بیوگرافی مهشید ناصری و همسرش هدایت هاشمی؛ عکس های شخصی و اطلاعات زندگی هنری

مهشید ناصری

بیوگرافی مهشید ناصری همسر هدایت هاشمی را در این بخش قرار داده ایم. مهشید ناصری بازیگر تئاتر و تلویزیون است و همسر دوم هدایت هاشمی است. در این بخش اطلاعات کاملی از زندگی شخصی این خانم بازیگری، داستان ازدواج و عکس های او و همسرش را آماده کرده ایم. با روزانه همراه باشید.

بیوگرافی مهشید ناصری

مهشید ناصری بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد 17 آبان سال 1367 در خانواده ای 5 نفره است.

او در ابتدا از تئاتر شروع کرد و در چندین نمایش هم حاضر شد و البته از سوابق تئاتر او اطلاعات کاملی موجود نیست.

مهشید ناصری

مهشید ناصری بازیگری را با حضور در کلاس ها و کارگاه های بازیگری در موسسه کارنامه و زیر نظر همسرش هدایت هاشمی و پیام دهکردی گذراند.

مهشید ناصری

ازدواج مهشید ناصری با هدایت هاشمی

مهشید ناصری در تاریخ 18 مهر ماه سال 1394 با هدایت هاشمی که یکی از بازیگران سینما، تلوبزیون و تئاتر است ازدواج کرده است. این دو در سال 1395 صاحب دختری به نام جانا شدند. هدایت هاشمی قبلا با نگار عابدی ازدواج کرده بود که حاصل ازدواج آنها دختری به نام اِما است.

مهشید ناصری

ماجرای آشنایی مهشید ناصری و هدایت هاشمی

هدایت هاشمی که از همسرش جدا شده بود در یکی از نمایش های تئاتر، یکی از شاگردان قدیمی خود که مهشید ناصری بود را دید و متوجه می شود که مهشید از همسرش جدا شده است. هدایت هاشمی به او پیشنهاد ازدواج می دهد و در ابتدا خانم مهشید ناصری نمی پذیرد زیرا او استاد تئاتر او بود و او را در قامت یک استاد می دید و نه همسر. ولی پس از چند وقت با هم ازدواج کردند. البته ماجرای دیگر که در بسیاری از سایت ها منتشر شده است این است که یکی از دوستان هدایت هاشمی عاشق مهشید ناصری می شود و می خواهد بیشتر با این خانم آشنا شود و از هدایت هاشمی مشاوره می گیرد، که در نهایت هدایت هاشمی خودش به این خانم حس عاشقی پیدا می کند.

مهشید ناصری

هدایت هاشمی کیست؟

هدایت هاشمی بازیگری ایرانی متولد 17 اسفند ماه سال 1353 در شهر سبزوار است و مدرک کارشناسی ارشد دارد و فعالیت خود را در زمینه سینما و بازیگری از سال 1377 با تئاتر آغاز کرد.

مهشید ناصری

بازی سریال زوج یا فرد

مهشید ناصری در سریال زوج یا فرد که نام اصلی آن مر قانون بود ایفای نقش کرد. این سریال در نوروز 98 پخش شد. در این سریال همسرش هدایت هاشمی هم ایفای نقش کرد.

مهشید ناصری

امیدواریم که بیوگرافی مهشید ناصری مورد توجه شما قرار گرفته باشد، می توانید با مراجعه به بخش بیوگرافی اطلاعات بیشتری در مورد دیگر هنرمندان بخوانید.

 

مطالب مشابه را ببینید!

نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی نگاهی بر زندگی خواجه نصیر الدین طوسی؛ از تولد تا مرگ و معروف ترین آثار او نگاهی بر زندگی سهراب سپهری؛ زندگینامه این شاعر از تولد تا شهرت و مرگ او