دانلود قسمت اول خاتون | دانلود قسمت اول سریال خاتون تینا پاکروان

.لید خبر: دانلود قسمت 1 خاتون، دانلود قسمت اول سریال خاتون با لینک مستقیم، برای دانلود سریال خاتون قسمت اول 1 به ادامه مطلب مراجعه کنید و آن را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

دانلود قسمت اول خاتون | دانلود قسمت اول سریال خاتون تینا پاکروان

سریال خاتون به کارگردانی و تهیه کنندگی تینا پاکروان میباشد این سریال نخستین تجربه سریال سازی پاکروان در شبکه نمایش خانگی است که در ژانر تاریخی میباشد که با سرمایه گذاری نماوا آن را کلید زده است. تینا پاکروان با ساخت سریال خاتون اولین تجربه‌ی خود را یرای شبکه نمایش خانگی به ثبت رسانده است. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی میباشد که با داستان متفاوت و بازیگرانی همچون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، مهران مدیری بی شک یکی از پربازیگرترین سریال های نمایش خانگی میباشد که میتواند سریال های دیگر را به چالش بکشد.

◉ بازیگران سریال زخم کاری

نگار جواهریان در نقش خاتون، اشکان خطیبی در نقش شیرزاد ملک، شبنم مقدمی در نقش فخرالنسا، مهران مدیری ئذ نقش جهانگیر روزبه، میرسعید مولویان در نقش رضا فخار

برای دنلود سریال خاتون به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قانونی: دانلود سریال خاتون

داستان سریال خاتون

خاتون داستان زنی در دوره ناآرام اشغال ایران به دست متفقین را روایت می‌کند؛ زیروبم‌های خانواده‌ای که اوایل شهریور ۱۳۲۰، قصه‌شان آغاز می‌شود و با چالش‌هایی بزرگ، ادامه پیدا می‌کند.

معرفی سریال خاتون

خاتون اولین سریال تینا پاکروان، روایت داستانی تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود.

دانلود قسمت اول خاتون | دانلود قسمت اول سریال خاتون تینا پاکروان

◉ بازیگران فیلم دینامیت

احمد مهران فر، نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی، پژمان جمشیدی، میرطاهر مظلومی، امید روحانی، مجید شهریاری، محسن کیایی، اشکان منصوری، فاطمه مرتاضی ، مهدی هاشمی

فروش نیم میلیاردی «دینامیت» در دو روز/ ادامه فعالیت سینماهای تهران

 

◉ داستان فیلم دینامیت

با نقل مكان كردن دو جوان دانشجو به ساختماني با همسايه هاي متفاوت، چالش ها و مشكلاتي پيش روي آنها قرار ميگيرد .

برای دانلود فیلم دینامیت به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود فیلم دینامیت

◉ درباره فیلم دینامیت

دینامیت فیلمی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول سال ۱۳۹۷ است. از بازیگران این فیلم می‌توان به محسن کیایی، احمد مهرانفر، نازنین بیاتی، و پژمان جمشیدی اشاره کرد. این فیلم به دلایلی هنوز مجوز اکران نگرفته است.

دانلود قسمت اول خاتون | دانلود قسمت اول سریال خاتون تینا پاکروان

سریال جزیره سیروس مقدم کارگردان مشهور و محبوب کشور پس از تجربه‌ی سریال‌های همه‌گیر همچون پایتخت، این بار با سریال جدید جزیره پا به شبکه نمایش خانگی خواهد گذاشت. سریال جزیره دومین تجربه‌ی سیروس مقدم است و با همکاری و تهیه کنندگی منوچهر محمدی از افراد با سابقه‌ی سینما ‌و تلویزیون هم اکنون به مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر رسیده است.

بازیگران سریال جزیره

محمدرضا فروتن، امیر مقاره ، هنگامه قاضیان ، میترا حجار ، حسام منظور

برای دریافت تاریخ و زمان پخش سریال قبله عالم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قانونی: دانلود سریال جزیره

پس از انتخاب بازیگران، فیلم‌برداری و تولید برای عموم علاقمندان امکان‌پذیر خواهد بود. اگر چه تاکنون خبری از سبک داستان و …. به دست کسی نرسیده است اما با پیشینه‌‌ی اثرهای تولیدی سیروس مقدم انتظار می‌رود اثری محبوب و خیره کننده در راه باشد.

تماشا و دانلود فیلم از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب غرب ملودی به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت قرنطینه به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت https://tapmedia.ir شوید، قسمت اول یک سریال ایرانی را دانلود کنید و به تماشا بنشینید تا از بی حوصلگی و افسردگی دور شوید… رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

بهترین فیلم‌های بهرام بیضایی؛ 11 فیلم برتر این کارگردان و داستان این فیلم ها بهترین فیلم های عباس کیارستمی؛ لیست 16 فیلم برتر این کارگردان و داستان آنها معرفی فیلم های فلسفی؛ 22 فیلم برای علاقمندان به فیلم های فلسفی عمیق چطور فیلم نت با محتوا گوی سبقت را ربود؟ بهترین فیلم های مسعود کیمیایی؛ لیست 20 فیلم دیدنی و معروف این کارگردان معرفی پلتفرم های پخش فیلم و سریال خارجی؛ معرفی آثار برتر هر پلتفرم بهترین فیلم های مافیایی؛ لیست 18 فیلم هیجان انگیز مافیایی و داستان آنها بهترین پلتفرم‌های تماشای فیلم و سریال خارجی بهترین فیلم های اصغر فرهادی؛ 10 فیلم پر مخاطب و معروف این کارگردان ایرانی فیلم هایی با موضوع جنگ جهانی؛ 22 فیلم با داستان و تصاویر