راهنمای خرید هدیه انگشتر طلا برای خانم‌ها

هدیه خریدن برای کسانی که دوستشان داریم یکی از نعمت‌های خدا به ماست! این که این توانایی را داشته باشیم تا عزیزان خود را خوشحال کنیم، شاید در نگاه اول عادی به نظر بیاید، اما جای شکر دارد! اگر کسی که قصد خوشحال کردن او را دارید یک خانم است، از بهترین راه‌های شاد کردن او خرید انگشتر طلاست. انگشتر طلا در فرهنگ ما ایرانی‌ها اهمیت زیادی دارد. عاشق‌ها برای ابراز علاقه و پیشنهاد زندگی مشترک، برای معشوق خود انگشتر می‌خرند و افراد بزرگ و معتبر نامه‌ها و احکامشان را با انگشترشان مهر می‌کردند! با این حال خرید انگشتر طلا برای بانوان سختی‌های خودش را دارد. در این مطلب راهنمای خرید هدیه انگشتر طلا را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. برای تجربه یک خرید مناسب این راهنما را بخوانید!

انگشتر طلا هدیه برای خانم ها

عوامل مهم در خرید هدیه انگشتر طلا

نمی‌توان یک انگشتر را به‌عنوان زیباترین انگشتر دنیا انتخاب کرد و گفت این بهترین است! انگشترها بسته به افراد مختلف، شرایط بدنی و سلیقه‌ی آن‌ها می‌توانند خوب یا بد باشند. اگر انگشتری به نظر شما بهترین انگشتر دنیا هم باشد؛ ولی سایز آن به انگشت خانم مدنظرتان نخورد، نمی‌توان از آن استفاده کرد! به همین دلیل راهنمای خرید هدیه انگشتر طلا را برای شما آورده‌ایم تا بهترین تصمیم را بگیرید.

سلیقه‌ی افراد در خرید انگشتر طلا

 در زمان راهنمای خرید هدیه انگشتر طلا، قبل از هر چیزی باید به سلیقه‌ی افراد مراجعه کنیم! برخی از خانم‌ها دوست دارند انگشترهای ظریف و نازک به دست بیندازند، برخی بانوان انگشترهای نگین‌دار دوست دارند و عده‌ای دیگر انگشترهای بزرگ و جلوه دار را می‌پسندند.

این مورد کاملاً سلیقه‌ای است و نمی‌توان کسی را بابت داشتن سلیقه‌ی خاصی در زمینه‌ی انگشتر سرزنش کرد. نکته‌ی مهم این جاست که شما چطور می‌توانید تشخیص دهید سلیقه‌ی بانوی موردنظر شما در زمینه انگشتر چیست؟ برای گام اول، به‌سادگی می‌توانید به انگشترهایی که به طور روزمره و یا در مراسم‌ها استفاده می‌کند توجه کنید! اگر از این طریق چیزی دستگیرتان نشد، بدون منظور قبلی در بازار قدم بزنید. بانوان معمولاً روبه‌روی طلافروشی‌ها می‌ایستند. به انگشترهایی که او نسبت به آن‌ها علاقه نشان می‌دهد دقت کنید و سعی کنید وجه اشتراک آن‌ها را بیابید. با این روش می‌توانید سلیقه‌ی او را در مورد انگشتر تا حدود خوبی حدس بزنید.

شکل انگشت و انگشتر مناسب برای آن

گام بعدی راهنمای خرید هدیه انگشتر طلا این است که چه انگشتری بیشتر به دست خانمی که مدنظر دارید می‌آید؟ کسانی که انگشتان باریک و بلند دارند، می‌توانند از تمام انواع انگشترها استفاده کنند. بانوانی که انگشتان کوتاه دارند بهتر است از انگشترهای پهن استفاده نکنند. انگشترهایی با نگین تخم‌مرغی و بیضوی برای بلندتر به‌نظرآمدن انگشت‌ها مناسب هستند. نگین‌های مستطیل‌شکل نیز اگر بیش از یک‌پنجم انگشت را نپوشانند برای این منظور مفید هستند. اگر انگشت‌های پهن مدنظر شماست، انگشترهای پهن و قطور برای آن‌ها مناسب هستند. اگر کسی که قصد خرید هدیه برای او را دارید، دستانی بزرگ دارد، می‌توانید از انگشترهای بزرگ و پرزرق‌وبرق استفاده کنید.

رنگ پوست فرد و خرید هدیه انگشتر طلای مناسب

هنگامی که به یک طلافروشی و یا سایت آنلاین فروش طلا و جواهر مراجعه می‌کنید، انواع رنگ‌های مختلف انگشتر را می‌بینید. این سؤال برای شما پیش خواهد آمد که طلای سفید، زرد و یا رز گلد؟ کدام یک بهتر است؟ پاسخ این سؤال به رنگ پوست گیرنده‌ی کادو بستگی دارد. رنگ رز گلد برای تمام پوست‌ها مناسب است. رنگ زرد و طلایی برای پوست‌های گرم و طلای سفید برای پوست‌هایی با رنگ سرد مناسب است.

انتخاب سایز مناسب برای خرید انگشتر طلا

در این قسمت از راهنمای خرید هدیه انگشتر طلا، به پیدا کردن سایز مناسب می‌پردازیم. راه‌های مختلفی برای پیدا کردن سایز انگشت بانویی که قصد خرید انگشتر طلا برای هدیه به او را دارید وجود دارد. یکی از راه‌ها اندازه‌گیری قطر انگشتر است. می‌توانید یکی از انگشترهای او را بردارید و قطر داخلی حلقه‌ی انگشتر را اندازه بگیرید. سپس از طریق جدول زیر مشخص می‌شود که سایز انگشتر بانوی مدنظر شما کدام است.

جدول سایز انگشتر طلا

راه دیگر این است که انگشتر او را به یکی از انگشتان خود بیندازید و ببینید انگشتر، تا کجای انگشت شما خواهد رفت؟ سپس هنگام خرید انگشتر طلا برای هدیه‌دادن، انگشتر را با انگشت خود بسنجید. در این شرایط می‌توانید انگشتر سایز مناسب را پیدا کنید. یکی از توصیه‌های مهم در راهنمای خرید هدیه انگشتر طلا این است که به قابلیت تغییر سایز انگشتر توجه کنید. برخی از انگشترها را نمی‌توان تغییر سایز داد. همچنین می‌توانید انگشترهای فری سایز تهیه کنید و خیال خود را از بابت مناسب‌بودن سایز انگشتر راحت سازید.

معرفی چند محصول برای خرید هدیه انگشتر طلا

راهنمای خرید هدیه انگشتر طلا تنها با معرفی انگشترهای مختلف تکمیل می‌شود! در ادامه چند مدل از انگشترهای طلای موجود در طلاباش را به شما معرفی می‌کنیم تا برای خرید انگشتر طلا، دید بازی داشته باشید.

انگشتر طلا مدل عشق

انگشتر طلا مدل عشق، یکی از انگشترهای زیبایی است که می‌توانید برای نشان دادن محبت خود خریداری کنید. سایز این انگشتر 53 است که یکی از سایزهای نرمال برای انگشت بانوان محسوب می‌شود. رنگ زرد این انگشتر برای پوست‌هایی به رنگ گرم مناسب است. خرید این انگشتر براق را برای بانوان جوان توصیه می‌کنیم.

انگشتر طلا مدل عشق

انگشتر طلا با نگین فیروزه

انگشتر طلا با نگین فیروزه، یکی از بهترین هدیه‌هاست. سنگ فیروزه از بهترین سنگ‌ها با زیبایی و خواص فراوان است. این انگشتر برای بانوان مذهبی، مادران و بانوانی که به رنگ فیروزه‌ای علاقه دارند مناسب است. سایز این انگشتر 54 است که برای اکثر بانوان مناسب است. شکل بیضوی نگین این انگشتر، آن را برای انگشت‌های کوتاه و پهن نیز مناسب کرده است.

انگشتر طلا ستاره زمرد

انگشتر طلا مدل ستاره زمرد از آن دسته انگشترهایی است که اکثر خانم‌ها از آن خوششان می‌آید. سنگ به‌کاررفته در آن زمرد گیلسون است که در ترکیب با رنگ سفید انگشتر بسیار زیبا می‌شود. نگین‌های کار شده روی انگشتر که دور نگین زمرد را گرفته‌اند، از نوع اتمی هستند.  سایز 54 این انگشتر آن را برای اکثر بانوان مناسب می‌کند.

انگشتر زمرد طلا

انگشتر طلا سنگ راف آمیتیس

انگشتر طلا با سنگ راف آمیتیس، رنگ صورتی جذابی دارد که آن را دخترانه و جالب کرده است. این انگشتر طلا برای بانوان جوان و علاقه‌مند به رنگ‌های شاد مناسب است. اگر بانوی مدنظر شما انگشتان کوتاه یا پهنی دارد، این انگشتر برای او بسیار مناسب خواهد بود. استفاده از سنگ آمیتیس ایده‌ای جسورانه است که این انگشتر طلا را از سایر انگشترها متمایز می‌سازد.

انگشتر امیتیس

معرفی چند برند معروف برای خرید انگشتر طلا

در راهنمای خرید هدیه انگشتر طلا، به معرفی برندهای معروف انگشتر می‌رسیم. بسیاری از شما ممکن است ترجیح دهید از برندهای معروف عرصه‌ی طلا و جواهر برای بانوی موردنظرتان خرید کنید. یکی از معروف‌ترین برندهای عرصه‌ی طلا و جواهرات، تیفانی است. برند تیفانی که حلقه‌های نامزدی و انگشترهای بسیار زیبایی عرضه می‌کند، بسیار خاص و معروف است. برند معروف دیگر کارتیه است. انگشترهای کارتیه نماد تثلیث را روی خود دارند که به نماد عشق بی‌نهایت شهره است. انگشترهایی که از زنجیرهای معروف کارتیه تشکیل می‌شوند نیز از دیگر مدل‌های معروف کارتیه هستند. بولگاری برند دیگری است که می‌توانید از انگشترهای آن خریداری کنید. این برند ادعا دارد که انگشترهای خود را با هنرهای رومی و یونان باستان طراحی می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله راهنمای خرید هدیه انگشتر طلا برای بانوان را برای شما عزیزان آماده کردیم. ضمن بررسی چند مدل انگشتر زیبا برای سلیقه‌های مختلف، در خصوص نکات خرید انگشتر صحبت کردیم و در پایان به معرفی چند برند معروف پرداختیم. امیدواریم مقاله‌ی راهنمای خرید هدیه انگشتر طلا به شما کمک کرده باشد تا بهترین‌ها را برای عزیزان خود تهیه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!

راهنمای انتخاب اکسسوری های ضروری مردانه؛ از کیف گرفته تا انگشتر و ساعت انتخاب گوشواره زیبا؛ راهنمای خرید گوشواره بر اساس نیاز شما راهنمای انتخاب و خرید ساعت مچی؛ چطور هوشمندانه ساعت بخریم؟ نکاتی مهم برای خرید ساعت مچی مردانه و زنانه قبل از خرید اطلاعات جالب درباره زیورآلات و انواع آن (نحوه استفاده و انتخاب) گردنبند اسم و نکاتی که قبل از خرید آن باید بدانید انواع طرح های زیورآلات 2021 (انگشتر،گوشواره، دستبند) گردنبند اسم(پلاک اسم) هدیه ای به یادماندنی برای عزیزان خود مدل پابند زنانه و دخترانه بسیار شیک با مدل های متنوع