حمید صفت ( بیوگرافی و آزادی از زندان حمید صفت )

حمید صفت یا حمیدرضا امیری صفت !!!!

حمیدرضا امیری صفت، متولد ۱۸ مرداد ۱۳۷۲، تهران است او خوانندهٔ رپ فارسی در ایران است.

لقب حمید در ابتدا حمید ابتکار بود اما بعدها ترجیح داد همان اسم و فامیلی‌اش باشد، او پس از مدتی فعالیت گروه زد و بند رو بنا نهاد و شروه به ساخت آهنگ‌های گروهی کرد. وی به بازیگری و کارگردانی علاقه دارد، تمایل دارد یک فیلم کوتاه بسازد و فعالیتی هم در حوزه طراحی لباس دارد. حمید صفت فعالیت زیادی در کمپ های ترک اعتیاد دارد و تلاش زیادی ضد مواد مخدر انجام می‌دهد.

پدر و مادر صفت وقتی او کودک بود از هم جدا شدند. مادر او در حدود سال ۱۳۸۴ با مردی به نام هوشنگ ازدواج کرد و با او در آلمان زندگی می‌کرد. حمید صفت قرار بود از جمله بازیگران نمایش لامبورگینی به کارگردانی سیامک صفری باشد که در مجموعه شهرزاد تهران روی صحنه رفت. به هر روی از آنجا که رپرها در ایران مجاز به اجرا نیستند، او فقط یک شب روی صحنه رفت و از آن به بعد از همراهی این گروه محروم شد.

از ویژگی‌های آثارحمید صفت پرداختن به مسائل روز، در عین تقیّد ملی و دینی است.

مشهور شدن حمید صفت با اولین پخش آهنگ !!!!!!

حمید صفت ( بیوگرافی و آزادی از زندان حمید صفت )

حمید صفت به خاطر یک کار دو صدایی به نام بخشش که با همکاری امیرعباس گلاب بود، مشهور شد و با آهنگی به نام “چ” به صورت مستقل به اوج رسید.

حمید صفت آهنگ های بسیار منتشر کرده که آهنگ اولی یعنی بخشش و آخری یعنی الو خدا محبوبیت بیشتری بین مخاطبین خود داشت

اکثر موزیک های حمید صفت آهنگ غمگین یا به شکل رپ هستن

در پایین لیستی از آهنگ های این خواننده محبوب براتون قرار داده شد
ساتوری
عجایب شهر
من دیوانه نیستم (تیتراژ فیلمی به همین نام)
قفس (همراه با علی لهراسبی)
ققنوس (آلبوم کالیبر ۲۴ از کمپانی ۱۳)
هیهات
دیوونس
Hotline Bling
فیک
بخشش (با همراهی امیرعباس گلاب)
End of Line
سوختگان
هیس معلومه کجایی (با همراهی محسن بازرگان)
چ
نگو شهید
توسل
هیس بهشت (ریمیکس با همراهی مجید اصلاحی)
جوزدانی ام

آهنگ حمید صفت به نام الو خدا آخرین آهنگ یا بهتر بگیم بعد آزادی به صورت رسمی در صفحه شخصی خود و وب سایت های معتبر منتشر شد..

دستگیری حمید صفت به جرم قتل شوهر مادرش (  ماجرای آزاد شدن از زندان )

در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، حمید صفت به قتل شوهر مادرش اعتراف کرد. او گفت ناپدری اش مردی تندخو بوده و مدام مادرش را کتک می‌زده‌است. وی پس از بازداشت به زندان رجایی‌شهر انتقال یافت. پزشکی قانونی اعلام کرده بود پدرخواندهٔ حمید صفت به دلیل «خونریزی و آسیب مغزی در اثر اصابت جسم سخت به آهیانه راست متوفی» فوت کرده‌است

صبح امروز خبر فوت مشکوک یک مرد ۶۶ ساله توسط پسر همسرش به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام شد.

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی ۶۶ ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.

پیرمرد ۶۶ ساله که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد قبل از مرگ خود به پلیس گفته بود توسط پسر همسرش مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

این پسر جوان ۲۴ ساله به نام حمید رضا امیری صفت معروف به حمید صفت که خواننده رپ کشورمان هم است، ساعاتی بعد خود را به کلانتری ۱۴۵ معرفی کرد.

با انجام هماهنگی قضایی حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد و در بازجویی ها منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شد.

حمیدرضا در اعترافاتش گفت : سه شنبه هفته گذشته زمانی که وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش درگیر شد و من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و نمی دانم چه کسی او را به قتل رسانده است.

سرهنگ کاراگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی با اعلام این خبر گفت : پسر همسر مقتول در حال حاضر در اختیار اداره دهم قرار دارد و تحقیقات از وی ادامه دارد .

حمید صفت ( بیوگرافی و آزادی از زندان حمید صفت )

آزادی موقت

در خرداد ۹۷ اعلام شد یک تیم ۷ نفره پزشکی قانونی اعلام کرده است ۵۰ درصد علت مرگ مقتول مربوط به بیماری قبلی او بوده است، به این ترتیب حمید صفت با وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی موقتا از زندان آزاد شد تا با ادامه دادرسی رای نهایی صادر شود

همچنین برای اطلاع از اخرین اتفاقات آهنگ های حمید صفت به صفحه رسمی اینستاگرام به ادرس hamidsefat یا در گوگل با سرج دانلود آهنگ حمید صفت به سایت های معتبر از جمله ماهان موزیک مراجعه کنید…

اگر این مطلب مورد پسندتون بود به اشتراک بزارید و نظزات خود را در مورد این خواننده مطرح کنید. پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی نگاهی بر زندگی خواجه نصیر الدین طوسی؛ از تولد تا مرگ و معروف ترین آثار او نگاهی بر زندگی سهراب سپهری؛ زندگینامه این شاعر از تولد تا شهرت و مرگ او نگاهی بر زندگی سیمین بهبهانی؛ از تولد تا ازدواج و اشعار خاص او تا درگذشت و برخی از اشعار او