بیوگرافی پانته آ سیروس نقش بی بی مریم + زندگی شخصی و عکس های همسرش

پانته آ سیروس

پانته آ سیروس بازیگر و نقاش ایرانی است که در سریال بانوی سردار در نقش بی بی مریم ایفای نقش می کند. در این قسمت سایت روزانه بیوگرافی و عکس های پانته آ سیروس را آماده کرده ایم.

بیوگرافی پانته آ سیروس

پانته آ سیروس بازیگر، نقاش و مربی ایرانی متولد 1 فروردین سال 1353 در تهران است. او مدرک کارشناسی رشته طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دارد.

پانته آ سیروس

شروع بازیگری

نخستین تجربه سینمایی اش بازی در فیلم اینجا همه چیز خوب است به کارگردانی پوریا آذربایجانی بود که به دلیل بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مکمل زن را در جشواره فیلم یاس دریافت کرد.

پانته آ سیروس

نقاشی و برپا کردن نمایشگاه

فعالیت اصلی او نقاشی است و 28 سال است که نقاشی می کشد. او تا به جال نمایشگاه های متعددی از آثارش برپا کرده است که با استقبال روبرو شده است.

او فعالیت هنری را ابتدا با نقاشی شوع کرد. در سن 17 سالگی زیر نظر آیدین آغداشلو نقاشی رو شروع کرد. او بیشتر نقاشی هایش را از طبیعت الهام می گیرد.

پانته آ سیروس

همسر پانته‌ آ سیروس

هیچ اطلاعاتی از همسر او در اینترنت منتشر نشده است. از پانته آ سیروس و همسرش هیچ عکس دو نفره ای تا به حال در شبکه های اجتماعی دیده نشده است.

پانته آ سیروس

بازی در سریال بانوی سردار

پانته آ سیروس برای نقش بی بی مریم در سریال بانوی سردار انتخاب شده است. دلیل انتخاب او، بازی روان و تسلط به سوارکاری و شمشیر بازی اعلام شده است.

مطالب مشابه را ببینید!

نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی نگاهی بر زندگی خواجه نصیر الدین طوسی؛ از تولد تا مرگ و معروف ترین آثار او نگاهی بر زندگی سهراب سپهری؛ زندگینامه این شاعر از تولد تا شهرت و مرگ او