بیوگرافی تیموچین اسن + عکس های همسرش و اطلاعات زندگی هنری و شخصی

تیموچین اسن

بیوگرافی تیموچین اسن بازیگر سریال گلپری

تیموچین اسن بازیگر نقش غدیر یا قادر در سریال گلپری است که به دلیل بازی در این نقش این روزها در ترکیه بسیار معروف شده است.

تیموچین اسن بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 آگوست سال 1974 در آدانا است. پدر و مادر او وکیل هستند و او فرزد برزرگ خانواده است.

خانواده

مادرش نهال و پدرش اوستون از وکلای معروف ترکیه هستند. خانواده او ترکی الاصل هستند و این باعث خوشحالی تیموچین است.

مهاجرت به آمریکا

او پس از پایان دبیرستان در رشته کنرواتور تئاتر در دانشگاه دولتی تحصیل کرد. سپس در دانشگاه معماری استانبول هم تحصیل کرد. او دوره های بازیگری تئاتر را در ایتالیا و کالیفرنیا گذراند و در دانشگاه کالیفرنیا سینما خوانده است.

تیموچین اسن

برگشت به ترکیه

پس از پایان تحصیلات در آمریکا به کشور ترکیه برگشت و فعالیتش را در تلویزیون و سینمای ترکیه شروع کرد. او در فستیوال فیلم آنتالیا در چند دوره بهترین بازیگر مرد شده و جایزه گرفت.

شغل دوم

تیموچین اسن یک فروشگاه بزرگ زنجیره ای دارد که لوازم بهداشتی در آن به فروش می رسد و درآمد زیادی دارد.

تیموچین اسن

خوانندگی

او خواننده است و نخستین آلبومش را در سال 2011 منتشر کرده است. فعالیت بازیگری را از سال 2004 در حوزه تئاتر و تلویزیون شروع کرد و در سینما هم فعال است.

ازدواج و همسرش

او همسر بلیگی تورو است و آنها یک دختر دارند. موهای تموچین سیاه رنگ و چشمانش قهوه‌ای وزنش 79 کیلو و قدش 187 سانتی متر است. قدبلند و استایل مانکنی او باعث شده تا یکی از گرانترین هنرپیشه‌های ترکیه باشد.

تیموچین اسن

بازی در سریال گلپری

سریالی از او در کنار نورگل یشیلچای بازی کند او نقش مقابل نورگل در سریال گلپری را دارد. او در نقش فاریالی در سریال تقاطع هم ایفای نقش کرده است.

مطالب مشابه را ببینید!

بیوگرافی تام هنکس بازیگر پر افتخار هالیوودی؛ کارنامه هنری و زندگینامه شخصی بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده با استعداد (درباره زندگی شخصی و هنری او) نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی