بیوگرافی دنیا جهانبخت؛ عکسهای دنیا جهانبخت دختر معروف اینستاگرام و در مورد زندگی شخصی

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت یکی از سلبریتی های مشهور در اینستاگرام است که با حرکات و رفتار عجیبی که داشته است همیشه سوژه سایتهای زرد بوده است. از خودکشی برای ساسی مانکن گرفته تا ماجرای شکست عشقی، همه باعث جذب تعداد زیادی فالوور شده است. در ادامه بیوگرافی کامل دنیا جهانبخت و عکس های این خانم معروف را آماده کرده ایم.

بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان ماه سال 1368 در شهر تهران است و یکی از سلبریتی های معروف اینستاگرام است. او مدرک کارشناسی گرافیک دانشگاه آزاد را دارد.

دنیا جهانبخت

خانواده

دنیا جهانبخت در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد که پدرش خیلی زود فوت کرد. وضعیت مالی آنها نسبتا خوب است و او در حال تلاش برای گرفتن ویزای آمریکا است.

نام اصلی او زهرا است و یکی از کاربران در مورد ثروت او سوال پرسید که او گفت:

خدا رو شکر من من خانواده ام اوضاع مالی خوبی دارند و خانواده ام منو ساپورت می کنند دنیا جهانبخت که در حال حاضر در ترکیه به سر می برد از مقصد جدیدش گفت و این که قرار نیست در ترکیه بماند به گفته بعضی از آشنایان دنیا مقصد جدید او آمریکاست ودر حال حاضر منتظر پاسخ سفارت است دنیا همچنین اضافه کرد که چون تازه مهاجرت کرده است نمی تواند شغلی داشته باشد و قرار نیست در ترکیه بماند و بعد از تر ترکیه نخستین هدف وی تحصیلش است .

دنیا جهانبخت

علایق و آرزوها

او می گوید که آرزوی مادی ندارد و بیشتر آرزوهایش جنبه عاطفی دارند. در ابتدا آرزوی سلامتی مادرش را دارد و سپس آرزو دارد به کسی برسد که خیلی دوستش دارد (تا به حال بیش از 5 نفر را دوست داشته است!). او آرامش را به هر چیزی در زندگی ترجیح می دهد.

دنیا جهانبخت

عشق به ساسی

آغاز شهرت او با عشق به یک خواننده شروع شد. او با انتشار عکس و فیلم از عشق آتشین خود به ساسی مانکن شروع به کار کرد. عشق او به صورت کامل یک طرفه بود و از همان ابتدا معلوم بود که هدف او جذب فالوور است.

پس از اینکه ساسی مانکن هم به نیت او پی برد، به او اصلا محل نمی گذاشت تا اینکه دنیا در اقدامی مضحک شروع به خودکشی کرد و کلیپش را منتشر کرد.

همین کلیپ جنجالی از عشق دروغین او به ساسی مانکن باعث جذب میلیونی فالوور شد و حالا تعداد دنبال کننده های او به بیش از 4 میلیون نفر رسیده است.

دنیا جهانبخت

فوت پدر

دنیا جهان بخت که پدرس بدلیل بیماری فوت کرده است می گوید :

قهرمان زندگی من مامانم هست، امیدوارم همیشه سلامت و سالم باشه و سایه اش بالا سرم باشه، و این که سلامتی مامانم همه ی چیز منه ؛ پدرم چند سال پیش از دنیا رفته است.

دنیا جهانبخت

شروع فعالیت با فیس بوک

قبل از اینکه اینستاگرام همه گیر شود، او فعالیتش را در فیس بوک شروع کرده بود و در فیس بوک بسیار معروف بود. او در سن 18 سالگی عکس ها و فیلمهایش را در Facebook منتشر می کرد.دنیا جهانبخت

 

مهاجرت

پس از پایان تحصیلات دانشگاه او با خانواده اش به ترکیه مهاجرت کرد. او در این مورد می گوید:

خداروشکر من خانوادم اوضاع مالی خوبی دارند و منو ساپورت میکند، قصد دارد بعد از مدتی اقامت در ترکیه به ایالات امریکا مهاجرت کند و مدتهاست در نوبت بررسی مدارکش در سفارت این کشور می باشد؛ یکی از هدف های آینده دنیا جهانبخت زندگی در آمریکاست.

 

ازدواج دنیا جهانبخت

در مورد ازدواج او شایعه های زیادی منتشر شده است. او پس از انتشار عکسی نصف و نیمه از خودش و یک پسر، ادعا کرد که این نامزدش است. به نظر می رسد که نامزد او یکی از بچه پولدارهای ایرانی است که برای یکی از مناسبتهای خاص برای دنیا یک خودروی گران قیمت خریده است.

 

غذای مورد علاقه

او می گوید که آشپزی اش خیلی خوب است و اگر حوصله داشته باشد می تواند غذاهای خوشمزه ای از جمله ماکارونی، فسنجون، قورمه سبزی و … را درست کند.

 

بهترین و بدترین لحظات زندگی

او می گوید که فوت پدرش یکی از بدترین لحظات عمرش بوده است. بهترین لحظه عمرش هم لحظه ای بوده است که ساسی مانکن برای او یک دسته گل فرستاده است!

 

 

استقلالی

او به تیم استقلال علاقه دارد و از باشگاه های خارجی هم به تیم بارسلونا علاقه دارد.

تیم مورد علاقه من استقلال هست البته داخلی ؛ باشگاه خارجی هم بارسلونا هست چهار تایی دیگه استقلالی هستم و میمونم به فوتبال خیلی دلبستگی دارم مرسی که به ویس هایم گوش کردید دوستتون دارم خدانگهدار.

 

فعالیت در اینستاگرام

او به صورت مرتب در اینستاگرام فعالیت دارد و گفته می شود که سایت شرطبندی هم دارد. او مدل هم است ولی از این راه درآمد زیادی ندارد. گفته می شود که می خواهد وارد دنیای خوانندگی شود.

 

مطالب مشابه را ببینید!

نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی نگاهی بر زندگی خواجه نصیر الدین طوسی؛ از تولد تا مرگ و معروف ترین آثار او نگاهی بر زندگی سهراب سپهری؛ زندگینامه این شاعر از تولد تا شهرت و مرگ او