بیوگرافی حمید هیراد

حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد خواننده سنتی و پاپ تلفیقی ایران است .  او دارای مدرک لیسانس رشته تاسیسات صنعتی است . هیراد در حالت کلی نامی پسرانه با ریشه فارسی بوده و به معنی خوش خنده و خوش رو و کسی است که چهره ای خوشحال و شاد دارد.

بیوگرافی حمید هیراد

کودکی و شروع فعالیت هنری

حمید هیراد متولد 1 بهمن 1370 ( محاسبه سن )  در روستای ملک میان چابکسر گیلان است . حمید هیراد از کودکی به خوانندگی علاقه پیدا کرد و در سن 15 سالگی پس از اتمام هنرستان با ترانه و ترانه سرایی آشنا شد و پس از آن سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد و در کنار آن نیز به ترانه سرایی پرداخت.

بعد از ترانه سرایی در اولین گام برای پرورش صدا به کلاس های موسیقی سنتی رفت و با چند کار نیمه حرفه ای استعداد خوب را محک زد اما شنیده نشد

او به کمک یکی از همکاران خود آثار سنتی اش را به دست مدیر عامل شرکت آوازی نو می رساند و همکاری اش را با این شرکت شروع می کند،

شهرت : اولین تجربه اش در 15 اسفند همکاری با گروه پازل بند که آنها نیز جزو هنرمندان شرکت آوازی نو بودند با استقبال خود توسط مردم مواجه شد اما بصورت جدی اولین آهنگ مستقل وی بنام مستم کن در اردیبهشت سال 96 وارد بازار شد و دو ماه بعد با آهنگ دلارام در همکاری دوباره به پازل بند به شهرت رسید.

اولین کنسرت

هیراد بعد از انتشار چندین قطعه تک آهنگ حسابی مشهور شد تا اینکه 1 اردیبهشت 1397 اولین کنسرت خود را در سالن برج میلاد برگزار کرد.

بیوگرافی حمید هیراد

حواشی کنسرت

او در اجرای کنسرت مرداد ماه سال 97 هنگامی که تصور می کرد آهنگش به پایان رسیده است، از مردم تشکر کرد ولی ناگهان پلی بک اجرا شد و این باعث جنجال در شبکه های اجتماعی شد و خیلی ها از این خواننده ایراد گرفتند.

حمید هیراد خواننده پاپ، با حضور در برنامه “حالا خورشید” درباره حواشی پیش آمده به خاطر اجرای پلی بک در کنسرتش گفت: من در کنسرت شیراز کسالت شدیدی داشتم و برای خواندن قطعه “یار” که اوج بالایی داشت و نیاز به فعالیت شدیدی داشتم، مجبور بودم پلی بک بخوانم. اگر این اتفاق افتاد، فقط به این دلیل بود که افرادی که روبروی من نشستند حال بهتری داشته باشند. من فقط بخشی از یک ترانه را پلی بک خواندم اما همه جا نوشتند تمام کنسرت‌ های من پلی‌ بک بوده است. شاید باید می آمدم و عذرخواهی می کردم، اما جوّ به حدی سنگین شده بود و من گوشه رینگ بودم که راستش ترسیدم حرفی بزنم. به هر حال من جوان بودم و کم تجربه و نمی‌دانستم در آن شرایط باید چه کنم.

ازدواج

حمید هیراد در شبی که مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود ،در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز عاشق شده است، عنوان کرد:همه طبیعتاً این اتفاق در زندگی هایشان رقم خورده است. بله، عاشق شدم، اما به عنوان اولین عشق تجربه خوبی نبود و متاسفانه ایشان فوت کردند.

سرقت ادبی حمید هیراد

یکی از روزهای سخت این خواننده اتهام سرقت ادبی بود، در 8 فروردین 97 ، چهل نفر از شاعران و ترانه سرایان بیانیه ای علیه سرقت های ادبی متعدد او انتشار دادند.

تعداد زیادی از شاعران و منتقدان حمید هیراد را مورد انتقاد قرار دادند از جمله شهرام سببی، علیرضا بدیع، مهتاب یغما این خواننده را به سرقت ادبی محکوم کردند. به نوشته زینب مرنضایی فرد در روزنامه سازندگی، حمید هیراد از اشعار مولانا، سیمین بهبهانی و شهریار استفاده کرده ولی نام خودش را روی ترانه ثبت کرده است.

سرطان خون حمید هیراد

بهمن بابازاده نوشت : متاسفم ولی حمید هیراد درگیر سرطان خون است و امانش را بریده. زامبی هایی که در دو سال گذشته به جانش افتاده بودند بدانند که در اوج حملاتشان ، هیراد در حال شیمی درمانی نفسگیر بود و تا ابد عذاب وجدان داشته باشند. او نیاز به امید دارد ، برای مبارزه ، برای جنگ با سرطان ، برای زندگی دوباره …

برخی آهنگ های حمید هیراد

همچنین میتوانید تمام  آهنگ های حمید هیراد رو دانلود کنید .

مبنای اصلی شعرهایم عشق به خداست، درخصوص اشعاری که می خواند، بیان کرد:ترانه هایی که می خوانم از حضرت مولانا ، سعدی و حافظ است. سازهای تخصصی ام، سازهای کوبه ای دف و تنبک است.

حمید هیراد در برنامه دورهمی

رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!

بیوگرافی علیرضا قربانی خواننده سبک سنتی (کارنامه هنری و زندگینامه شخصی او) بیوگرافی تام هنکس بازیگر پر افتخار هالیوودی؛ کارنامه هنری و زندگینامه شخصی بیوگرافی عرفان طهماسبی خواننده با استعداد (درباره زندگی شخصی و هنری او) نگاهی بر زندگی بابک خرمدین؛ زندگینامه سردار ایرانی از تولد تا نبردها و دستگیری تا مرگ نگاهی بر زندگی فروغ فرخزاد؛ بیوگرافی از اوایل زندگی تا ازدواج، آثار و درگذشت او نگاهی بر زندگی کافکا اسطوره ادبیات؛ بیوگرافی از تولد تا روابط عاشقانه، آثار و مرگ او نگاهی بر زندگی مهدی اخوان ثالث؛ از اوایل زندگی، ازدواج، آغاز شعر گفتن، زندانی شدن و درگذشت نگاهی بر زندگی سیمین دانشور نویسنده و شاعر از تولد تا ازدواج، آثار ادبی و درگذشت او نگاهی بر زندگی نظامی گنجوی؛ بیوگرافی از تولد تا آثار معروف او و درگذشت بیوگرافی آرنولد شوارتزنگر اسطوره بدنسازی؛ از مهاجرت تا موفقیت های ورزشی و سینمایی او