بیوگرافی فرشته حسینی و همسرش +عکس های خانوادگی و در مورد زندگی شخصی و هنری

 فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد سال 1376 در کشور ایران است او بازیگر افغال سینمای ایران و افغانستان است.

 فرشته حسینی

خانواده

پدر و مادرش مهاجران افغانستانی بودند و او در شهر تهران متولد شد و با ایرانیان بزرگ شده است.

 فرشته حسینی

شرکت در کلاس بازیگری

او در کلاس های بازیگری اصغر محبی بازیگر پیشکسوت ایرانی شرکت کرده است. او به مدت ده سال در کلاس های اصغر محبی و خانم نصیر پور بازیگری را آموخته است.

به دلیل بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنواره بین المللی فیلم مراکش توانست جایزه بهترین بازیگر زن را به دست آورد.

 فرشته حسینی

همسر فرشته حسینی و ازدواج

فرشته حسینی به نظر می رسد که مجرد است زیرا تا به حال هیچ عکس و یا خبری از ازدواج او منتشر نشده است.

 فرشته حسینی

شروع فعالیت

نخستین بار او در فیلم مستند من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 ایفای نقش کرد. دومین تجربه فرشته حسینی بازی در فیلم رفتن نوید محمدی بود که در مراسم اسکار 2016 نماینده سینمای افغانستان بود.

 فرشته حسینی

شروع بازیگری

او بازیگری را از تئاتر شروع کرد و در نمایش های مختلفی همچون شازه کوچولو، دوسیه، من ماهی سیاه کوچولو هستم، جنبش مبارزه علیه خشنوت زنان و من موجود احساساتی هستم ایفای نقش کرده است.

فرشته حسینی به جز بازی در فیلم و تئاتر در مستند های مختلف هم بازی کرده است که از می توان به من یک بازیگر شادم به کارگردانی سامره رضایی، رفتن به کارگردانی نوید محمودی اشاره کرد و همچنین تعداد فیلم کوتاه هم بازی کرده است.

 فرشته حسینی

او در فیلم سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی ایفای نقش کرده است. در این فیلم در کنار بازیگرانی معروفی همچون بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، رعنا آزادی ور و محمدرضا غفاری ایفای نقش کرده است.

 فرشته حسینی

حضور در ایران و حواشی آن

فرشته حسینی یکی از بازیگران افغانی الاصل است که در مورد حضور در ایران در صفحه اینستاگرامش نوشته است:

من فرشته حسینی
متولد ایرانم از پدر و مادری افغانستانی.
چی باعث میشه کسی فکر بکنه من نباید از حقوق انسانی بهره‌مند باشم؟
کی تصمیم میگیره که اجازه ی داشتن عزت نفس، حقوق برابر و آرامش رو به من نده ؟
چی باعث میشه وقتی میخواید کسی رو مسخره کنید بگید “ مثل افغانیا” می‌مونه؟
چی توی من وجود داره که شمارو انقدر آزار میده؟
چی باعث میشه به من بی احترامی کنید؟
چی باعث میشه انقدر بی رحم باشیم نسبت به هم؟
نژاد؟
کی تعیین کرده این مرزای احمقانه رو؟
این مرز ها قرار نیست که تعیین بکنه که چه کسانی رو باید دوست داشته باشیم و از چه کسایی متنفر باشیم بدون اینکه ارتباطی برقرار شده باشه.
قرار نیست هیچ مرزی مانع عشق ورزیدن و احترام بشه

این پست با واکنش های مثبتی روبرو شد و بازیگرانی همجون سحر دولتشاهی، اشکان خطیبی از او حمایت کردند.

 فرشته حسینی

بازگشت به افغانستان

او می گوید که به فکر برگشت به کشور افغانستان بود و می خواست که در آنجا ادامه فعالیت بدهد ولی شرایط کشورش را مهیا نمی بیند و معتقد است که برای او مانع تراشی کردند که نتواند برگردد.

 فرشته حسینی

 

مطالب مشابه را ببینید!

بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده با استعداد (درباره زندگی شخصی و هنری او) نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی نگاهی بر زندگی خواجه نصیر الدین طوسی؛ از تولد تا مرگ و معروف ترین آثار او