بیوگرافی رامانا سیاح؛ زندگی شخصی و عکس های رامانا سیاح بدل آنجلینا جولی

رامانا سیاح

در این بخش بیوگرافی دختر ایرانی به نام رامانا سیاح را قرار داده ایم که شباهت زیادی به آنجلینا جولی دارد و گفته می شود که بدل ایرانی آنجلینا جولی است. در ادامه اطلاعات زندگی شخصی و عکس های این هنرمند را مشاهده می کنید.

بیوگرافی و عکسهای رامانا سیاحی بدل ایرانی انجلینا جولی در ایرناک

بیوگرافی رامانا سیاح

رامانا سیاح بازیگر ایرانی زاده سال 1369 در شهر تهران است. این دختر ایرانی در دوران کودکی به همراه خانواده به کانادا مهاجرت کرد و دوران کودکی را در آنجا گذراند.

رامانا سیاح

رامانا سیاح به دلیل شباهت زیادی که به آنجلینا جولی دارد معروف شده است. با مشاهده عکس های او پی می برید که به آنجلینا جولی بسیار شبیه است.

رامانا سیاح

او اخیرا در فیلم ایرانی شاخ کرگدن در نقش آنجلینا جولی بازی کرده است. او در کشور کانادا به حرفه مدلینگ مشغول است.

رامانا سیاح

مطالب مشابه را ببینید!

نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی نگاهی بر زندگی خواجه نصیر الدین طوسی؛ از تولد تا مرگ و معروف ترین آثار او نگاهی بر زندگی سهراب سپهری؛ زندگینامه این شاعر از تولد تا شهرت و مرگ او