بیوگرافی سولماز غنی ؛ عکس های همسر و در مورد زندگی شخصی و هنری اش

 سولماز غنی

سولماز غنی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است که کارنامه درخشانی دارد و در سریال های موفقی ایفای نقش کرده است. او در این سریال ها در ژانرهای متفاوتی بازی کرده است. در این قسمت سایت روزانه بیوگرافی سولماز غنی، اطلاعات زندگی شخصی و هنری و عکس های او و همسرش را آماده کرده ایم.

بیوگرافی سولماز غنی

سلوماز غنی متولد سال 1356 در شهر تهران است.

او از دوران نوجوانی به بازیگری علاقه مند شد و از همان دوران در تئاتر بازی می کرد و این علاقه در وجودش رشد کرد. او بقدری در زمینه بازیگری حرفه ای شد که خیلی زود کارگردانان به او به پیشنهادهای مختلفی برای بازی در سینما و تلویزیون دادند.

 سولماز غنی

ازدواج و همسرش

او در سال 94 در طی یک ماجرای ساده با همسرش علی رحیمی آشنا شد. ماجرا از این قرار بود که:

در آن سال، شقایق فراهانی در فیلمی با عنوان “تجریش ناتمام” بازی کرد. به دلایلی این فیلم سینمایی به بخش اکران عمومی نرسید. فراهانی که علاقه زیادی به نمایش “تجریش ناتمام” داشت، این فیلم را در محفلی دوستانه در منزل شخصی خود به نمایش گذاشت. در این جمع دوستانه، بازیگرانی همچون سولماز غنی نیز حضور داشتند. طبق گفته‌های خانم غنی، علی رحیمی نیز در این مجلس حضور داشت و این ماجرا موجب آشنایی این دو نفر می‌شود. پس از این آشنایی و معاشرت‌های چند ماهه بعد از آن، سولماز غنی و علی رحیمی به یکدیگر علاقه‌مند شده و تصمیم به ازدواج می‌گیرند.
 سولماز غنی
سولماز غنی در مورد ازدواجش با علی رحیمی می‌گوید:
ازدواج ما در عین عاشقانه بودن عاقلانه بود؛ هر چند بخش عاشقانه کمی بیشتر خودنمایی می‌کرد.
من در ازدواج به حرف دلم گوش دادم. از علی حس زیبایی می‌گرفتم و می‌گیرم و در کنارش حس قشنگی دارم.
هر چند ممکن است در برخی مسائل اختلاف نظر‌هایی با هم داشته باشیم، اما از آنجایی نگاهمان در بیشتر موارد مثل هم است، اختلاف نظر‌ها به سرعت جای خود را به تفاهم و یک نظری می‌دهد.
من قبل از انتخاب علی، فاکتور‌ها و معیار‌هایی برای ازدواج داشتم، اما زمانی که با علی آشنا شدم، حس بسیار زیبایی در کنار او داشتم و متوجه شدم می‌توانم از برخی از معیارهایم کوتاه بیایم و آن‌ها را کنار بگذارم.
علی آهنگساز است و ساز‌های زیادی می‌نوازد. او می‌خواند و صدای خوبی دارد. زمانی که او در منزل تمرین می‌کند، از شنیدن صدای ساز و آواز خواندنش بسیار لذت می‌برم.
با آن که سال‌های زیادی نیست که ازدواج کرده ایم، اما بیشتر اوقات در کنار هم هستیم و در مورد مسائل مختلف با هم حرف می‌زنیم.
علی نیز سخت بودن شغل همسرش را تایید می کند و معتقد است که بازیگری شغلی مشکل است. می گوید از وقتی که سولماز مشغول کار است، حس و حال بهتری دارد و این حس زیبا بر زندگی مشترک آنها هم تاثیر می گذارد.

 سولماز غنی

شروع فعالیت

او فعالیت هنری اش را از سال 1380 با بازی در فیلم اتانازی به کارگردانی رحمان رضایی شروع کرد. در این فیلم او نقش یک بیمار قلبی را بازی کرد و به دلیل خوب ایفای کردن این نقش خیلی زود مشهور شد.

پس از این شروع موفق، او در فیلم تیک آف در سال 1381 به نویسندگی و کارگردانی آرش معبریان بازی کرد.

 سولماز غنی

عکس های جنجالی

پس از اینکه به شهرت رسید، عکس های بی حجاب جنجالی از او در فضای مجازی پخش شد. عکس های بی حجاب او در خارج از کشور و در حال سیگار کشیدن بود، ولی این تصاویر مانع کار او نشدند.

 سولماز غنی

آثار سینمایی

  • فیلم سینمایی اتانازی به کارگردانی رحمان رضایی، سال ۱۳۸۰
  • فیلم سینمایی تیک آف به کارگردانی آرش معیریان، سال ۱۳۸۱
  • فیلم سینمایی رضا به کارگردانی علیرضا معتمدی، سال ۱۳۹۶

 سولماز غنی

آثار تلویزیونی

  • با من بمان به کارگردانی حمید لبخنده، سال ۱۳۷۹
  • هزاران چشم بمان به کارگردانی کیانوش عیاری، سال ۱۳۸۰
  • تب سرد به کارگردانی علیرضا افخمی، سال ۱۳۸۲
  • پایان نمایش به کارگردانی بهمن زرین پور، سال ۱۳۸۴
  • سرنوشت به کارگردانی محمدرضا زهتاب، سال ۱۳۸۶
  • خون بها به کارگردانی جواد مزدآبادی، سال ۱۳۸۹
  • پنج کیلومتر به کارگردانی علیرضا افخمی، سال ۱۳۸۹
  • سقوط آزاد به کارگردانی علیرضا امینی، سال ۱۳۹۰
  • دردسر‌های عظیم به کارگردانی برزو نیک نژاد، سال ۱۳۹۴
  • دردسر‌های عظیم ۲ به کارگردانی برزو نیک نژاد، سال ۱۳۹۶
  • پنچری به کارگردانی برزو نیک نژاد، سال ۱۳۹۶

 سولماز غنی

امیدواریم بیوگرافی سولماز غنی و عکس های او و همسرش مورد توجه شما قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه را ببینید!

بیوگرافی علیرضا قربانی خواننده سبک سنتی (کارنامه هنری و زندگینامه شخصی او) بیوگرافی تام هنکس بازیگر پر افتخار هالیوودی؛ کارنامه هنری و زندگینامه شخصی بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده با استعداد (درباره زندگی شخصی و هنری او) نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او