بهترین اسپری های خوشبو کننده بدن کدام‌اند؟

بهترین اسپری های خوشبو کننده بدن کدام‌اند؟

پس از رعایت بهداشت فردی آنچه که بسیار اهمیت دارد و حتی در نظر اول بیش از چهره جلب توجه می‌کند، بوی خوش بدن و رایحه مطبوعی است که از شخص به مشام می‌رسد. به همین دلیل در سال‌های اخیر محصولات بسیار متنوع برای خوشبو کردن بدن طراحی و عرضه می‌شوند که طرفداران بسیاری نیز دارند.

البته این نکته که رعایت بهداشتی فردی مانند حمام رفتن و استفاده از ژل ضد تعریق ، بسیار بیشتر از استفاده‌ی بهترین اسپری های خوشبو کننده بدن نیز اهمیت دارد، را نباید دست کم بگیرید. چرا که ترکیب بوی این محصولات با تعریق بدن، به هیچ عنوان رایحه‌ی خوبی نخواهد داشت.

به همین دلیل حتی اگر قصد استفاده از بهترین اسپری های خوشبو کننده بدن را نیز دارید، بهتر است پس از حمام از این محصولات استفاده کنید. زیرا بهترین زمان استفاده از انواع اسپری های بدن، پس از حمام می‌باشد.

اسپری‌های خوشبو کننده بدن انواع مختلفی دارند که از پر کاربردترین آن‌ها می‌شود به بادی میست و بادی اسپلش اشاره کرد. هر شخص می‌تواند با توجه به سلیقه و انتظاراتی که از یک اسپری بدن دارد، یک نوع از این محصولات را برای استفاده روزمره خود انتخاب کند.

البته ممکن است شما عزیزان اطلاعات کاملی درباره اینکه بادی اسپلش چیست و چه تفاوتی در خصوصیات و عملکرد آن با بادی میست وجود دارد نداشته باشید، از همین رو به شما پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بهترین اسپری های خوشبو کننده بدن کدام‌اند؟

بادی میست چیست؟

اگر برای شما سوال است که بادی میست چیست باید بدانید که این محصولات جزو اسپری‌های خوشبو کننده‌ هستند و مزایای بسیاری دارند. برای مثال بادی میست‌ها نسبت به عطرها و ادوتویلت‌ها قیمتی به مراتب مقرون به صرفه‌تر دارند. از این رو با هزینه خرید یک عطر می‌توانید چندین بادی میست را به خود هدیه دهید.

خرید بادی میست‌ها همچنین برای برخی افراد که از مشکلاتی مانند میگرن یا آسم رنج می‌برند، بسیار توصیه می‌شود، زیرا ملایمت و بوی جذاب این محصولات باعث تحریک ریه یا سردرد نخواهد شد.

بهترین اسپری های خوشبو کننده بدن کدام‌اند؟

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش‌ها اسپری خوشبو کننده بدن هستند که خاصیت آبرسانی به بدن را نیز دارند. این محصولات در واقع یک مایع معطر رقیق هستند که در ترکیبات آن‌ها از آب، الکل و عطرهای طبیعی استفاده شده‌است و به عنوان خوش بو کننده، برای استفاده مستقیم روی پوست بدن به کار می‌روند.

به این معنی که اگر دوست دارید منشا رایحه‌ی خوش از پوست تن شما باشد، می‌توانید از بادی اسپلش استفاده کنید. زیرا این محصولات علی‌رغم داشتن رایحه خوش، در ترکیبات خود گازهای مضر نیز ندارد.

به همین سبب میزان پخش بوی آن‌ها کمتر از اسپری‌های خوشبو کننده می‌باشد. چرا که بهترین اسپری های خوشبو کننده زنانه خصوصیاتی دارند که سبب پخش و ماندگاری بالای بوی آن‌ها خواهد شد که در ادامه به آن‌ها نیز می‌پردازیم.

بهترین اسپری های خوشبو کننده بدن کدام‌اند؟

تفاوت بادی میست و بادی اسپلش چیست؟

حال که متوجه شدید هرکدام از این محصولات چه خصوصیاتی دارند شاید برای شما این سوال پیش بیاید که با این همه شباهت در ویژگی‌ها و تعاریف، چرا آن‌ها را در قالب دو محصول جداگانه معرفی می‌کنند. یا ممکن است از خود بپرسید پس تفاوت بادی میست و بادی اسپلش در چیست ؟

در پاسخ به این سوال که تفاوت بادی میس و بادی اسپلش چیست ، باید بدانید که هر دو این محصولات خوشبو کننده‌هایی بر پایه آب هستند که علاوه بر ایجاد رایحه خوش بر بدن، باعث آبرسانی و مرطوب شدن پوست بدن نیز می‌شوند. اما تفاوت‌هایی نیز دارند که موجب تمایز آن‌ها از یکدیگر می‌شود.

برخی از این تفاوت‌ها عبارتند از:

میزان ماندگاری

شاید اصلی ترین تفاوت بادی میست و بادی اسپلش ، میزان ماندگاری آن‌ها بر روی پوست بدن باشد. به این صورت که رایحه انواع بادی میست‌ها بیشتر از بادی اسپلش‌ها بر بدن باقی می‌ماند.

ترکیبات به کار رفته

در فرمولاسیون بادی میست‌ها از مواد با کیفیت‌تری استفاده می‌شود که همان ترکیبات باعث برخی تفاوت‌ها و ایجاد برتری بادی میست بر بادی اسپلش می‌شود. برای مثال وجود روغن‌های طبیعی در بادی میست‌ها باعث می‌شود رطوبت رسانی آن‌ها بیشتر از بادی اسپلش‌ها باشد. همچنین این املاح به کار رفته در بادی میست‌ها هستند که باعث افزایش ماندگاری این محصولات می‌شوند.

بهترین اسپری های خوشبو کننده بدن کدام‌اند؟

نکات استفاده از بهترین اسپری های خوشبو کننده

 شما عزیزان باید این موضوع را در خاطر داشته باشید که حتی اگر بهترین اسپری خوشبو کننده را نیز تهیه کنید، اما ندانید نکات استفاده از بادی اسپلش و بادی میست چیست ، نمی‌توانید به یک نتیجه مناسب و دلخواه دست پیدا کنید.

این نکات عبارتند از:

  • بادی اسپلش و بادی میس را به هیچ عنوان بر روی بدنی که تمیز نیست استفاده نکنید. این محصولات ابداً جایگزین استیک ضد تعریق نیستند.
  • برخی افراد که پوست‌های حساس و خشک دارند، ممکن است پس از استفاده از این محصولات مشکلات خشکی و حساسیت پوست آن‌ها تشدید شود. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است پیش از اینکه به بدن خود بادی اسپلش بزنید، از لوسیون بدن مناسب پوست خود استفاده کنید.
  • برخی از انواع بادی اسپلش و بادی میس دارای الکل بیشتری نسبت به سایر محصولات مشابه خود هستند. به همین دلیل پیشنهاد ما برای آن دسته افرادی که پوست‌های حساس دارند، فراموش انواع حاوی الکل این محصولات و جایگزین کردن خوشبو کننده های بدن با خاصیت ضد حساسیت می‌باشد.
  • برای استفاده از این محصولات بر روی بدن تمیز خود، این محصولات را در فاصله 20 سانتی متری از نقاط دارای نبض بدنتان نگه دارید و اسپری کنید.

بهترین اسپری های خوشبو کننده بدن کدام‌اند؟

معرفی بهترین اسپری های خوشبو کننده بدن

حال که با تعاریف و نحوه استفاده از این محصولات آشنا هستید، زمان آن فرا رسیده تا با بهترین اسپری‌هایی افراد برای خوشبو کردن بدن و لباس خود مورد استفاده قرار می‌دهند نیز آشنا باشید.

بهترین بادی اسپلش های زنانه و مردانه‌ای که می‌توانید تهیه کنید:

  • بادی اسپلش زنانه تاپ شاپ مدل Jennifer Lopez
  • بادی اسپلش مردانه مدل Dunhill Pursuit
  • بادی اسپلش زنانه مای مدل ENDLESS FANTASY
  • بادی اسپلش مردانه مدل Pasha De Cartier
  • بادی اسپلش زنانه پرستیژ مدل Chance Chanel
  • ادی اسپلش مردانه مدل Creed Aventus

بهترین بادی میست های مردانه و زنانه‌ای که می‌توانید تهیه کنید:

  • بادی میست مردانه بی کی مدل tomford tobacco vanilla
  • بادی میست زنانه تام فورد مدل Soleil blanc
  • بادی میست مردانه گالاشو مدل Mysterious
  • بادی میست زنانه بادی شاپ مدل SMOKY ROSE
  • بادی میست مردانه گالاشو مدل Exciting
  • بادی میست زنانه ویکتوریا سیکرت مدل Coconut

مطالب مشابه را ببینید!

راهنمای خرید کاپشن؛ نکات مهم انتخاب کاپشن و شناخت مدل های مختلف آن مدل های مختلف کاپشن؛ انتخاب کاپشن گرم با توجه به جنس و ساختار رنگساژ مو؛ نحوه ساخت با مواد طبیعی، مدت زمان گذاشتن روی مو و رنگساژ کردن انواع مو مدل لباس دخترانه شب یلدا + 40 مدل لباس بچه گانه با تم شب یلدا اصطلاحات دنیای عطر و ادکلن که برای خرید این محصول باید بدانید نکات خرید کیف زنانه؛ اصول مهم انتخاب کیف شیک قوانین مهم و ناگفته انتخاب اکسسوری؛ نحوه انتخاب انواع اکسسوری شیک نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه؛ توصیه های خاص لباس پوشیدن تعاریف و اصطلاحات جالب دنیای مد و استایل که باید بدانید لیست وسایل ضروری سیسمونی نوزاد؛ تمام وسایل مورد نیاز برای نوزاد