بیوگرافی سدا تورکمن؛ بیوگرافی و عکس های این بازیگر و همسرش

سدا تورکمن

بیوگرافی سدا تورکمن

بیوگرافی سدا تورکمن Seda Türkmen متولد 11 دی ماه سال 1364 در ازمیر ترکیه است.

تحصیلات

او فارغ التحصیل رشته تئاتر در دانشگاه دولتی است. او در کلاس های تئاتر هم شرکت کرده است.

او به صورت یک بازیگر حرفه ای در شهر ازمیر و استانبول در تئاتر حاضر شده است.

سدا تورکمن

فعالیت مدلینگ

او به عنوان مدل هم فعالیت داشته است. در دوران دانشجویی مدت کوتاهی با آژانسهای مد در ازمیر همکاری داشته است و پس از آن وارد دنیای بازیگری شده است.

سدا تورکمن

نخستین تجربه بازیگری

سدا تورکمن برای نخستین بار در سال 2010 با سریال Papatyam وارد دنیای بازیگری شد و پس از آن در فیلم و سریالهای مختلف ایفای نقش کرد.

از سریالهای معروفی که او در آنها ایفای نقش کرده است سریال فاتیح هاربیه است که در کنار بازیگرانی مانند آصلیهان اتاگور بازی کرده است.

 

مطالب مشابه را ببینید!

نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی نگاهی بر زندگی خواجه نصیر الدین طوسی؛ از تولد تا مرگ و معروف ترین آثار او نگاهی بر زندگی سهراب سپهری؛ زندگینامه این شاعر از تولد تا شهرت و مرگ او