بیوگرافی ستاره اسکندری و همسرش + عکس های متفاوت و در مورد زندگی شخصی

ستاره اسکندری

بیوگرافی ستاره اسکندری

ستاره اسکندری بازیگر متولد 25 خرداد ماه سال 1353 در شهر تربت خیدریه است و دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی است و به دلیل علاقه ای که به بازی در تئاتر داشت دیگر ادامه تحصیل نداد. ستاره اسکندری دانشجوی رشته مترجمی زبان بود اما به خاطر کار در تئاتر از ادامه تحصیل انصراف داد. او برنده بهترین بازیگر زن در جشنواره تئاتر فجر در سال 1379 به دلیل بازی در نمایش سعادت لرزان مردمان تیره روز است.

ستاره اسکندری

به شهرت رسیدن

دلیل شهرت او بازی در سریال نرگس است. در ابتدا پوپک گلدره نقش مورد نظر را بازی می کرد که متاسفانه به دلیل سانحه رانندگی درگذشت و سپس ستاره اسکندری نقش او را ادامه داد و همین باعث شد که معروف شود.

ستاره اسکندری

ازدواج و همسرش

ستاره اسکندری چند سالی است که ازدواج کرده است و اولین بار خبر ازدواج او را خواهرش اعلام کرد. تا به حال هیچ عکسی از همسرش منتشر نشده است.

ستاره اسکندری

شروع بازیگری و نخستین فیلم

ستاره اسکندری بازیگری را از تئاتر شروع کرد و سه بار کاندید جایزه از جشنواره تئاتر دانشجویی شده است. نخستین فیلمی که در آن بازی کرد فیلم حریف دل به کارگردانی عبدالرضا گنجی در سال 1375 بود.

ستاره اسکندری

خانواده

خواهرش لاله اسکندری است که بازیگر است و دیگر خواهر او سارا اسکندری چهره پرداز است. او برادر زاده عبدالحسین اسکندری گوینده مجری رادیو و تلویزیون است و برادرش به نام سیامک هم عکاس است.

ستاره اسکندری

همکاری با کارگردانان معروف

او در عرصه تئاتر با کارگردانان نامی ایران مانند بهرام بیضایی، محمد رحمانیان و داوود میرباقری همکاری داشته است و در سال 79 جایزه بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر را برای نمایش سعادت لرزان مردمان تیره روز گرفته است و دومین جایزه را به عنوان بهترین بازیگر جشنواره تئاتر در سی و سومین دوره آن برای بازی در نمایش هم هوایی به دست آورده است.

ستاره اسکندری

کشف حجاب

کلیپی از کشف حجاب ستاره اسکندری در کشور ترکیه منتشر شد که با واکنش های منفی کاربران در فضای مجازی روبرو شد. خیلی ها گفتند کسی که تبلیغ حجاب می کند، حق ندارد بی حجاب باشد و بعضی هم از این بازیگر دفاع کردند و سرک کشدن بقیه افراد در رندگی شخصی افراد را محکوم کردند.

ستاره اسکندری

شغل دوم

ستاره اسکندری علاوه بر بازیگری فعالیت اقتصادی دیگری نیز دارد. وی بنیانگذار گروه تار اول است و به همراهی گروهش در یک پاساژ معروف به طراحی و بافت پارچه مشغول می باشد.

ستاره اسکندری

مطالب مشابه را ببینید!

نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او نگاهی بر زندگی نیما یوشیج؛ از تولد این شاعر تا عاشقی، زندگی در روستا و اشعار نیمایی نگاهی بر زندگی خواجه نصیر الدین طوسی؛ از تولد تا مرگ و معروف ترین آثار او نگاهی بر زندگی سهراب سپهری؛ زندگینامه این شاعر از تولد تا شهرت و مرگ او