هیجان انگیزترین فیلم های سال 2021 در شرف اکران – قسمت اول

سینماها و تئاترها سرانجام شروع به بازگشت به وضعیت جدید کرده اند و به این معناست که باید منتظر اکران حجم عظیمی از فیلم های جدید و هیجان انگیز باشیم. در واقع اکنون زمان آن فرا رسیده است که برای فیلم هایی مثل «زمانی برای مردن نیست»، «تل‌ماسه»، «اسپایدرمن 3»، و با نگاهی به سال آینده، «بتمن» و «سرزمین‌های ناشناخته» آماده شویم.
با توجه به اینکه در این مدت تغییرات زیادی در تاریخ های اکران به وجود آمده است، ممکن است لازم باشد بار دیگر مطمئن شوید که برخی از بهترین فیلم های آینده دقیقا در چه تاریخی در سینماها به اکران خواهند رسید. و این دقیقا همان جایی است که ما وارد عمل می شویم! در ادامه، با اطلاعاتی در مورد همه فیلم های جدیدی که از دیدن آنها در صفحه نمایش بزرگ در چند ماه آینده هیجان زده ایم (و حتی فراتر از آن!) رو به رو خواهید شد.

هیجان انگیزترین فیلم های سال 2021 در شرف اکران - قسمت اول

فیلم کندی من (مرد آبنباتی)

تاریخ انتشار: 27 آگوست 2021 (5 شهریور 1400)
کافی است نام او را پنج بار در آینه بگویید و ناگهان، «کندی من» ظاهر می شود! این احتمالا همان کاری است که جردن پیل نیز انجام داده است و نتیجۀ آن را به سینما آورده است. این «جانشین معنوی» فیلم اصلی توسط نیا داکوستا کارگردانی می شود و پیل به عنوان تهیه کننده در آن حضور دارد. تونی تاد در نقش شبح معروف برمی گردد و این بار نیز تنها به دنبال ایجاد ویرانی است. در این فیلم یحیی عبدالمتین دوم (ستارۀ سریال نگهبانان) نیز در نقش آنتونی ایفای نقش می کند. او کسی است که در طول فیلم گرفتار گذشتۀ کندی من می شود. بنابراین برای دانلود فیلم ترسناک دیگر از آپ تی وی آماده شوید!

هیجان انگیزترین فیلم های سال 2021 در شرف اکران - قسمت اول

فیلم شانگ چی و افسانۀ ده حلقه

تاریخ انتشار: 3 سپتامبر 2021 (12 شهریور 1400)
اگرچه زمانی مارول فاز چهارم برای بخش سوم فیلم برنامه ریزی می کرد اما در حال حاضر به دلیل تغییر مداوم برنامه ها، دومین فیلم در برنامه اکران قرار دارد. دستین دنیل کرتون (که در قلعه شیشه ای با کاپیتان مارول، بری لارسون، همکاری کرده بود)، کارگردانی شانگ چی (که تحت عنوان استاد کونگ فو نیز شناخته می شود) را بر عهده گرفته است. این فیلم قرار است نخستین دانلود فیلم اکشن از کمپانی مارول با یک ابرقهرمان اصلی آسیایی باشد که نقش آن را سیمو لیو بازی خواهد کرد. علاوه بر این نقش ضد قهرمان فیلم (ماندارین) را تونی لیونگ ایفا کرده و آکوافینا در نقش مکمل ایفای نقش می کند.

هیجان انگیزترین فیلم های سال 2021 در شرف اکران - قسمت اول

فیلم آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک

تاریخ اکران: 1 اکتبر 2021 (ایالات متحده ، HBO Max + سینماها) (9 مهر 1400) ، 22 اکتبر 2021 (انگلستان) (30 مهر 1400)
چقدر از فیلم هایی که بر اساس نمایش های تلویزیونی ساخته شده اند توانسته اند تا این اندازه موفق ظاهر شوند؟ پاسخ قطعا تعداد کمی است، با این حال اما دیوید چیس تصمیم گرفته است که کار خود را با «سوپرانوها» (احتمالا بهترین برنامه تلویزیونی تمام تاریخ) تمام نکند. تهیه کننده اصلی سریال، نقش نویسنده و تهیه کننده فیلم «آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک» را ایفا می کند و الن تیلور کارگردانی آن را بر عهده دارد. داستان مربوط به پدران کریستوفر مولتیسنتی و آنتونی سوپرانو در دهه 60 و 70 است. جان برنتال، کوری استول، بیلی مگنوسن، ری لیوتا، و پسر جیمز گاندولفینی، مایکل گاندولفینی، همگی در این فیلم حضور دارند. از آنجاییکه این فیلم یک ماه بعد در انگلستان اکران می شود، طرفداران سوپرانوز در آن سوی اقیانوس باید فعلا صبر پیشه کنند!

هیجان انگیزترین فیلم های سال 2021 در شرف اکران - قسمت اول

فیلم زمانی برای مردن نیست

تاریخ انتشار: 30 سپتامبر (انگلستان) (8  مهر 1400)  ، 8 اکتبر 2021 (ایالات متحده) (16 مهر 1400)
پس از خروج دنی بویل، کارگردان اصلی، مصدومیت دانیل کریگ، و همچنین شیوع ویروس کرونا، «زمانی برای مردن نیست» تا اینجای کار هم خیلی از برنامۀ اکران بزرگ خود عقب افتاده است. با این حال، امیدواریم این مثالی از ضرب المثل دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن باشد، چرا که این آخرین باری است که کریگ پیش از اینکه مجوز قتل خود را پس دهد، در لباس رسمی و همیشگی خود ظاهر می شود.
جزئیات طرح به طرز شگفت آوری مسکوت مانده است، اما ما می دانیم که فیلم در جامائیکا شروع می شود، جایی که جیمز باند پس از وقایع اسپکتر در حال استراحت و خوشگذرانی است. گزارشات حاکی از آن است که یک 007 جدید – با بازی لاشانا لینچ (کاپیتان مارول) – جیمز باند را دوباره وارد صحنه خواهد کرد و رامی ملک بازیگر «بوهمین راپسودی» به عنوان ضدقهرمان اصلی بازی می کند. آنا د آرماس (بلید رانر 2049) نیز در این فیلم ظاهر می شود و لیا سیدو، رالف فاینس، بن ویشاو، نائومی هریس، روری کینیر و جفری رایت نیز همگی برخواهند گشت. پشت دوربین، کارگردان «کارآگاه حقیقی» و «مجنون»، کری فوکونگا اولین آمریکایی است که هدایت یک فیلم رسمی جیمز باند را بر عهده دارد، در حالی که خالق/ستاره فلیبگ، فیبی والر-بریج نیز در تیم نویسندگی است.

هیجان انگیزترین فیلم های سال 2021 در شرف اکران - قسمت اول

فیلم ونوم: بگذارید کارنیج بیاید

تاریخ انتشار: 15 اکتبر 2021 (23 مهر 1400)
ونوم یک موفقیت شگفت انگیز بود و جهان سینمایی مارول خود سونی، از جمله موربیوس را راه اندازی کرد (به پایین مراجعه کنید). «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» تام هاردی را به عنوان همزیستی معروف روی پرده بزرگ می آورد، در حالی که وودی هارلسون از صحنه آخر فیلم ونوم در نقش کلیتوس کسدی (معروف به کارنیج) نیز حضور دارد. اندی سرکیس (بازیگر نقش گالوم) این فیلم را کارگردانی کرده و بدون شک دانش CGI خود را نیز به آزمایش گذاشته است.

هیجان انگیزترین فیلم های سال 2021 در شرف اکران - قسمت اول

فیلم هالووین می کشد

تاریخ انتشار: 15 اکتبر 2021 (23 مهر 1400)
مایکل مایرز باز می گردد! جیمی لی کورتیس بار دیگر در ادامه فیلم هالووین 2018 باز خواهد گشت و تعقیب و گریز او با مایکل مایرز (هیولایی در لباس حریق) خونین خواهد بود. «هالووین می کشد» اما تنها دنبالۀ در راه نیست. «پایان هالووین» سه گانه جدید را سال آینده به پایان می رساند. اطلاعات زیادی در مورد هر دو فیلم موجود نیست و فقط این اطلاعیه از Universal وجود دارد که به ما می گوید داستان مایکل مایرز و لوری استرود، «هنوز به پایان نرسیده است» (چقدر کافی!). این بیشتر به آن معناست که در دو کریسمس متوالی هدایایی ترسناک خواهیم داشت. به به!

فیلم تل‌ماسه

تاریخ انتشار: 22 اکتبر 2021 (HBO Max + سینماها) (30 مهر 1400)
آیا «تل‌ماسه» رمان علمی تخیلی کلاسیک فرانک هربرت واقعاً قابلیت تبدیل به فیلم را ندارد؟ هنوز پس از تلاش بلند پروازانه اما ناقص دیوید لینچ در سال 1984 هنوز کسی نمی تواند به این سوال پاسخ دهد. با این حال، اگر کسی باشد که بتواند به اقتباس مناسبی برسد، دنی ویلنوو، کارگردان «تازه‌وارد» است؛ مردی که کارگردانی فیلم «بلید رانر 2049» را نیز بر عهده داشت.
او در این فیلم از یک بازیگر تاثیر گذار استفاده کرده است تا داستان فریبکارانه و هوشمند فیلم را در دنیای بیابانی آراکیس، منبع «ادویه» ارزشمندی که سفر بین ستاره ای را ممکن می کند، روایت کند. تیموتی شالامی در نقش پل آتریدس، و ربکا فرگوسن (بازیگر مأموریت: غیرممکن – ملت یاغی) در نقش مادرش بانو جسیکا ، و برخی از استعدادهای برتر جنگ ستارگان و مارول از جمله اسکار ایزاک ، جاش برولین ، استلان اسکارسگارد ، دیو باوتیستا و زندایا همگی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند. برای دانلود فیلم به سایت آپ تی وی مراجعه کنید

مطالب مشابه را ببینید!

معرفی بهترین سریال های اکشن؛ 20 سریال هیجانی اکشن با داستان و معرفی بازیگران بهترین سریال های عاشقانه خارجی؛ لیست 16 سریال رمانتیک و داستان آنها بهترین انیمه های سریالی؛ 20 انیمیشن محبوب سریالی و داستان ها بهترین فیلم‌های بهرام بیضایی؛ 11 فیلم برتر این کارگردان و داستان این فیلم ها بهترین فیلم های عباس کیارستمی؛ لیست 16 فیلم برتر این کارگردان و داستان آنها معرفی فیلم های فلسفی؛ 22 فیلم برای علاقمندان به فیلم های فلسفی عمیق چطور فیلم نت با محتوا گوی سبقت را ربود؟ بهترین فیلم های مسعود کیمیایی؛ لیست 20 فیلم دیدنی و معروف این کارگردان معرفی پلتفرم های پخش فیلم و سریال خارجی؛ معرفی آثار برتر هر پلتفرم بهترین فیلم های مافیایی؛ لیست 18 فیلم هیجان انگیز مافیایی و داستان آنها