داستان سریال مانکن + عکس های سریال مانکن و بازیگران و بیوگرافی

 سریال مانکن

خلاصه داستان سریال مانکن و اسامی بازیگران

مانکن سریل شبکه نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی ایرج محمدی است. این سریال محصول سال 1397 و 1398 است و در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است. سریال مانکن 26 قسمت دارد و بابک کایدان این سریال را نگارش کرده است.

 سریال مانکن

داستان سریال

داستان سریال مانکن روایتگر عشقی بسیار داغ است. این داستان در مورد عاشق و معشوقی است که برای دوام عشق خود باید رنج های زیادی را تحمل کنند.

مانکن یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند. سریال «مانکن» به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. بطوریکه کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و …

 سریال مانکن

معرفی بازیگران

در ادامه بازیگران سریال مانکن را به همراه نقش هایشان معرفی کرده ایم

بازیگرنقشتوضیحات
محمدرضا فروتن
مریلا زارعیکتایون صوفیانهمسر کاوه ، دختر عموی سلمان
امیرحسین آرمانکاوه صوفیانهمسر کتایون، معشوق سابق همتا
نازنین بیاتیهمتامعشوقه سابق کاوه
فرزاد فرزینبهرامدوست کاوه
لیندا کیانی
حسین پاکدلسلمان صوفیانپدر کاوه و بهار ، پسر عموی کتایون
الهام پاوه نژادفرخندهمادر کاوه و بهار
شبنم قلی خانیافسوندوست کتایون
نفیسه روشن
همایون ارشادی
رضا توکلی
بهشاد شریفیانبهنامهمسر دوم نرگس، ناپدری همتا
رابعه مدنیپروینمادربزرگ همتا، مادر شوهر سابق نرگس
پانته‌آ کیقبادینرگسمادر همتا، همسر مهران
محمد صادقی
عارفه معماریانبهار صوفیانخواهر کاوه
بهزاد محسنی
علی فرهنگی
بهزاد خلجخلجوکیل کتایون
مائده محمدی
ارمیا قاسمی
بیژن سیفان
گلبرگ طهران زاد
محمدعلی وزیریناصریزندانی
محمد بارانیزندانی
مجید مشاطانعاقد
علی رامندیمهدی مختاریسرباز
دایان ابراهیمیبازیگر خردسال
بنیامین قنبریبازیگر خردسال
مهتا سیدنیابازیگر خردسال

 سریال مانکن

معرفی سریال مانکن

این سریال جدیدترین ساخته حسین سهیلی زاده کارگردان سریال های پر مخاطب تلویزیون است که بیشتر سریال های او با استقبال روبرو شده اند. او در کارنامه اش سریال های دلنوازان، فاصله ها و … را دارد.

 سریال مانکن

تصویربرداری سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده که در ۲۶ قسمت نگاشته شده، برای پخش از شبکه نمایش خانگی وارد روزهای آخر خود می شود.تهیه کننده «مانکن» درباره انتخاب نام این سریال عنوان داشت: در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی اسامی به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که به نوعی به آن مقوله اشاره‌ای شده باشد و منظور ما هم در این سریال ماجرای مانکن و مدلینگ و حضور دختر و پسرهای جوان به عنوان مانکن نیست. خصوصا اینکه درباره خانم‌ها محدودیت پخش داریم و در قالب سریال از آن استفاده نکردیم.

 سریال مانکن

این تهیه کننده در توضیح نام مانکن و کاربرد آن در این سریال نیز بیان داشت: انسان‌ها افرادی هستند که نسبت به مسائل اجتماعی و خانوادگی نباید بی‌تفاوت و بی‌احساس و بی‌مسئولیت باشند. وقتی انسانی بی‌دغدغه، بی‌مسئولیت، بی‌تفاوت و … باشد ناخودآگاه به مانکن تبدیل می‌شود و این اصل داستان سریال ما را تشکیل می‌دهد.

 سریال مانکن

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین فیلم‌های بهرام بیضایی؛ 11 فیلم برتر این کارگردان و داستان این فیلم ها بهترین فیلم های عباس کیارستمی؛ لیست 16 فیلم برتر این کارگردان و داستان آنها معرفی فیلم های فلسفی؛ 22 فیلم برای علاقمندان به فیلم های فلسفی عمیق چطور فیلم نت با محتوا گوی سبقت را ربود؟ بهترین فیلم های مسعود کیمیایی؛ لیست 20 فیلم دیدنی و معروف این کارگردان معرفی پلتفرم های پخش فیلم و سریال خارجی؛ معرفی آثار برتر هر پلتفرم بهترین فیلم های مافیایی؛ لیست 18 فیلم هیجان انگیز مافیایی و داستان آنها بهترین پلتفرم‌های تماشای فیلم و سریال خارجی بهترین فیلم های اصغر فرهادی؛ 10 فیلم پر مخاطب و معروف این کارگردان ایرانی فیلم هایی با موضوع جنگ جهانی؛ 22 فیلم با داستان و تصاویر