بررسی آهنگ های جدید سه خواننده نام آشنای ایران

بررسی آهنگ های جدید سه خواننده نام آشنای ایران

آهنگ و ترانه، موزیک یا هر چیزی که موسیقی و نواهای هماهنگ و هارمونیک را در خود دارد، بخشی از نیازهای روحی و سلامت روان افراد را برآورده می‌سازد. غیر از صداهایی که همه‌روزه، خواسته یا ناخواسته می‌شنویم، همگی نیاز داریم تا برای فراغت ذهنی و ریلکس روحی به آواهایی خوشایند در قالب موسیقی و آهنگ هم گوش فرا دهیم. این نواها، هنگامی که با شعر درآمیخته و در قالب آهنگ و ترانه به‌دست ما می‌رسند، همچون هدایایی برای اعصاب و روان ما عمل کرده و آرامشی بی‌نظیر را برایمان به ارمغان می‌آورند.

در این مطلب:

  • به آهنگ‌های جدید سه خواننده نام‌آشنای کشورمان می‌پردازیم.
  • با مختصری از زندگی آنها آشنا می‌شویم.

با ما همراه باشید.

چرا آهنگهای جدید تا این حد قوی و تاثیرگذارند؟

هر بار که آلبوم یا تک ترانه‌ای از خواننده‌ مورد علاقه ما به بازار می‌آید، اشتیاق و حرارتی برای شنیدن آن، وجودمان را فرامی‌گیرد. مانند نامه‌ای از یک دوست، که با همه وجود مایلیم تا هرچه زودتر آن را بخوانیم.

دلیل این اشتیاق و انتظار، بیش از هر چیز، می‌تواند نیاز درونی همه ما، به شنیدن و شنیده شدن باشد. آهنگ‌های نسل جوان، در واقع آواهایی از درون ‌آنها هستند که صدای خود و هم‌نسل‌های خود را به گوش دیگران می‌رساند.

خوشبختانه در سال‌های اخیر، موجی از خوانندگان جوان و پرشور با صداهایی گرم و مردم پسند، پا به عرصه هنر گذاشته‌اند. اسامی و تعداد آهنگ‌های آنها آنقدر زیاد است که بی‌شک در مطلبی به این کوتاهی نمی‌گنجد.

از این میان، بنابر اقبالی که نسبت به آهنگ جدید منتشر شده از آنها صورت گرفته، به معرفی سه هنرمند جوان و آهنگ‌های آنها می‌پردازیم.

با ما همراه بمانید.

شهاب مظفری و ترانههایش

شهاب مظفری، زاده ۷ ردیبهشت ۶۳ در تهران است. خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز سبک پاپ همزمان با تحصیل در رشته کامپیوتر، فعالیت‌های هنری خود را در زمینه موسیقی نیز ادامه داد. آهنگ شهاب مظفری ، پیانو را از کودکی آموخته و  در سطح حرفه‌ای می‌نوازد، اما در اجرای گیتار کلاسیک را هم تواناست. نخستین کنسرت او در همایش میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، با استقبال کم‌نظیری روبرو و همه بلیت‌های آن در کمتر از یک شبانه‌روز، به‌فروش رفت. شهاب مظفری خود آهنگسازی بیشتر ترانه‌هایش با اشعاری از مرجان زنگنه را، برعهده دارد.

برخی از این آهنگ‌ها در تیتراژ سریال‌های ایرانی، خوش درخشیده‌اند. از شهاب تاکنون تنها یک آلبوم، آن هم در سال ۱۳۹۱ با «نام تو رو خواب دیدم» منتشر شده است. تک ترانه‌های او، زمزمه های عاشقانه‌ای است که این روزها، ورد زبان هم‌نسلان اوست.

تازه‌ترین کارهای شهاب، این روزها در فضای مجازی غوغا می‌کند. از معذرت که با شعر نازنین مشرفی و تنظیم سعید شمس به بازار آمده تا پاشو بریم با کیفیت و پخش عالی، با استقبال خوبی روبرو شده‌اند. «رد پا» و «دیدار» شهاب هم، این روزها در فضای اینترنت، با تیراژ دانلود بالایی روبروست.

با میثم ابراهیمی آشنا شویم

میثم ابراهیمی، دیگر خواننده جوان کشورمان است که در سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و از دوران کودکی به خوانندگی علاقمند بوده است. اولین کار او وطن نام دارد. سایر ترانه‌هایش هم در تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی بسیار مورد اقبال و توجه قرار گرفته‌اند. از این ترانه‌ها، چند مورد اخیر را، که استقبال فراوانی هم از آنها شده به شما معرفی می‌کنیم.

قلاب و جامون عوض دو ترانه از آخرین کارهای میثم هستند که آمار دانلود بالایی را به خود اختصاص قرار داده‌اند. ترس، می‌خوامت، نوازش و هوای دلیه هم، چند آهنگ جدید از این خواننده نسل نو هستند که این روزها ورد زبان بسیاری شده‌اند. تمامی این اثار را در صفحه آهنگ میثم ابراهیمی میتوانید دریافت فرمایید. از او قول میدم و مشک بی‌آب را هم در فضای مجازی بسیار شنیده‌ایم.

بررسی آهنگ های جدید سه خواننده نام آشنای ایران

مهریار، خواننده نسل جوان

آخرین خواننده‌ای که در این مطلب به معرفی او می‌پردازیم مهریار است. برگرد، بغل کن منو و مادر، سه ترانه معروف از این خواننده خوش صدا است. ایران، نام آهنگ جدید دیگری از اوست که با استقبال زیادی روبرو شده است. کارنامه مهریار، راز عشق، خواب ستاره، تصویر رویا، فقط منو عشقت، معرکه‌ای تو و شاهپری را هم در خود دارد.

همانطور که خودتان نیز حدس زده بودید , شباهات فراوانی بین مهریار و مهراد جم از نظر ترانه سرایی و سبک و سیاق موسیقی انها وجود دارد

آخرین قطعه مهریار در تاریخ سوم آذر با نام زبون بسته دلم هیچی نمیگم منتشر شده است.

کلام پایانی

معرفی خوانندگان جوان کشورمان، فرصتی است تا با تازه‌های آهنگ و ترانه در این عرصه نیز، آشنا شویم. ایجاد فضایی فرهنگی، برای شکوفایی استعدادهای موسیقی و آواز در ایران با ظرفیت‌های فراوانی که نیاز به تولد هنرمندان در هر برهه را بیش از پیش به ما و دیگران، گوشزد می‌کند.

ضمن آرزوی موفقیت بیش از پیش برای برای این ۳ هنرمند کشورمان، آهنگ‌های آنها را می‌توانید در سایت‌های مجاز دانلود و از آنها لذت ببرید. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

آشنایی با ساز سنتور؛ نگاهی به ساختار ساز سنتور و انواع این ساز خوش صدا معرفی کامل و بررسی ساز پیانو؛ اطلاعات کامل درباره انواع ساز پیانو و اجزای آن ساز کاخن چیست؟ اطلاعات درباره این ساز کوبه ای و انواع آن منبعی برای دانلود آهنگ های جدید و قدیمی همه چیز در مورد ساز گیتار؛ صفر تا صد تهیه گیتار و انواع آن 30 موسیقی متن فیلم برتر تاریخ سینما ( دانلود و پخش آنلاین) آلبوم کلارینت من اثری از میلاد ملک (آهنگ های عاشقانه شاد و غم انگیز بی کلام ) متن آهنگ بوی عیدی و دانلود آهنگ کودکانه فرهاد + ترانه های مشابه و آکورد آهنگ تاثیر موسیقی بر مغز و روحیه افراد + دانلود آهنگ شاد و غمگین جدید در مختلف موزیک بیوگرافی و دانلود آهنگ 3 خواننده محبوب سال در سایت نایس موزیک