بیوگرافی صدف طاهریان؛ عکسهای شخصی صدف طاهریان، زندگی شخصی و هنری

صدف طاهریان

در این مطلب بیوگرافی صدف طاهریان را قرار داده ایم که یکی از بازیگران سابق است و هم اکنون به خارج از ایران مهاجرت کرده است و به عنوان مدل فعالیت دارد. در ادامه عکسهای او و اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او را می خوانید.

بیوگرافی صدف طاهریان

صدف طاهریان متولد تیر سال 1367 در تهران است. او در رشته معماری تحصیل کرده است و همزمان با تحصلات در کلاسهای بازیگری هم شرکت کرده است و خیلی زود توانسته است که ایفای نقش کند.

صدف طاهریان

کناره گیری از بازیگری

او می گوید که به دلیل روابط بیشرمانه در سینما، از بازیگری کناره گیری کرده است. پس از تلاشهایی که داشت و به نتیجه نرسید به خارج از کشور رفت و حالا یکی از مدل های معروف در خارج است.

ازدواج صدف طاهریان و همسرش

از او تصاویری با مردان مختلف که همگی بازیگر و خواننده هستند منتشر شده است ولی او هنوز ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد است.

صدف طاهریان

مهاجرت به خارج

او پس از اینکه از جو سینمایی در ایران به ستوه آمد به خارج از کشور مهاجرت کرد و حالا در کشور ترکیه و امارات متحده عربی زندگی می کند. صدف یکی از مدلهای معروف در اینستاگرام است.

صدف طاهریان

او هنگامی که در ایران بود عکسهای بدون حجاب از خودش را منتشر کرد و ادها کرد که اینستاگرامش هک شده است و حتی کلیپی منتشر کرد و گفت که این تصاویر از او دزدیده شده است. همین باعث شد که او به تیتر اول رسانه های تبدیل شود و تعداد زیادی فالوور جذب کند و تبدیل به یکی از شاخهای مجازی شود.

صدف طاهریان

واکنش بازیگران به اظهارات وی

بعضی از سلبریتی ها مانند نیوشا ضیغمی او را الکی معروف خطاب کردند و عقیده دارند که او اصلا بازیگر مهمی نبوده است که صدف در جواب گفته است:

 من در ایران نه معروف بودم و نه ادعایی داشتم به غیر از اطرافیانم کسی نمی دانست من بازیگر هستم، بازیگر بودن من بعد از انتشار عکس هایم پر رنگ شد.

صدف طاهریان

خانم فقیهه سلطانی هم در مورد روابط پشت پرده ای که صدف طاهریان افشا کننده آن بود بیان کرد:

متاسفانه این موضوع حقیقت دارد، اما خانم سلطانی از روند ادامه کار طاهریان تعریفی نکرده اند و ایشان این راه صدف طاهریان را محترمانه نقد کرده اند. این بود مروری بر زندگی نامه و حواشی صدف طاهریان یکی از سلبریتی های معروف و پر حاشیه ایرانی.

صدف طاهریان

در آخر کلام باید بگوییم:

قطعا هر کسی خودش حق انتخاب چگونه زندگی کردن، و همین طور بدون انتخاب و اختیار انسان معنایی ندارد، هر کس خود پاسخگوی رفتارها و کارهایش می باشد. جهان بدون تفاوت ها و تضادها معنایی ندارد. در پایان مصاحبه ای از خانم صدف طاهریان را به همراه هم مرور می کنیم.

صدف طاهریان

او در مورد علاقه به بازیگری گفته است:

من از بچگی عاشق ادا در آوردن بودم. بازیگری رو خیلی دوست داشتم، یادم می یاد جلو آیینه و دیوار ادای خواننده ها رو در می آوردم. تا زمانی که با یک کارگردان آشنا شدم و اون موقع خیلی سن من کم بود. مادرم بهشون گفت که: دختر من بازیگری رو خیلی دوست داره، ایشون هم گفتند که دختر شما هر وقت وارد دانشگاه شدند و خودشون راه زندگی رو انتخاب کردن می تونن بازیگر بشن.

صدف طاهریان

در ادامه در مورد دانشگاه و رفتن به کلاسهای بازیگری می گوید:

من بعد از اون موقع و با گذشت زمان فراموشم شد و هدفم فقط دانشگاه رفتن بود، بعد از اینکه وارد دانشگاه معماری شدم، دوباره شروع کردم و دنبال کلاس های بازیگری گشتم. یادم میاد اون موقع خیلی خجالتی بودم، منزوی بودم و وقتی کلاس ها رو دیدم و فهمیدم همه گروهی کار می کنن یکم برام سخت بود اینکه بخوام جلوی این همه آدم حرف بزنم یا نقش بازی کنم.

معرفی شدم به یک خانومی که اسمی ازشون نمی برم ایشون جمله قشنگی به من گفتند: بازیگر باید مثل حریر باشه، هر وقت بلندش می کنی و روی هوا و ولش می کنی، باید یه جور رو زمین شکل بگیره. بعد از 15 جلسه کار با ایشون، من رو به یک موسسه سینمایی معرفی کردند. و اونجا نقطه آغاز من بود، من هر روز می رفتم پشت صحنه و بازیگران رو نگاه می کردم، اون موقع من 18 سالم بود.

مدتی بعد به من گفتند 2 پلان توی یک صحنه بازی کنم، فیلم سلام بر عشق بود و من 2 پلان بازی کردم.به گزارش پارس ناز بعد فیلمی بود به نام موارد مشکوک که نقش اصلی رو داشتم اما مجوز پخش نگرفت. راجع به مصاحبه اولم که کلی حواشی ازش بیرون اومد باید بگم: وقتی من گفتم مشکلاتی با سینمای ایران داشتم و نتونستم قبول کنم، منظورم این نبود که من اون موقع نسبت به هیچ کس رابطه احساسی و عاطفی نداشتم.

بلکه منظورم این بود که من با رابطه های غیر اخلاقی که سد بزرگ رسیدن به نقش و شهرت بودند مخالفت داشتم و من این روابط رو نمی تونستم تحمل کنم، و البته این رو هم بگم که این پیشنهادها کم نبودند. من اگه الان با یک عکاس کار می کنم دلیل بر رابطه من با اون عکاس نمیشه! یک عکاس فقط و فقط به کارش فکر می کنه.

این طرز فکر و هجوم تخیلات و داستان های بی پایان در ذهن مردم خوب نیست. این که از کشورم رفتم به خاطر این بود که: در آخرین تلاشم برای بازیگری رفتم پیش یک کارگردان صاحب اعتبار و دیدم باز همون آش و همون کاسه، دیدم من نمی تونم و از کشور خارج شدم. این تنها راه ادامه فعالیت هنری بود، اون طور ادامه دادنی که خودم می خواستم. در آخر هم برای کامنت گذاران عزیز و فحاش های مجازی یک آرزو دارم:

آرزو می کنم اینقدر خوشبخت بشید و زندگی تون خوب باشه که دیگه درگیر حاشیه نباشید و پست های من و هم چنین اسم صدف طاهریان شما رو آزار نده، آرزوی موفقیت براتون دارم. شما عزیزان اگر باز هم تمایل دارید با سلبریتی های ایرانی و سبک زندگی شان بیشتر آشنا شوید، می توانید از لینک های زیر استفاده کنید و هم چنان میهمان ما باشید.

مطالب مشابه را ببینید!

نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی نگاهی بر زندگی خواجه نصیر الدین طوسی؛ از تولد تا مرگ و معروف ترین آثار او نگاهی بر زندگی سهراب سپهری؛ زندگینامه این شاعر از تولد تا شهرت و مرگ او نگاهی بر زندگی سیمین بهبهانی؛ از تولد تا ازدواج و اشعار خاص او تا درگذشت و برخی از اشعار او