بیوگرافی مهشید جوادی؛ در مورد زندگی شخصی و هنری و عکس های همسرش

مهشید جوادی بازیگر خوش چهره و جوان بعد از چند سال فعالیت بازیگری با بازی در سریال آنام به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در نقش مارال به اوج شهرت رسید. در ادامه بیوگرافی مهشید جوادی را می خوانید.

بیوگرافی مهشید جوادی

مهشید جوادی بازیگر متولد سال 1374 در شهر ارومیه است. او مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد ارومیه دارد و البته در رشته بازیگری هم تحصیل کرده است. از سریال های معروف او می توان به سریال آنام اشاره کرد.

مهشید جوادی

همسر و ازدواج

مهشید جوادی هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است.

مهشید جوادی

شروع فعالیت

مهشید جوادی از زمان کودکی به بایگی علاقمند شد و فعالیتش را در شهر ارومیه با تئاتر شروع کرد و در سریال دریا ایفای نقش کرد.

نخستین بازی حرفه ای او در سریال آنام بود که شبکه سوم سیما پخش شد. او در مورد این کار می گوید که آدم خوش شانسی بودم که اولین کار حرفه‌ای من با آقای جواد افشار بوده است. او از ورودش به حرفه بازیگری گفته که من اتفاقی وارد عرصه بازیگری نشدم و قبل از ورود به این حرفه برنامه ریزی‌هایی مرتبط با این حرفه داشتم. مهشید جوادی فعالیت تئاتر خود در تهران را در سال ۱۳۹۲ آغاز کرد.

مهشید جوادی

نظرش در مورد بازی در سریال آنام

خانم جوادی نقش مارال را بسیار دوست داشته و گفته:” خوشبختانه سریال آنام مورد پسند عام قرارگرفت. من نقش مارال را عاشقانه دوست دارم، چون منو یاد بچگی‌ها و زندگی‌های شهرستانی قدیم می‌اندازد. او گفت قصه این سریال خیلی جذاب بود. وقتی به‌ عنوان بازیگر حتی ازدواج هم نکردی برایت خیلی خوشایند است که نقشی را بازی کنی که چند قدم از تو جلوتر است و با حضور در آن نقش می‌تواند مادر‌ بودن را هم تجربه کرده و لذت ببرد.

وی ادامه داد: هر شب سریال را می‌بینم و در حال حاضر صبر می‌کنم تا نقش خوبی مثل این سریال پیشنهاد شود. خانم جوادی ضمن بیان اینکه برای ایفای نقش مارال سوارکاری بلد نبودم و با اینکه بخشی از سوارکاری‌ها را بدلکار انجام می‌داد، اما من هم باید این فن را یاد می‌گرفتم و حتی دوشیدن شیر گاو را به خاطر بازی در این سریال به لطف دوستان و مربی که داشتیم یاد گرفتم و برایم خیلی لذتبخش بود.
مهشید جوادی

وی از بازیگر نقش زمان حال مارال (گلچهره سجادیه) می‌گوید:” او بازیگر بی نظیری است. زمانیکه متوجه شدم ایشان قرار است نقش میانسالی مارال را بازی کنند واقعا استرس گرفته بوده و نگران شدم و مدام می‌ترسیدم که نکند سکانس‌هایی که من بازی کردم را ببیند و بگوید خوب بازی نکرده! اما شنیدم که وقتی دیدند خیلی هم از کار من خوششان آمده و این برای من افتخار بزرگی است که ایشان نقش زمان حال مارال را خانم سجادیه بازی می‌کنند. وی در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی که برای آنام بوجود آمد، شما را نیز دچار مشکل کرد؟ گفت: به محض پایان بازی ام با من تسویه شد و خوش حساب بودند.

مهشید جوادی

علایق

این بازیگر به ورزش سوارکاری علاقه دارد و به دلیل بازی در سریال آنام توانست سوارکاری یاد بگیرد. او به پدرش، صادق هدایت و فروغ فرخزاد بسیار علاقه دارد. یه موسیقی سنتی علاقه دارد و با اینکه شاعر نیست گاهی متن های زیبا می نویسد.

مهشید جوادی

کارنامه هنری مهشید جوادی

سریال‌های تلویزیونی

  • ۱۳۹۶؛ سریال عمودی ها؛ به تهیه کنندگی فرهاد فرج نظام و کارگردانی محمد حجت ذیجودی؛ در نقش لیلا
  • ۱۳۹۶؛ آنام؛ به کارگردانی جواد افشار؛ در نقش مارال
  • ۱۳۹۵؛ دریا؛ به کارگردانی رامین اصغری قالقاچی
  • ۱۳۹۳؛ حورمت؛ رامین اصغری قالقاچی
  • ۱۳۹۷؛ سریال راه و بیراه؛ به کارگردانی داود بیدل؛ پخش از شبکه ۱
  • و…

امیدواریم بیوگرافی مهشید جوادی مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

مهشید جوادی

مطالب مشابه را ببینید!

نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی نگاهی بر زندگی خواجه نصیر الدین طوسی؛ از تولد تا مرگ و معروف ترین آثار او نگاهی بر زندگی سهراب سپهری؛ زندگینامه این شاعر از تولد تا شهرت و مرگ او نگاهی بر زندگی سیمین بهبهانی؛ از تولد تا ازدواج و اشعار خاص او تا درگذشت و برخی از اشعار او نگاهی بر زندگی خوارزمی دانشمند بزرگ ایرانی از تولد تا دستاوردها و اختراعات او نگاهی بر زندگی جلال آل احمد نویسنده و مترجم؛ زندگینامه او از تولد تا مرگ مشکوک و آثارش