بیوگرافی محمدرضا هدایتی + عکس همسر و اطلاعاتی از زندگی شخصی

محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی یکی از بازیگران طنز ایرانی است که خوانندگی هم می کند. در این بخش بیوگرافی، اطلاعات زندگی شخصی و هنری و عکس های او و همسرش را آماده کرده ایم.

بیوگرافی محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی بازیگر متولد 24 اردیبهشت سال 1352 در بندر چابهار است. او فارغ التحصیل رشته سینما است. او پس از بازیگری وارد عرصه خوانندگی هم شد و چندین آهنگ منتشر کرده است.

محمدرضا هدایتی

شروع بازیگری

او فعالیت بازیگری را برای نخستین بار به واسطه سریال مهران مدیری در سال 76 تجربه کرد. اوج شهرت او بازی در در نقش طغرل در سریال شب ها برره بود که به نوعی سکوی پرتاب او به حساب می آید و پس از آن پایه ثابت سریال های مهران مدیری شد.

محمدرضا هدایتی در بندر چابهار در سیستان و بلوچستان متولد شد. از همان دوران کودکی تتاتر شروع کرد.

محمدرضا هدایتی

مهاجرت به تهران

او در خرداد سال 74 به تهران آمد و در انتشارات مرغ امین مشغول به کار شد. در سال 74 نخستین نقش تئاتر را در نمایش گوریل پشاملو انجام داد.

در سال 78 نخستین همکاری با مهران مدیری را در سریال ببخشید شما تجربه کرد.

محمدرضا هدایتی

صداپیشه پسرعمه زا

او صداپیشگی هم کرده است. یکی از هنرهایش صداپیشگی است و در مجموعه کلاه قرمزی به جای شخصیت پسرعمه زا حرف می زند.

او به جز بازیگری و گویندگی، خوانندگی هم می کند. او تا به حال چندین تک آهنگ و یک البوم به نام برگ و باد را روانه بازار کرده است.

محمدرضا هدایتی

ازدواج و همسرش

محمدرضا هدایتی متاهل است و ازدواج کرده است و پسری به نام هامون دارد.

محمدرضا هدایتی

خوانندگی محمد رضا هدایتی

این خواننده موسیقی پاپ با اشاره به نحوه استقبال مردم از کنسرت های پاپ تصریح کرد:کارهای ما نشان می دهد که خیلی در فضای تکراری حرکت نکرده ایم. اگر به لحاظ محتوایی که حاکم بر بازار موسیقی پاپ ایران است نگاهی کنید شاید کار ما شبیه کارهای دیگران است اما ما در ملودی خیلی سخت گیری کردیم، کما اینکه تولید قطعه ای چون «از تو دلگیرم» که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان همراه بود در راستای همین سخت گیری ها انجام شد. به طور حتم اگر تکراری بود مخاطب آن را پس می زد.
محمدرضا هدایتی
وی در مورد خوانندگی اش اینگونه گفت:
صدای من یک صدای عاشقانه است که اصلا به درد آهنگ اعتراضی خواندن نمی خورد. صدای من یک صدای مهربان و عاشقانه است، صدای هوار کشیدن و اعتراض به وضع موجود نیست. این صدا یک صدای مهربان است که یک دلتنگی دارد که بیشتر جواب می دهد. بنابراین باید خودم بدانم که چه مدل کاری به صدای من می آید.
در این سالها دوستان بازیگری بودند که می خواستند خواننده شوند اما چون کارهای سنگینی را انتخاب می کردند کارشان نگرفت.
من در آلبوم جدیدم یک آهنگ بلوچی دارم و تصمیم دارم از این به بعد در هر آلبومی که تولید می کنم یک یا 2 قطعه از موسیقی استان سیستان و بلوچستان هم داشته باشم.

محمدرضا هدایتی

هدایتی درباره مشکلات برگزاری کنسرت خود در تهران گفت:
تنها مشکلی که برای برگزاری کنسرت داشتیم، جبهه ای بود که این روزها بر علیه من شکل گرفته است، اینکه فلانی بازیگر است و اصلا نباید بخواند. اما عقیده من چیز دیگری است، اینکه هر کسی که در هر زمینه ای استعداد دارد، چرا نباید از استعداد خود استفاده کند؟ اگر از استعداد استفاده نکنیم به خودمان خیانت کرده ایم.

مطالب مشابه را ببینید!

بیوگرافی تام هنکس بازیگر پر افتخار هالیوودی؛ کارنامه هنری و زندگینامه شخصی بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده با استعداد (درباره زندگی شخصی و هنری او) نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی