متن های آموزنده از آنتونی رابینز + سخنان آموزنده و بسیار خواندنی

جملات و متن های خواندنی و آموزنده از آنتونی رابینز را در این بخش روزانه گردآوری کرده ایم و امیدواریم از خواندن این جملات پر معنی لذت ببرید و بتوانید تجربه های خوبی در زندگی کسب کنید.

جملات و سخنان آموزنده آنتونی رابینز

آنتونی رابینز به سلطان انگیزه معروف است. او سخنران، نویسنده، مربی و بازیگر اهل آمریکا است که در ایران به دلیل کتاب هایی که در مورد موفقیت نوشته است معروف شده است. سخنان آنتونی رابینز بسیار پر محتوا هستند و اگر مایل هستید که اطلاعاتی در مورد موفقی و تجارب دیگران داشته باشید می توانید از این جمله ها استفاده کنید.

زندگی یک هدیه است و به ما برتری، فرصت و مسئولیتی اعطا می کند تا با بخشش بیشتر دریافت بیشتر داشته باشیم

***

 سال جدید = یک زندگی جدید! تصمیم بگیرید امروز چه کسی شوید، چه چیزی بدست آورید و چطور زندگی کنید.

***

دقیقا لحظه ای که شما تصمیم می گیرید سرنوشت شما شکل می گیرد.

***

سخنان آموزنده انگیزشی

مدت زیادی هست که فهمیدم اگر به اندازه کافی به مردم در رسیدن به چیزی که می خواهند کمک کنم، همیشه چیزی که می خواهم را بدست می آورم و مجبور نیستم هیچ وقت نگران باشم.

متن های آموزنده از آنتونی رابینز

شکلات خودتان را مشخص کنید، امّا قدرت و انرژی خود را روی راه حل ها متمرکز کنید.

***

گاهی وقت ها بر یک رشته عملیات نامی می نهیم و چون با نام مشخص می سازیم آنها را شی ء می نامیم، حال آنکه مجموعه ای از کارها هستند.

***

چنانچه در زندگی، قوانین ناسازگار بسیاری دارید، درد و رنج زیادی را به جان خواهید خرید و ناامید و سرخورده خواهید شد.

***

متن های آموزنده از آنتونی رابینز

جملات آموزنده آنتونی رابینز

اگر بخواهیم سبب رفتار انسانها را بدانیم، بررسی مهمترین و کارسازترین تجارب مرجع زندگی آنها، بی گمان، راهنمای خوبی است.

***

آزمایش و خطا بسیار خوب است، تنها یک عیب دارد: مقدار زیادی از سرمایه ای که همه ی ما کم داریم، یعنی زمان، در این راه صرف می شود.

***

اگر بنا بود تنها به هنگام رسیدن به هدف خود شادمان شویم و از فرآیند تلاش برای رسیدن به هدف، شاد نباشیم، تنها بخش کوچکی از زندگی خود را شادمان بودیم.

***

چنانچه انسانها همواره در حالت احساسی تردید، دودلی و دوگانگی بودند، به ندرت می‌توانستند به کامیابی درازمدت برسند یا به چیزی که به راستی ارزشمند است دست یابند.

***

متن های آموزنده از آنتونی رابینز

هنگامی که رویدادهای این جهان را با وجود دردناک بودن و ناخوشایند بودن آنها، با دید و نگرشی مثبت می‌نگرید و چَم و مفهوم دیگرگونی به آن می‌دهید، به راستی برنده می‌شوید.

***

ما غالبا تصور می کنیم که موفقیت بسته به استعداد و نبوغ است .با وجود این، من عقیده دارم که نبوغ واقعی این است که با تقویت ایمان و اعتقادات سازنده ، نیروهای عظیم درونی خود را فعال کنیم.

***

من و شما نیز می توانیم زندگانی خود را به صورت یک افسانه در آوریم . به شرط اینکه شهامت داشته باشیم و بدانیم که قادریم اختیار اتفاقاتی را که در زندگیمان می افتد به دستگیریم.

***

برای هر یک از ما در هر زمان، امکاناتی موجود است تا زندگی خود را بهتر سازیم.

***

antony 3 e1604738794522

همه ما رویاها و آرزوهایی داریم همه ما در اعماق روح خود می خواهیم باور کنیم که دارای موهبت خاصی هستیم. می توانیم تغییر و تفاوتی ایجاد کنیم. می توانیم به طریق خاصی در دیگران نفوذ کنیم و می توانیم جهان فعلی را به صورت دنیای بهتری در آوریم.

***

گاهی باید بیاموزیم که چگونه ارزشهای ناسازگار را با یکدیگر آشتی دهیم.

متن های آموزنده از آنتونی رابینز

درست است که پرچم، تنها یک تکه پارچه است، اما در عین حال نشانه تمام فضائل و ویژگیهای یک ملت به شمار می رود.

***

زندگی یک هدیه است: به ما حق ویژه، فرصت و مسؤولیت می‌دهد. باید به ازای آن، چیزی بازگردانیم و آن « خود اصلاح‌شده » ماست.

***

متن های آموزنده از آنتونی رابینز

ممکن است بزرگترین اره ای که در جهان اختراع شده است، در دست شما باشد و در عین حال، در میان انبوهی از درختان جنگل، سرگردان بمانید و ندانید چه کنید. اگر بدانیم که چه درختانی را باید برید و چرا، شرایط بر وفق مراد است، وگرنه ابزاری عالی در دست دارید که به هیچ نمی ارزد.

***

بسیاری از چیزها در اطرافتان وجود دارند که به کار موفقیت و عملی شدن رویا های شما می آیند، اما متوجه وجود آنها نمی شوید. زیرا هدفهای خود را به روشنی تعریف نکرده اید و به عبارت دیگر به مغز خود نیاموخته اید که آن چیز ها دارای اهمیت هستند.

***

ما می‌توانیم زندگی خود را تغییر دهیم. ما می‌توانیم کاری که دوست داریم را انجام دهیم، چیزی که دوست داریم را داشته باشیم، و دقیقا همانی باشیم که آرزویش را داریم.

***

عده‌ی زیادی از مردم می‌دانند که باید چه کار کنند. اما تنها عده‌ی کمی کارهایی که می‌دانند را انجام می‌دهند! برای موفقیت دانستن کافی نیست، باید اقدام کنیم.

***

زمانی که هدف خود را مشخصا تعیین کردید، آنوقت است که چیزهای نامعلوم مشخص می‌شوند.

***

اگر همان کاری را انجام دهی که همیشه انجام می‌دادی، همانی را به دست خواهی آورد که همیشه به دست می‌آوردی.

مطالب مشابه را ببینید!

سخنان مارلون براندو + سخنان آموزنده از اسطوره بازیگری جملاتی از اوریانا فالاچی؛ متن های آموزنده از نویسنده و خبرنگار مشهور زن عکس نوشته سخنان حضرت علی (ع) + سخنان و جملات ناب آموزنده از امام علی (ع) سخن بزرگان در مورد قبول اشتباه؛ جملات آموزنده درباره پذیرش و قبول اشتباهات جملات دکتر هلاکویی + متن و سخنان آموزنده دکتر فرهنگ هلاکویی به همراه عکس نوشته سخنان امام علی (ع) درباره زندگی؛ جملات ناب آموزنده مذهبی حضرت علی جملات زیبای از مارسل پروست؛ سخنان و متن های آموزنده نویسنده بزرگ فرانسوی جملات زیبای جان استوارت میل؛ سخنان قصار و آموزنده از فیلسوف بریتانیایی جملاتی از بازیگران بزرگ تاریخ سینما؛ سخنان آموزنده بازیگران معروف زن و مرد جملاتی از الکساندر پوشکین؛ نویسنده و شاعر بزرگ روس با سخنان ناب آموزنده