بیوگرافی فرزاد فرخ و همسرش؛ در مورد زندگی شخصی و هنری، آهنگ های معروف

بیوگرافی فرزاد فرخ

بیوگرافی فرزاد فرخ

فرزاد فرخ خواننده محبوب سبک پاپ کشورمان است او متولد 2 بهمن دهه شصت می باشد و نام اصلی او فرزاد امیر فرخی فرد است. مادرش آبادانی و پدرش اهل شیراز است. خودش نیز در حال حاضر ساکن تهران است.

بیوگرافی فرزاد فرخ

شروع فعالیت هنری

فرزاد فرخ فعالیت هنری خود را از سال 1380 با کلاس های گیتار شروع کرد، پس از مدتی به سمت پیانو رفت و در آخر هم شروع به آهنگسازی کرد و به سپس برای دیگران آهنگسازی کرد.

بیوگرافی فرزاد فرخ

همکاری با شرکت آوازی نو

فرزاد فرخ مانند ماکان بند، پازل بند و حمید هیراد قرارداد انحصاری با شرکت فرهنگی هنری آوازی نو دارد و زیر نظر این شرکت فعالیت دارد.

ساز تخصصی او گیتار است و به جز خوانندگی، آهنگسازی و نوازندگی هم می کند.

بیوگرافی فرزاد فرخ

دلیل خواننده شدن

او بسیار به آهنگسازی علاقه دارد. با اینکه در حرفه خوانندگی بسیار معروف شده است ولی هنوز هم به ساخت آهنگ علاقه دارد و ترانه سرایی هم می کند.

بیوگرافی فرزاد فرخ

همسر و ازدواج فرزاد فرخ

فرزاد برخ خواننده خوب کشورمان هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است.

بیوگرافی فرزاد فرخ

مشهور شدن

فرزاد فرخ در ابتدا دو آهنگ هوای تو و لبخند را با همکاری امیرعلی هدایت منتشر کرد. امیر علی کار میکس و مسترینگ موزیک را انجام می داد و همین دو آهنگ باعث مطرح شدن او شدند.

بیوگرافی فرزاد فرخ

گذراندن دوره تخصصی

فرزاد فرخ در مورد دورهای تخصصی می گوید:

 یک مدت زمان نسبتا طولانی تحقیقات در خصوص آهنگسازی و تنظیم آهنگ انجام داده ام و در این راستا حتی مدتی خارج از کشور در دوره های تخصصی شرکت کرده و آموزش دیده ام.

مطالب مشابه را ببینید!

نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی نگاهی بر زندگی خواجه نصیر الدین طوسی؛ از تولد تا مرگ و معروف ترین آثار او نگاهی بر زندگی سهراب سپهری؛ زندگینامه این شاعر از تولد تا شهرت و مرگ او