بیوگرافی سارا صوفیانی + زندگی شخصی و ازدواج با مردی که 28 سال از او بزرگتر است

سارا صوفیانی

سارا صوفیانی بازیگر زن ایرانی است که متولد سال 1364 است. نکته خاصی که در بیوگرافی او وجود دارد ازدواج با فردی است که 2 سال از او بزرگتر است. همیش امیرحسین شریفی 28سال از او بزرگتر است. در این بخش بیوگرافی کامل سارا صوفیانی را می خوانید.

بیوگرافی سارا صوفیانی

سارا صوفیانی 26 فروردین 1364 متولد شد و اولین بار در سال 77 با بازی در یک نمایش به دنیای هنر راه یافت و سال 88 با دفتر فیلمسازی به مدیریت همسرش امیرحسین شریفی آشنا شد و با بازی در سریال خانه بی پرنده به دنیای تلویزیون راه یافت و یکسال بعد زندگی مشترکش را آغاز کرد.

نحوه شروع بازیگری

وی دوران دبستان به بازیگری علاقه داشته تا اینکه در سال ۱۳۷۷ برای بازی در نمایش نگین انتخاب و وارد هنر می شودو با گذشت ۸ ماه از قعالیت هنری به هفدهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می کند.

سارا نازپرور صوفیانی علاوه بر فعالیت هنری تحصیلات خود را در رشته مورد علاقه اش تاریخ تمدن ادامه می دهد و پس از اخذ لیسانس در سال ۸۷ از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آذر ماه سال ۸۸ با دفتر آفاق فیلم با مدیریت امیرحسین شریفی آشنا و با بازیگری در سریال خانه بی پرنده بازیگری را شروع میکند.

وی با سریال روزهای بیقراری توانست به خوبی شناخته شود. او در این سریال نقش سار را ایفا می نماید که یکی از کاراکترهای اصلی داستان می باشد.

همسرش امیرحسین شریفی

امیرحسین شریفی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون 5 اردیبهشت 1336 در اصفهان متولد شد و تابحال به عنوان تهیه کننده در آثار سینمایی و تلویزیونی زیادی حضور داشته است و در چندین فیلم هم به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت.

سارا صوفیانی

عاشقانه سارا صوفیانی و همسرش امیرحسین شریفی

سارا صوفیانی بازیگری که اغلب مخاطبان تلویزیون او را با نقش سارا در سریال روزهای بیقراری می شناسند همسر امیرحسین شریفی بازیگر و تهیه کننده سینما است.
خانم بازیگر و همسرش با وجود اختلاف سنی 28 ساله ، ده سال پیش زندگی عاشقانه ای را آغاز کردند و در دهمین سالگرد ازدواجشان از خوشبختی و زندگی خوبی که در کنار یکدیگر دارند صحبت کردند.

سارا صوفیانی

سالگرد ازدواج سارا صوفیانی و همسرش و واکنش به حواشی اختلاف سنی شان

سارا صوفیانی و همسرش در دهمین سالگرد ازدواجشان با انتشار ویدئویی از خوشبختی و زندگی عاشقانه شان گفتند و به صورت غیرمستقیم پاسخی به انتقادها از اختلاف سنی 28 ساله شان دادند.

سارا صوفیانی

عکسی از سارا صوفیانی و همسرش در دهمین سالگرد ازدواجشان

در این ویدئو که در صفحه سارا صوفیانی منتشر شده آمده است :سلام به همه عزیزان ، امروز دهمین سالگرد ازدواج ما است و ما همچنان در سفر هستیم در شهر زیبای فرانکفورت. میخواستم بهتون بگم که این 10 سال برای من به اندازه 10 روز گذشت ، برای همه شما از صمیم قلب یک زندگی با عشق آرزو میکنم.

امیرحسین شریفی هم در ادامه صحبت های همسرش گفت :من هم سلام عرض میکنم خدمت شما و به سارا سالگرد ازدواجمون رو تبریک میگم این 10 سال اگر برای ایشون 10 روز گذشت برای من به اندازه 5 روز گذشته و من برای شما آرزو میکنم که کنار هم خوب و شاد باشید و ما کاری به حرف کسی نداریم و ما زندگیمون رو میکنیم و دوست داریم همه خوب و شاد باشند و در زندگی کسی هم دخالت نمیکنیم.

ماجرای ازدواج

ماجرای ازدواج سارا صوفیانی و همسرش امیرحسین شریفی به دلیل اختلاف سنی 28 سالهاست که با حواشی زیادی همراه بوده اما این زوج همچنان به زندگی عاشقانه خود ادامه میدهند و از بودن در کنار هم احساس آرامش و شادی دارند.

این زوج در سال 1389 زندگی مشترک خود را آغاز کردند و امسال دهمین سالگرد ازدواجشان را با خوشی در کنار هم جشن گرفتند.

سارا صوفیانی

سریال روزهای بیقراری که سال 95 از شبکه سه سیما پخش شد یکی از فیلم های مشترک خانم بازیگر و آقای تهیه کننده است.

صوفیانی 3 e1558793995254

مطالب مشابه را ببینید!

نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی نگاهی بر زندگی خواجه نصیر الدین طوسی؛ از تولد تا مرگ و معروف ترین آثار او نگاهی بر زندگی سهراب سپهری؛ زندگینامه این شاعر از تولد تا شهرت و مرگ او نگاهی بر زندگی سیمین بهبهانی؛ از تولد تا ازدواج و اشعار خاص او تا درگذشت و برخی از اشعار او