‌ های دیور و همچنین ادکلن‌‌ های بولگاری در خیلی از مواقع علاوه بر این‌ که توسط زنان و مردان خاص پسند برای استفاده شخصی خریداری می‌شود توسط افراد هوشمندی که قصد دارند ردپای هدیه‌ی خود را همواره در زندگی اطرافیانشان حفظ کنند نیز به عنوان هدیه انتخاب می‌شوند.

پیش از بررسی پیشینه و ویژگی ادکلن‌ های دیور و بولگاری، خوب است بدانیم مزیت استفاده از انواع عطر و ادکلن‌ها چیست که بسیاری از افراد تا این حد به این محصولات وابستگی داشته و در روند روزمره خود حتماً از آن‌ها استفاده می‌کنند.

اگر برای خرید ادکلن، نیاز به بو کردن آن ندارید و اسم ادکلن محبوب خود را می دانید، میتوانید خرید عطر و ادکلن اورجینال را با تضمین اصالت، بصورت اینترنتی انجام دهید.

یکی از وبسایت های معتبر در زمینه فروش اینترنتی عطر و ادکلن، وب سایت ماهورا می باشد که شرایط یک خرید مطمئن را با قیمتی منصفانه برای شما فراهم نموده است.

مزیت‌های استفاده از عطر و ادکلن‌ها

ساطع شدن بو و رایحه‌ای خوش را می‌توان اولین و مهم‌ترین مزیت یا مشخصه‌ی استفاده از هر عطر یا ادکلنی دانست و این تولید بوی خوش تنها مختص ادکلن‌‌ های دیور یا برند خاصی نمی‌باشد.. اما اگر چه این مورد مهم‌ترین و متداول‌ترین دلیلی است که برای استفاده از محصولات خوشبو کننده بدن اذعان می‌شود، اما تنها مزیت حاصل از این عمل نمی‌باشد. مزیت‌های بسیاری را می‌توان حاصل از استفاده‌ی مواد خوشبوکننده‌ی بدن که همان عطر و ادکلن‌ها هستند در نظر گرفت که مهم‌ترین‌های آن عبارتند از مواردی که در ادامه مطرح می‌شوند:

  • رایجه‌های مختلف به بهبود وضعیت روحی و خلق و خوی افراد کمک می‌کنند.
  • کاهش دهنده‌ی استرس و اضطراب هستند.
  • موجب بالا رفتن میزان جذابیت و در نتیجه اعتماد به نفس فرد می‌شوند.
  • با کنترل ترشح هورمون‌های مضر موجب حفظ سلامتی فرد می‌شوند.
  • به افزایش قدرت حافظه‌ی کوتاه و بلند مدت فرد کمک می‌کنند.
  • با خاصیت آرام بخشی خود، موجب افزایش تمرکز شخص می‌شوند.
  • خستگی و سردردهای ناشی از کار و مشغله زیاد را کاهش می‌دهند.
  • بهبود کیفیت خواب را به همراه دارند و …..

معرفی 2 برند پر فروش عطر و ادکلن در ایران

همان طور که مشاهده می‌کنید استفاده از انواع عطر و ادکلن‌ها از جمله محصولات باکیفیت برند سازنده‌ی ادکلن‌ های دیور، بولگاری و …. به میزان قابل توجهی بر سلامت روحی فرد تأثیرگذار خواهند بود. این فرایند آروما تراپی نامیده می‌شود. در طی فرایند آروما تراپی، شخص با استعمال رایحه‌های خوش عطر، آرامش از دست رفته‌ی خود را باز می‌یابد و به میزان قابل توجهی سرحال می‌شود. از مهم‌ترین و متداول‌ترین آروما تراپی‌هایی که در کشور ما نیز اتفاق می‌افتد، استنشاق عطر گلاب، در طی فصول مختلف گلاب گیری است.

حال که با مزیت‌ها و دلایل روشن لزوم استفاده از عطر و ادکلن‌ها آشنا شدید وقت آن است که به بررسی دو برند مطرح در این زمینه که بارها در متن نیز به آن‌ها اشاره شد یعنی ادکلن‌‌ های دیور و همچنین ادکلن‌ های بولگاری بپردازیم:

ادکلن‌ های دیور

برند دیور توسط کریستین دیور، طراح مد و فشنی که در فرانسه یعنی مهد عطر و ادکلن، فشن، طراحی مد، لباس و …. است، متولد شد. وی پس از مدتی که از کار کردن و همکاری‌اش با بهترین‌های عرصه مد گذشت اقدام به راه‌ اندازی خط تولید ادکلن‌‌ های دیور نمود. عطر جادویی و محصورکننده‌ی ادکلن ‌های دیور موجب شده تا بیشتر افراد خاص و اشرافی به انتخاب این محصولات روی بیاورند. ادکلن‌‌ های دیور علاوه بر عطر خوش و جادویی خود به علت شکیل بودن بسته بندی، ماندگاری بالا، غلظت مناسب، پخش شوندگی خوب و …. نیز بسیار مورد توجه علاقمندان و خریداران این حوزه قرار گرفته‌اند.

تنوع ادکلن‌‌ های دیور بسیار زیاد است اما از مهم‌ترین‌های این برند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • میس دیور ادو پرفیوم

میس دیور ادو پرفیوم را می‌توان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصول کمپانی سازنده ادکلن‌ های دیور دانست. این محصول که معمولاً توسط خانم‌های جوان یا افرادی که به لوازم جوان پسند علاقمندند انتخاب می‌شود رایحه‌ای نزدیک به عطر گل‌های رز دارد. کییفیت بالا، عطر خوش، بسته بندی شکیل، رنگ صورتی رز گلد و …. موجب شده تا این محصول در فهرست خرید اغلب زنان قرار بگیرد.

  • ادکلن دیور هیپنوتیک

عطر شیرین حاصل از ترکیب بوی وانیل، زردآلو، آلو و نارگیل این عطر را بیشتر برای میهمانی‌های شب زنانه مناسب کرده است. بیشتر بازار خرید این محصول از ادکلن‌ های دیور را خانوم‌های مسن‌تر تشکیل می‌دهند. اما این بدان معنا نیست که سایر افراد، محروم‌ از استفاده‌ی عطر جادویی این ادکلن هستند. از این رو بسیاری از جوانان نیز آن را به عنوان ادکلن خاص و مخصوص میهمانی‌های خود برمی‌گزینند.

  • ادکلن جادور ادو پرفیوم

اگر از آن دسته افرادی هستید که از حضور در یک باغ گل و شنیدن ترکیب بوها لذت می‌برید، ادکلن جادور دیور انتخاب مناسبی برای شما است. این ادکلن که رایحه‌ای ترکیبی از عطر گل‌های رز و یاسمن دارد؛ بسیار مناسب دخترهای جوان و سرزنده است. ادکلن دیور او ساواج کالن، استار ادو تایلوت، او ساواک ادو تایلوت، میدنایت پویزن، پویزن گرل، ادو دولچه ویتا و …. را می‌توان از دیگر محصولات محبوب در دسته بندی ادکلن های دیور دانست.

  • ادکلن‌ های بولگاری

ادکلن های بولگاری یکی دیگر از محصولات محبوب در زمینه‌ی عطرها هستند‌. این محصولات که توسط یکی از لوکس‌ترین کمپانی‌های دنیا در ایتالیا تولید می‌شوند، به علت نوع رایحه و عطری که دارند از ابتدای ساخت تاکنون همواره متقاضیان خرید بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند. محبوب‌ترین خط تولید ادکلن ‌بولگاری متعلق به سری آکوآ است. پس از آن سری بولگاری من، امنیا، این بلک و جاسمین نویر نیز به شدت مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفتند.

معرفی 2 برند پر فروش عطر و ادکلن در ایران

کلرید فلورز دی، ماراویلا ادو پرفیوم، من بلک اورینت، له جم مالا کئوس، له جمی امارنا، آکوا پور هوم مارین و …. را می‌توان از محبوب‌ترین‌های برند سازنده ادکلن‌ های بولگاری دانست. همان طور که می‌دانید کیفیت لازم را تنها می‌توان از محصولات ساخته شده توسط کمپانی اصلی دریافت کرد. از این رو انتخاب فروشگاه معتبر تأثیر بسزایی در نتیجه‌ای که از خرید حاصل می‌شود داراست. فروشگاه ماهورا یکی از بهترین‌های این عرصه است.

این فروشگاه که به طور تخصصی در زمینه‌ی فروش عطر و ادکلن‌های برندهای مطرح جهان فعالیت می‌کند و همواره می‌کوشد با عرضه محصولات اصل با بهترین قیمت، ارسال سریع و …. کرامت مشتری را حفظ کند. جهت مشاهده محصولات و خرید از مجله اینترنتی ماهورا، شما می‌توانید به نشانی الکترونیکی https://mahoura.com/ مراجعه فرمایید. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

اصطلاحات دنیای عطر و ادکلن که برای خرید این محصول باید بدانید چگونه فرق عطر اصل و تقلبی را متوجه شویم؟ (نکات تشخیص عطر اصلی) تفاوت عطر و ادکلن + اطلاعات ضروری در مورد پرفیوم و دیگر محصولات خوشبوکننده فرق عطر و ادکلن؛ تفاوت بین عطر و ادکلن در چیست، چه تفاوتی میان عطر و ادکلن است تعاریف و اصطلاحات جالب دنیای مد و استایل که باید بدانید انتخاب لباس محیط کار؛ مناسب ترین تیپ اداری مردانه و زنانه انتخاب بهترین استایل برای قرار عاشقانه برای مردان و زنان بهترین اسپری های خوشبو کننده بدن کدام‌اند؟ 10 نکته مهم که به جذاب تر شدن شما در لباس مهمانی کمک خواهد کرد خانم ها در سفر این لباس ها را انتخاب نکنند