بیوگرافی دنیز بولیشیک؛ بیوگرافی و عکس های بازیگر نقش نفیسه در سریال پرنده های بی بال

دنیز بولیشیک

دنیز بولیشیک بازیگر زن زیبای اهل ترکیه است که به دلیل بازی در سریال پرنده های بی بال بسیار به شهرت رسید. در این قسمت بیوگرافی او به همراه عکس ها همسرش را قرار داده ایم.

بیوگرافی دنیز بولیشیک

دنیز بولیشیک(به ترکی استانبولی deniz bolişik) زاده سال 1982 در آنکارا است.

تحصیلات

او مدرک بازیگری را از دانشگاه حاستپه (hacettepe) گرفته است. او به جز بازیگری، رقص باله را هم آموخته است و تنیس هم یکی از ورزشهایی است که دنبال می کند.

دنیز بولیشیک

علایق

به زبان انگلیسی مسلط است و کلاس های تانگو و رقص های محلی را هم گذرانده است.

شروع بازیگری

دنیز بولیشیک در سال 2001 در فیلمهایی مانندن با دخترم ازدواج می کنید و و zoraki hekim moliere که کارگردانی این فیلم ها برعهده موزافر ایزقو بوده ایفای نقش کرده است.

دنیز بولیشیک

اجرا

او در سال 2007 در برنامه ayrilik حضور پیدا کرد. در سال 2016 در شبکه کانال دی در برنامه های بال های شکسته به عنوان مجری حاضر شد.

دنیز بولیشیک

بازی درسریال پرنده های بی بال

او پس از بازیگر در سریال پرنده های بی بال در جزو بازیگرانی شد که بسیار به شهرت رسیدند. البته او قبلا تئاتر هم کار کرده است.

 

مطالب مشابه را ببینید!

بیوگرافی تام هنکس بازیگر پر افتخار هالیوودی؛ کارنامه هنری و زندگینامه شخصی بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده با استعداد (درباره زندگی شخصی و هنری او) نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی