بیوگرافی نسیم پدراد + عکس های بازیگ زن ایرانی هالیوود و همسرش (دالیا در علاء الدین)

بیوگرافی نسیم پدراد

نسیم پدراد یکی از بازیگران و زنان ایرانی است که در هالیوود توانسته است بسیار موفق باشد و بتازگی در فیلم علاء الدین در نقش دالیا ایفای نقش کرده است در ادامه بیوگرافی و عکس های نسیم پدراد را آماده کرده ایم.

بیوگرافی نسیم پدراد

نسیم پدراد Nasim Pedradبازیگر زن ایرانی متولد 1 نوامبر سال 1981 در تهران است. او یکی از بازیگران سرشناس هالیوود است و عضو کادر برنامه ساتردی نایت لایو هم می باشد.

بیوگرافی نسیم پدراد

این بازیگر در ارواین کالیفرنیا زندگی می کند و دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه کالیفرنیای لس آنچلس است.

نام پدرش پرویز است و مادرش هم آراسته امانی است. این خانواده در سال 1984 و هنگامی که نسیم 2 ساله بود به آمریکا مهاجرت کردند.

بیوگرافی نسیم پدراد

او در سریال ER ایفای نقش کرده است. او در انیمیشن لوراکس و من نفت انگیز 2 هم گویندگی کرده است.

بیوگرافی نسیم پدراد

در سریال تلوزیونی آمریکایی ملکه های جیغ scream queens در نقش جیجی، وکیل انجمن کپا کپا تاو نقش آفرینی کرده است.

بیوگرافی نسیم پدراد

او در برنامه SNL هم ایفا نقش کرده است و آخرین بازی او هم در فیلم علاء الیدن در نقش دالیا بوده است.

بیوگرافی نسیم پدراد

مطالب مشابه را ببینید!

بیوگرافی علیرضا قربانی خواننده سبک سنتی (کارنامه هنری و زندگینامه شخصی او) بیوگرافی تام هنکس بازیگر پر افتخار هالیوودی؛ کارنامه هنری و زندگینامه شخصی بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده با استعداد (درباره زندگی شخصی و هنری او) نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او